Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tuotteita joita olet ensin kummastellut, mutta sitten ostanut?

Vierailija
07.05.2009 |

Minulla:

1. Pesuainetabletit.

Joskus kun niitä ensimmäisiä kertoja kaupassa näin, ihmettelin, kuka on niin laiska, ettei jaksa pesujauhetta mitata. Käytössä ovat kuitenkin osoittautuneet varsin käteviksi.

2. Valmiiksi viipaloidut juustot.

Vaikka ovatkin kalliimpia, niin ovat ne helppoja vaan napsasta leivän päälle. Yleensä kyllä ostan "perus" juustoa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko perunankuorimahanskat?

Vierailija
2/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin niitä tv-shopin huuhaa juttuna. Talvivaatteiden ja peittojen ja vieraspetivaatteiden säilytyksessä ihan must juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ne oikeasti toimii kun löytää vaan oikean tuotteen.

Vierailija
4/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen karvamatto, silikoni vuoka; -pannunalusta, -pannulappu, läpinäkyvä suihkuverho, voideposkipuna, mineraalimeikit, kirsikkatomaatit, vanish oxy action, suihkutettava pesuaine suihkukaappiin joka huuhdellaan, pölypunkkivapaat peitteet ja tyynyt, geelikynnet, crocsit, tunikat, digiboxi, kamerakännykkä, digitaalivaaka :)

Vierailija
5/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kas, nyt minun uudet äitiyshousuni ovat tiukat ja piukeat pillifarkut!

Vierailija
6/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en kyllä edelleenkään ole ostanut itselleni, mutta lapsille kyllä, ja kovasti tykkäävät, joten olen alkanut ymmärtää ihmisten intoa hiippailla ympäriinsä ne kammottavat kumisämpylät jaloissaan.. mulla pitää aina olla korot, joten korollisia crocseja odotellessa.. ;)

Vierailija
7/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just talvivaatteiden säilytykseen ja vieraspeitoille yms. tarvittaisiin jotain säilytysratkaisua...

Pidin niitä tv-shopin huuhaa juttuna. Talvivaatteiden ja peittojen ja vieraspetivaatteiden säilytyksessä ihan must juttu.

Vierailija
8/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaiset robeez tai vastaavat nahkatossut 6-18kk ikäisillä

kuopuksella aivan must :) joka päivä jalassa

Vierailija
9/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelin et ihan kauheet, en ikinä osta mut sit ostinkin talvimallit postinhakureissuja varten ja oon tykännyt.

Vierailija
10/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ajattelin, että onpa kammottavat muovikengät, mutta nyt kun on omat ollu jo kauan, niin en mistään hinnasta enää luopuisi.

Vierailija
11/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKEAn pussinsulkijoita on tullut hommattua... Vaikka ajattelin, että mitä minä noilla muka.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70083252

Lisäksi juotava jogurtti. Maailman tehokkain janonsammuttaja!

Vierailija
12/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin niitä ensin tosi rumina. Mutta sitten silmä tottui ja niitä tuli hankittua ja saatua lahajaksikin.

Vierailija
13/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko perunankuorimahanskat?

ainakin saman kesän perunoiden ja porkkanoiden kans, ja sit jos tekee jotain uuniperunoita, joita ei oo edes tarkoitus kuori tai sit ihan kuoriperunoidenkin kans..

mutta myös esim. käsitiskissä :) meillä tiskikone rikki ja monesti ruokailuvälineet tiskaan ne hanskat kädessä, sopivan karheat, että saa puhdasta :)

Vierailija
14/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mullakin sellainen

Vierailija
15/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin ihan ylimainostettuna, ei-imuri imurina.. Jos joku ei tiiä, ni www.viafutura.fi

sit suostuin ottamaan esittelyn kannatuksen vuoksi ja kuinka ollakaan, miehen kanssa olimme etukäteen päättäneet, ettemme hanki ko.laitetta, mutta esittelyn jälkeen olimme yllättäen yhtä mieltä siitä, että hankimme ja olemme olleet tyytyväisiä.. korvaamaton apu esim. maton pesussa :) Niin ja paljon puhtaampaa, ku "tavallisen imurin" jäljiltä.. :) mutta olin esittelyyn asti sitä mieltä, että ylimainostettua hömppää ja vielä ku laite oli saapunu mietin, että olikohan järkeä.. enää en mieti.

Vierailija
16/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.crocs.fi -sivustolta löytyy. Ne eivät kyllä muutenkaan ole ihan perinteisten crocsien näköisiä.

Vierailija
17/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKEAn pussinsulkijoita on tullut hommattua... Vaikka ajattelin, että mitä minä noilla muka.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70083252

ai, ne onkin ikean.. en mä sit niitä tarvi, ihan periaatteesta, olisin kyl saattanu hommata, jos olis ollu jostain muualta.

Vierailija
18/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuorima.

Vierailija
19/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuainetabletit oli tarjouksessa ja tuossa lähikaupasta oli jauhe loppu. Päätin sillä kertaa ostaa tabletteja ja huomasin kuinka käteviä ne on. Ajattelin, että ne loppuu heti ja saa yhtenään olla ostamassa lisää, mutta kyllähän tuo pakkaus riittää yhtä pitkään kuin jauhe pussikin.

Olen kyllä välillä ostanut jauhettakin.

Lasten vuoksi aloin hankkia valmiiksi viipaloituja juustoja. Ekaluokkalainen kun haluaa aina leivän päälle juustoa ja se höylääminen ei oikein tuntunut luonistuvan ja haavankin jo kerran sormeensa höylällä sai. On vaan paljon kalliimpaa, mutta ei meillä oikein muut sitä juustoa syökään kuin tuo ekaluokkalainen.

Vierailija
20/44 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin täysi järkytys, mutta kun erehdyin =) kokeilemaan, en vaihtais enää mistään hinnasta! Loistava joka suhteessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi