Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät: Mihin kellonaikaan varaamme kirkon??

Vierailija
15.12.2008 |

Meillä häät elokuussa 09. Saimme juuri varatuksi tänä aamuna juhlapaikan. Nyt pitäs varata kirkko. Toivon, että on vapaata. Mutta mihin kellonaikaan kirkko olis hyvä olla? Ei liian aikaisin ainakaan, muuten tulee kiire, täytyy herätä hirveän aikaisin ja ihmiset syövät paljon enemmän :D.

Olisko klo 14 alkaen? Klo 15? Klo16?

Suosittele aikaa ja perustele miksi.

Kiitos

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vieraana ollessa? Mikä olis mielestäs hyvä aika?

Jos itse mietin, niin mä en tarvis vapaapäivää töistä lauantaina jos vihkiminen olisi vasta klo 15 tai sen jälkeen. Muuten vois olla aika hankala järjestää.

ap

Vierailija
2/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tukkaputkella juosta töistä kirkkoon : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ollakaan. Mutta tarkoitan noita vieraita.. Olis heille ehkä mukavempaa kun heissäkin on vuorotyöläisiä, että pääsisivät paikalle eikä tarttis töiden takia jättää tulematta.

ap

Mut se aika??

Vierailija
4/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liian aikainen eikä kuitenkaan liian myöhäinen. Liian myöhäinen aika on siitä huono, että hääjuhla jää lyhyeksi - kaikki eivät voi olla kovin myöhään.

Vierailija
5/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi itse ehdimme käydä vihkimistä ennen meikkauksessa, kampauksessa ja kuvauksessa, ja itse vihkimisen jälkeenkin oli vielä valoista, juhlat jatkuivat pitkäle yöhön.

Vierailija
6/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on lapsiperheissä lapset ehtineet nukkua päiväunet, pitkänmatkalaisten ei tarvi lähteä ajamaan kukonlaulun aikaan, teillä on hyvin aikaa hoitaa hääpäivän pakolliset kuviot jne. Mutta tuo klo 15 ei ole vielä "liian myöhään".

Vierailija
7/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee kuitenkin aika paljon aikaa kampaajalla käyntiin ja pukeutumiseen, morsiuskimpunhakureissuihin sun muihin juttuihin. Lisäksi jos käytte kuvaamossa, siihenkin saa varata tunnin. Ei siis tarvitse nousta kukonlaulun aikaan.

Vierailija
8/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut olla jo aikaisemminkin, ei ainakana myöhemmin, muuten ei ehdi juhlia! Hääjuhlat on kuitenkin sellaiset, että hääpari viihtyy hyvin, joten juhlat saavat olla mahdollisimmat pitkät.

Vierailija
9/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varaa kirkon.. Laitan hälle toivomuksen, että klo 15 mieluiten. Jos ei oo vapaana, niin klo 16 tai klo 14.

:)

ap

Vierailija
10/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos juhlijoina on vain aikuisia, voi olla vähän myöhemminkin. Eritysesti silloin, jos vihkiminen tapahtuu juhlapaikalla (siis ei ap, vaan noin yleensä). Siirtymisiin ja odotteluihin menee oma aikansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme