Mallikoulu
Kommentit (1341)
Voihan itsevarmuus sentään. Sitä on hoettu tällä kaudella niin paljon että koko sana on kärsinyt inflaation. Amanda, tuo itsevarmuuden ihmelapsi! Hohhoijaa.
Laila Snellmanin reaktio Kukkohovin "senteistä viis" kommenttiin Amandalle oli aika hyvä. Huomasi kyllä, ettei Amanda ollut mallimaailman suosikki. Hänellä tietysti vuosikymmenien kokemus ja näkemys siitä, mikä maailmalla myy, on hyvin selkeä. Hänhän sanoi suoraan moneen otteeseen, että Amanda on liian lyhyt kv-lavoille - olipa kenen suosikki tahansa.
Olin iloinen että Eve ja Maya lähtevät Milanoon. Eve on mielettömän kaunis ja kuvauksellinen. Kävelyä ja poseeraamista voi opetella matkan varrella, jos tahtoa löytyy. Maya ehdottomasti ansaitsi voiton.
Nyt ymmärrän, miksi Jenni sanoi kaikille pudotetuille jaksojen lopussa: "Tsemppii, me nähdään vielä!".
Tarkoitti tietysti finaalijaksoa, jonne kaikki oli kutsuttu...
Olisi voinut kyllä "vähän" kiinnostavamminkin palauttaa pudonneet tytöt finaalijaksoon. Meikit naamaan, pieni kooste takaumia ja penkeille istumaan :D
Hauskaa, jos tämä Amandan voittoa tänne rummuttanut ja spoilannut henkilö palaisi nyt mukaan keskusteluun.
Katsokaa tarkemmin Paparazzin sivuja!! Onnea Amanda!!
Miksi itsevarmuus on suomalaiselle kirosana?
Amanda ja Eveliina myös Paparazzin sivuilla :)
Myös Eveliina oli ilmestynyt Paparazzin sivuille. :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:31"]
[/quote]
Itsevarmuus on eri asia kuin omahyväisyys...
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:31"]
[/quote]
Itsevarmuus on eri asia kuin omahyväisyys...
[/quote] no ainakaan kolmessa viimeisessä jaksossa ei Amanda ollut omahyväinen.
Minna Kauppi muuten ärsyttää joitain ihmisiä juuri siksi, että aidosti myöntää haluavansa olla paras.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:33"]
Amanda ja Eveliina myös Paparazzin sivuilla :)
[/quote]
Ja Vera!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:31"]
[/quote]
Ei se itsevarmuus sinänsä, mutta sen toitottaminen koko ajan kävi rasittavaksi, että miten ihmeellisen itsevarma se Amanda nyt onkaan ja joka haastattelupätkässä Amanda muisti mainita, että kun mä oon niin itsevarma. Ja kun se tosiaan vaikutti menevän Amandalla itserakkauden puolelle.
Mielestäni parempia esimerkkejä itsevarmasta ihmisestä olivat esim Nette ja Petra. Eivät pitäneet meteliä itsestään ja käyttäytyivät asiallisesti ja kypsän oloisesti, mutta olemuksesta huokui sellainen terve itseluottamus. Petra on saman ikäinen kuin Amanda, mutta Amanda oli vielä tosi lapsellinen häneen verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:31"]
[/quote]
Ei se itsevarmuus sinänsä, mutta sen toitottaminen koko ajan kävi rasittavaksi, että miten ihmeellisen itsevarma se Amanda nyt onkaan ja joka haastattelupätkässä Amanda muisti mainita, että kun mä oon niin itsevarma. Ja kun se tosiaan vaikutti menevän Amandalla itserakkauden puolelle.
Mielestäni parempia esimerkkejä itsevarmasta ihmisestä olivat esim Nette ja Petra. Eivät pitäneet meteliä itsestään ja käyttäytyivät asiallisesti ja kypsän oloisesti, mutta olemuksesta huokui sellainen terve itseluottamus. Petra on saman ikäinen kuin Amanda, mutta Amanda oli vielä tosi lapsellinen häneen verrattuna.
[/quote] jostain syystä petra kuitenkin tippui aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:31"] Miksi itsevarmuus on suomalaiselle kirosana? [/quote] Ei se itsevarmuus sinänsä, mutta sen toitottaminen koko ajan kävi rasittavaksi, että miten ihmeellisen itsevarma se Amanda nyt onkaan ja joka haastattelupätkässä Amanda muisti mainita, että kun mä oon niin itsevarma. Ja kun se tosiaan vaikutti menevän Amandalla itserakkauden puolelle. Mielestäni parempia esimerkkejä itsevarmasta ihmisestä olivat esim Nette ja Petra. Eivät pitäneet meteliä itsestään ja käyttäytyivät asiallisesti ja kypsän oloisesti, mutta olemuksesta huokui sellainen terve itseluottamus. Petra on saman ikäinen kuin Amanda, mutta Amanda oli vielä tosi lapsellinen häneen verrattuna. [/quote] jostain syystä petra kuitenkin tippui aiemmin.
[/quote]
Niin, koska Petran kuva oli heikompi. Tämä oli mallikilpailu, ei itsevarmuuskilpailu.
Eveliina on mielestäni upea, mutta Paparazzin sivuilla olevat kuvat ovat jotenkin... En tiedä. Kaikki kokovartalokuvat ovat todella jäykkiä ja ilme näyttää samalta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:30"]Minkä pituisia nuo Amanda ja Maya ovat?
[/quote]
Maya 176cm ja Amanda 173 cm
[/quote]
Amandan pituus on Paparazzin mukaan 172 cm.
En tiedä mistä johtuu, mutta Eveliina ei ole mielestäni mikään superkaunis tms mitä kaikkea hänestä on sanottukaan. Nättihän se on joo, mutta ihan perus joita näkee muutoinkin. Petra esim mun mielestä oli paljon kauniimpi kun Eve. Ja ei, en ole kateellinen. Ihmettelen vaan tuota hehkutusta.
Voisi ottaa juomapelin: katsoisi kaikki jaksot putkeen ja juoda saisi/pitäisi aina, kun mainitaan Amandan itsevarmuus... Ei finaalikaan säästynyt sen toitottamiselta.