Kokemuksia pukeutumisneuvonnasta?
Kaipailisin kokemuksia pukeutumisneuvojalla käyneiltä. Oliko käynnistä hyötyä? Mitä opit? Suosittelisitko?
Olen itse laihtunut nyt 30 kg ja kroppa on todella uusi minulle. En ole vielä hirveästi käynyt vaateostoksilla ja kaipailisinkin vinkkejä siitä millaiset vaatteet minulle nyt sopivat. Onko siis järkevää käyttää näitä pukeutumisneuvojia tähän asiaan?
Kommentit (2)
Useissa tavarataloissa palvelu on ilmainen, joten mitään et ainakaan häviä. Eihän niitä vaatteita ole pakko ostaa, jos ei mikään miellytä.
Itse kävin Sokoksen pukeutumisneuvojalla, kun kaipasin väriä vaatekaappiin. Hän suositteli minulle pikaisen värianalyysin perusteella samoja värejä, joita olen aiemminkin itse ostanut. Positiivista sinänsä, että ammattilainen on värivalinnoistani samaa mieltä, eipähän mene koko vaatekaappi uusiksi. Mutta uusia ideoita ei ihan hirveästi tullut.
mielestäni käynti oli turha - olisin itsekkin osannut valita ne vaatteet, joita hän minulle suositteli.
Toisaalta helppoa oli se, että sain rauhassa kokeilla vaatteita ja joku haki mulle uusia kokoja tms.