Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte tyhmiä ihmisiä?

Vierailija
24.04.2015 |

Eri yhteyksissä tapaa paljon ihmisiä jotka ei osaa lukea, ei ymmärrä lukemaan, ei ymmärrä yksinkertaista kysymystä, muuten vaan haluaa vastata puuta heinää neutraaleihin yksinkertaisiin kysymyksiin, jankuttaa epäolennaisuuksia tai toistaa omana ajatuksenaan sen mitä olet juuri heille sanonut tms. Miten kestätte? Nää henkilöt edustaa koulutustasoja laidasta laitaan, lääkäristä kirppismyyjään.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää ja kilttiä ihmistä kestän hyvin. Tyhmä ja itsepäinen ihminen onkin sitten jo paljon vaikeampi yhdistelmä.

Luultavasti olet ihan yhtä tyhmä. Teillä on vain erilaiset katsantokannat ja mielipiteet. 

Vierailija
122/127 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä linkki lipsahti, tämä piti olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kenties useinkin heillä on hyvä elämänasenne, vaikka älykkyysosamäärä olisi matalampi. 

Vierailija
124/127 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennompia ja joskus aidompia ihmisiä kuin älykkäät. 

Vierailija
125/127 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro välttämättä tyhmyydestä, mikäli menee puihin sosiaalisissa tilanteissa. Jotkut ovat vain tosi ujoja ja epävarmoja itsestään.

Suomalaiset onkin ujoja.

Eli suomi on kaikista ujoin, hiljaisin, arin, estoisin, introvertein, syrjäänvetäytyvin kansa maailmassa.

Vierailija
126/127 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä nykyisin juuri lainkaan. Nytkin olen etelässä ryhmälomamatkalla, jossa joudun päivittäin olemaan tekemisissä muutaman oikein "valopään" kanssa.

Ihmiset on ihan hassuja. Yksi neuvoo koko ajan muita, antaa ohjeita kuin lapsille ja vänkää joka asiassa vastaan, kyseenalaistaa ihan kaiken. Yksi kyselee muiden täysin tuntemattomien kaikki henkilökohtaiset asiat. Yksi jauhaa jatkuvasti samoja asioita aikuisesta lapsestaan. Eikö keski-ikäisellä työssäkäyvällä naisella ole muuta puhuttavaa kun mitä hänen tyttärensä teki sillon ja mitä se sano tällön, sama maneeri toistuu päivästä toiseen. Jotkut jutut tuntuu ihan hupsuilta, itse en ikinä ilkeis sanoo sellasia ääneen.

Yksi puhuu kokoajan itsestään ja kehuu itseään. Minä olen sitä tätä ja tuota, hän esittää joka alan asiantuntijaa, hävettää olla samassa seurassa kun heittelee muka jotain nokkelia "sutkautuksia" tarjoilijapojolle,  nauraa itse päälle ja vielä alkaa selittää muille seurueen jäsenille miksi hän aina tekee tätä jekutusta ulkomailla, hänrstä on kuullemma kiva olla nokkela...  omg.

Vielä 4 päivää, sitten pääsen kotiin. Mitta on aika täys jo vaikka lomaviikko vasta 1/2 välissä. 

Vierailija
127/127 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hvetun huonosti kestän. Nykyisin en enää edes yritä. Ei kaiken maailman aivottomia palikoita pidä ymmärtää ja hyysätä. Eikä edes sietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi