Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tuotteita joita olet ensin kummastellut, mutta sitten ostanut?

Vierailija
07.05.2009 |

Minulla:

1. Pesuainetabletit.

Joskus kun niitä ensimmäisiä kertoja kaupassa näin, ihmettelin, kuka on niin laiska, ettei jaksa pesujauhetta mitata. Käytössä ovat kuitenkin osoittautuneet varsin käteviksi.

2. Valmiiksi viipaloidut juustot.

Vaikka ovatkin kalliimpia, niin ovat ne helppoja vaan napsasta leivän päälle. Yleensä kyllä ostan "perus" juustoa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut ei tarvi muuta kun lähtevät pihalle. Ne on helppo vetästä jalkaan kun kippasee vaikkapa rampalle:)

Itsekin käytän niitä pihalla ollessa tai kun käyn lähikaupassa/kerhoon viemässä lasta.

en kyllä niiden ulkonäön takia laittais jonnekin ihmistenilmoille.

Kyllä on monella ihmisellä vaateyhdistelmät ihan hukassa.

Korkeasaaressa nähtyä viikonloppuna:

Naisella villakangastakki(täynnä koirankarvoja)

jalassa musta pellavahousut

ja keltaset crocsit

Siis aivan kaamea yhsistelmä.

Vierailija
42/44 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vika ystäväpiirissä, jolla moinen oli. Mulla on tosin vieläkin toiminnassa eka, se täyttää nyt 10 v.

Vedenkeitin. Muistan kun tuttu, joka on kodinkonemyyjä kauppasi sitä kehuen kovasti ja olin ihan että joopa joo. Sain heti sen jälkeen omani lahjaksi ja sitä on käytetty ahkerasti. Nyt mies on valittanut sen olevan hidas. Mä en periaatteessa sitä vaihda niin kauan kuin toimii. Jätettä tulee muutenkin liikaa.

Kuukupin taidan hankkia kun varastot ovat tyhjät. Jossain matkalla ostin kassikaupalla siteitä kun piti saada loput valuutasta käytettyä ja kaupassa ei ollut mitään muuta fiksua ostettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pitää aina olla korot, joten korollisia crocseja odotellessa.. ;)

http://shop.crocs.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/02022009-12…

aika rumat kylläkin....

Vierailija
44/44 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKävin viime vuonna Roomassa Crocsin liikkeessä ja siellä oli jos jonkinlaista. Olin itse hilkulla ostaa korolliset crocsit, jotka kyllä ovat vain muoviset korkokengät. Aika hauskat silti. Kokoa ei kuitenkaan ollut mun kokoiselleni räpylälle. Harmittaa vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi