Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskunta ei arvosta äitiyttä, kun pakottaa pienet lapset pois kotoa ja äidin sylistä.

Vierailija
29.04.2009 |

Kun kuopuksemme täyttää kolme, mun on ihan pakko lähteä töihin,elle imies saa todella hyväpalkkaista työtä, että elämme. Mutta kun mä haluaisisn hoitaa lapset itse kotona. Mä olen saanut lapset itselleni lahjaksi. En ole synnyttänyt heitä yhteiskunnalle sen takia, että joku saisi töitä heidän hoitsmisestaan. Ainoa mahdollisuus,jota voisin ajatella,on että homaan kotiin hoitajan, ja itse tai mies olisi vain puolipäivätöissä. Päiväkotiin en vie, vaikka eläisimme 2,2neliön asunnossa puurolla. Miksi kotihoidontuki lakkautetaan, kun lapsi täyttää 3 vuotta? Olisi edes kouluikään asti. Ne, jotka haluaa viedä lapsensa silloin toisten hoteisiin,heille se suotakoon,mutta mulle ei anneta edes vaihtoehtoa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta=joukko keski-ikäisiä tai vanhempia miehiä vallankahvassa..

Vierailija
22/30 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eis ulle kukaan siellä kotona olosta maksa. Voithan tehdä työtä kotoa käsin, iltaisin, viikonloppuisin. Muuttakaa malle, sieltä saa halvalla taloja. Kasvatat itse vihannekset, juurekset, kalastat, säilöt ja pakastat.

Ei Luoja laiskoja elätä. Mun äidillä oli kahdeksan lasta, hoti kaikki kotona ja teki samalla työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta yhteiskunta on jo maksanut sinun ja lapsiesi elämää..

tosiaan sanot ettet ole tehnyt lapsiasi yhteiskunnalle vaan itsellesi, joten hoida (ja elätä) ne myös itse.

Vierailija
24/30 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa nyt ei vaan ole liikaa yhteiskunnallakaan - vai kuvitteletteko että se on joku pohjaton sammio mistä voi ammentaa rahaa kotona oleville ihmisille? Yhteiskunta nyt ei vaan voi elättää työikäisiä kotona olevia ihmisiä loputtomiin, jostain sitä rahaa pitää tulla sinne kassan suuntaankin. Töihin vaan ja veroja maksamaan.

Vierailija
25/30 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat hoitaa lapssi, mutta samalla teet työtä yheiskunna hyväksi

Vierailija
26/30 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitäänpä tätä sun kuviota: olet näitä "lahjojasi" hoitanut jo monia vuosia yhteiskunnan tukemana. Nyt, kun nuorin alkaa olla jo kolmen (!!!) niin itket sitä, kun et saa loputtomasti tukea kotihoitoosi. Herranen aika, mistä se yhteiskunta saa rahaa teikäläisten elättämiseen jos akat ei HALUA mennä töihin veroja tienaamaan?? Sitä varmaan sun järjenjuoksulla vaan painetaan lisää?

Mee töihin. Jos nyt mitään duunia onnistut tollasen kotirupeaman jälkeen löytämään.

Vierailija
27/30 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa nyt ei vaan ole liikaa yhteiskunnallakaan - vai kuvitteletteko että se on joku pohjaton sammio mistä voi ammentaa rahaa kotona oleville ihmisille? Yhteiskunta nyt ei vaan voi elättää työikäisiä kotona olevia ihmisiä loputtomiin, jostain sitä rahaa pitää tulla sinne kassan suuntaankin. Töihin vaan ja veroja maksamaan.

se riippuu siitä, mitä vallassaolijat katsovat eniten tärkeiksi asioiksi, joihin sitä rahaa sitten laitetaan. Esim. Helsingin sosiaalijohtajan uuden työhuoneen kalustukseen.

Vierailija
28/30 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lapsia, mutta alkaa ärsyttää se että mun työllä kustannettaan muitten kotona oleminen. Kun mä olen valinnut tän lapsettomuuden itselleni lahjaksi, niin miksen saa laiskuritukea yhteiskunnalta, miksen?? Olisi ihanaa löhöillä ja puuhastella kotona esim. 4-5 vuotta. Harmittaa. Mieskään ei ole rikas, muuten olisin jo jäänyt kotiin. Mikä yhteiskunnassa on vikana kun mua ei tueta vaan halutaan alistaa työn orjaksi.

Vierailija
29/30 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän muuten voida sitten aikuisena perustella, että pakko sun on nyt tehdä pitkää päivää epäviihtyisässä työpaikassa, kun olet saanut yhteiskunnalta ilmaisen koulutuksen :)

Taulu-tv:kin on pakko olla, ja tulevaisuudessa uudet vehkeet (mitä markkinatalous sitten ikinä tuottaakin), miten niitä on varaa ostella kaatopaikkojen täytteeksi jos ei ole töissä??

Vierailija
30/30 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä, että ON EPÄREILUA, KUN PÄIVÄHOITOON LAITTAVAT VANHEMMAT SAAVAT HOITOTUKIA, KUN LAITTAVAT LAPSENSA HOITOON, MUTTA MINÄ EN SAA ENÄÄ MITÄÄN. Yhteiskunta suosii lasten hoitoon laittamsta 3 ikävuoden jälkeen ja tukee sitä, mutta jos haluan hoitaa lapsiani kotona, mulla ei tässä tilanteessa ole vaihtoehtoja. Meillä ei ole siihen varaa. Haluaisin mennä kyllä töihin kun lapset ovat kaikii koulussa,mutta siihen asti hoitaa heidät kotona. Ja yhteiskunnan asujiaheistä tulee kyllä ja ovat nyt. Mutta nyt he ovat LAPSIA. Yhteiskunna pitäisi palvella heitä nyt LAPSINA, että he voivat aikuisina palvella yhteiskuntaa.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä