Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Helsinki City Runiin osallistuvia?

Vierailija
09.05.2009 |

Mitkä on fiilikset ja mikä on aikatavoite? Aika kurja sää juuri nyt.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää multa väliin, ku osallistujamäärä oli täynnä siinä vaiheessa kun varmistui, että olisin päässyt sinne saakka lähtemään.

Hiihtäjälle: itse olen juossut 7 puolimaratonia ja pääasiassa "muulla kunnolla" eli työskennellyt ryhmäliikunnanohjaajana. Aerobinen kunto on siinä kehittynyt, mutta tietenkin juoksu tuntuu erilaiselta ja raskaammaltakin. Hiihto on varmaan vähän lähempänä juoksua.

Oma enkkani on 2.07 ja hitain 2.38, loput viisi sijoittuvat tuolle välille.

Oikein paljon tsemppiä kaikille osallistujille ja 3 tunnin mamma, älä lannistu, pääasia ei tarvitse olla se aika vaan mielestäni pointti on edelleen se mahtava fiilis mikä tulee kun pääset maaliin! Ekan puolikkaan jälkeen tirautin itkutkin siitä hyvästä, että olin niin onnellinen :D

Vierailija
22/23 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto ei ole kummoinen, mutta juokenpa silti. Olen juossut HCR:n myöskahtena viime vuotena, aika on ollut 2.20-2.30.

Söin aamulla kaksi palaa ruisleipää, ja puoli kahdeltatoista kanapastaa. Nyt en aio syödä enää mitään. Mun mielestä juoksusää on ihan ok, viime vuonna sattui puolimaraton kesän ensimmäiseen lämpimään päivään, ja mulla oli nestehukkaa lähes koko juoksun ajan.

Tsemppiä kaikille, yritetään päästä omaa tahtiamme maaliin:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Ei nimittäin heti ainakaan tule mieleen ketään alle 20 vuotiaana SM tason pitkänmatkan juoksijaa. Mitä matkoja juoksit silloin kilpaa ja miten sijoituit?

Ihan mielenkiinnosta, oltaisko tuttuja.

Ex-maileri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi