Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tuotteita joita olet ensin kummastellut, mutta sitten ostanut?

Vierailija
07.05.2009 |

Minulla:

1. Pesuainetabletit.

Joskus kun niitä ensimmäisiä kertoja kaupassa näin, ihmettelin, kuka on niin laiska, ettei jaksa pesujauhetta mitata. Käytössä ovat kuitenkin osoittautuneet varsin käteviksi.

2. Valmiiksi viipaloidut juustot.

Vaikka ovatkin kalliimpia, niin ovat ne helppoja vaan napsasta leivän päälle. Yleensä kyllä ostan "perus" juustoa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin

Vierailija
22/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että sen valmistus loppui lyhyeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun siihen sukupolveen joka ei pahemmin pipoja päässä pitänyt, ne oli noloja.

Näin vanhempana olen ruvennut käyttämään talvella ja kylmillä ilmoilla pipoa. Monen monta on tuli kokeiltua ja aina jäi ostamatta, mulla on niin outo pää ja naama että mikään pipo ei tunnu sopivan mulle. Vihdoin olen pari sellaista suht siedettävää pipoa löytänyt joita voin käyttää.

Vierailija
24/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enää en vaihtaisi muovihirvityksiin takaisin!

Myös Persona-ehkäisylaite, kestovaipat ( tai siis sisävaippa+kuori yhdistelmä, luulin hankalaksi ja päätin hankkia AIOvaippoja), villahousut vaippakuorena (nykyään kuivaksi oppinut käyttää niitä sisähousuina kun on niin kivat), intiaanisokeri ja ruususuola.

Vierailija
25/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin niitä tv-shopin huuhaa juttuna. Talvivaatteiden ja peittojen ja vieraspetivaatteiden säilytyksessä ihan must juttu.

No meillä nuo ei toiminu :(. Niihin palasi ilmaa pikkuhiljaa takaisin vaikka piti olla ilmatiiviit. Meillä oli noita pak maxeja tosin, en tiedä toimiiko muun merkkiset paremmin. Ideana kyllä hyvä.

Vierailija
26/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennemmin tosiaan ihmettelin niiden tarkoitusta. Sitten ystävättäreni kehujen perusteella tilasin semmoiset palloset. Ja nyt ovat olleet käytössä jotain 3 vuotta melkein putkeen. Lihaskunto pysyy hyvänä ja myös lisää seksihaluja.

Toinen asia jota (tämä ei ole mikään tuote) en ja ymmärtänyt oli tuo naisten alapään ajelun yleistyminen. Sen vain huomioin naisten saunailloissa, kylpylöissä yms. Sitten kerran oltiin lähdössä etelänmatkalle ja hetken mielijohteesta ajelin kaikki karvani. Sen jälkeen olen ollut jatkuvasti ilman karvan karvaa, kun tähän tykästyin.

Vierailija
27/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös sitä mieltä, että ne on turhia.. No tässä viimeksi kuitenkin ostin ja kokeilinpa puolittaa tabletin. Astiat tulee täsmälleen yhtä puhtaaksi kuin kokonaisellakin tabletilla! Eli tulee aika halvaksi käyttää ja vähemmän rasitusta ympäristöllekin, varsinkin kun ei olla edes kunnallistekniikan piirissä :)

Vierailija
28/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin ihan että, kauheet hirvitykset ja mua nauratti. Ostin ne ja olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
29/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta vedenkeitin tuntui ihan turhalta, kun kiehuuhan se vesi kattilassakin. Nykyään se taitaa olla ainoa laite jota käytän päivittäin.

Vierailija
30/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti! pidin nuorena, yksin asuessani sitä turhana kapistuksena.

Vierailija
31/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen karvamatto, silikoni vuoka; -pannunalusta, -pannulappu, läpinäkyvä suihkuverho, voideposkipuna, mineraalimeikit, kirsikkatomaatit, vanish oxy action, suihkutettava pesuaine suihkukaappiin joka huuhdellaan, pölypunkkivapaat peitteet ja tyynyt, geelikynnet, crocsit, tunikat, digiboxi, kamerakännykkä, digitaalivaaka :)

Vierailija
32/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut kuvitella miten kukaan jaksaisi naputella viestejä kun voi soittaakin.

Niinpä..

Vierailija
33/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kuinka ihminen ei viitsi itse leipoa. Selvisihän tuokin asia kun menin töihin ja ei tosiaan ollut aikaa leipoa. Sille on naurettu monta kertaa , että millaisia ovatkaan äidit jokta ostavat pakastepullaa.

Vierailija
34/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vedenkeitin. Nykyisin taitaa olla meidän perheen eniten käytetyimpiä sähkölaitteita :)

-tumma olut, luulin että ne kaikki on porter-tyyppisiä, mutta meninpä maistamaan belgialaista trappistia ja silmäni (ja suuni :D) avautuivat

-stay up-sukat

-korkokengät! Olen vain aiemmin ostanut sellaisia missä ei ole ollut niin hyvä lesti, mutta erehdyinpä kaupass akokeilemaan 8 cm korkoja ja ihastuin ikihyviksi.

Vierailija
35/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani aina kostea ja valmis.

Vierailija
36/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani aina kostea ja valmis.

Aattelin että vain sellaiset käyttää liukkaria joiden mies suunnilleen pakottaa ne seksiin vaikkei ne itse haluaisi. Nyt kaksi synnytystä kokeneena tiedän ettei asia ole välttämättä niin.

Vauvan matkasänky on toinen jota aiemmin ihmettelin tosissani. Nyttemmin olen huomannut sen aika käteväksi.

Vierailija
37/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä

tietokone

aikoinaan leveälahkeiset farkut

alapään ajelu (ei kyllä vieläkään posliini, mutta vähän karsittu versio)

vedenkeitin

auto

nämä tuli ensimäisinä mieleen

t.änkyrä kalkkis

Vierailija
38/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihanaa poreilevaa ja raikasta vettä tuoreena päivittäin. Ja samoin limsaa saa tuosta vain, ei tartte kaupasta raahata ja säilytellä isoja pulloja.

Vierailija
39/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kauhistelin tupperin tuotteita "isoon ääneen", tänä päivänä olen tupperin konsulenttina :)

Vierailija
40/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitä mieltä, että koska rulla on halvempi, niin sitä pitää ostaa, vaikka sen repiminen oli aina yhtä tuskaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi