Mallikoulu
Kommentit (1341)
Tiedättekö muuten näkisikö noita Mallikoulun aikaisempia kausia jostain?
Olen yllättynyt, että monen mielestä Eve on niin paljon kauniimpi kuin Maya. Mielestäni Maya on tuosta kolmikosta ainoa, joka näyttää oikealta mallilta, ehdottomasti myös klassisella tavalla kaunein. Amandasta nyt ei voi edes puhua samassa lauseessa Even tai Mayan kanssa.
Amanda teki itsestään pellen casting-tilaisuudessa väittäessään tehneensä muotinäytöksiä ja mallintöitä kahden vuoden ajan.
Mä olen myös monta kertaa ihmetellyt tuota "opetusta". Nehän pistettiin kylmiltään johonkin näytökseenkin ja sitten siunailtiin kun ei mennyt oikein putkeen. Paheksuttiin, kun Emilia tarvitsi paljon ohjausta kuvauksessa. Ja mikä Kukkohovi on saarnaamaan, että mallin pitää osata heittäytyä, kun itse oli Tanssii Tähtien Kanssa-ohjelmassa yhtä notkea ja heittäytymiskykyinen kuin heinäseiväs! Sääliksi kävi partneria, kun joutui sahapukkia raahaamaan ympäri lattiaa.
Katkeraa, katkeraa, katkeraa...
Sama kun syyttäisi palokuntaa väärin sammuttamisesta...
Eikö tuon Dahlmanin tilalle olisi todella löytynyt jotakuta muuta jolla ulosanti olisi ollut edes hiukan luontevampaa. Isosiskon roolissapa tosiaan! Kas kun ei armeijan riveistä revitty tuota "uskottua", latelemaan samoja repliikkejä kuivakan kivikasvoisena. Olis varmaan tullut tuotannolle halvemmaksikin, by the way
Minusta nuo kaikki tytöt on olleet omalla tavallaan ihania. Oma suosikkini on Maya ja Petra oli myös sekä Eveliina ja on Amandakin. Tosi kova taso mun mielestä. Go girls! Eveliina olisi varmaan pärjännyt paremmin mut se kävely ei vain onnistunut.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:32"]
Katkeraa, katkeraa, katkeraa...
Sama kun syyttäisi palokuntaa väärin sammuttamisesta...
[/quote]
makuja on monia, mutta jo alakoululainen tyttäreni totesi että kilpailua ei ole käyty reilusti. Ja lasten suustahan se totuus kuuluu. Olen itsekin todella pettynyt tähän kauteen. Tuntuu että pettymys alkoi tyttöjen ns muodonmuutoksesta, joka oli ihan vitsi.
Tsemii tytöt, älkää lannistuko. Me nähdään vielä.
Oli kyllä munkin mielestä ihan tekemällä tehty draamapudotus!!!! Kesken kaiken tulee huoneeseen sanomaan että sä lähdet. miksi :o mutta hmm - Jättivät Amandan - Ovatko ajat muuttumassa ja kriteerit pituuden suhteen löysentymäsä!? Ja huijasko pituuttaan pidemmäksi Stormin haastattelussa? ;D Eve ja Maya oli hyviä haastattelussa, erityisesti Maija on luonnollisesti ihmisten kanssa! Wau, nyt menee Evellä hyvin jos milanonilaistoimiston new face!
Tää Kirsi P joka on Even kanssa milanonilaistoimiston listoilla. Näyttää ihan huippumallilta mut tulot alle 50 000....
Joku kirjoitti että Amanda teki itsestään ihan pellen sanoessaan tehneensä 2v mallihommia. Sehän pitää paikkansa että on tehnyt hommia ennenkin; mitä pelleksi vääntämistä siinä on@:D
Eikös Snellman ohjelman alussa sanonut, että maailmalle etsitään koko ajan pidempiä ja hoikempia tyttöjä? Logiikka: otetaan finaalikaksikkoon 172cm Amanda.
Veikkaus: finaalissakaan ei ole tiedossa kuvauksia, vaan joku erittäin pienellä budjetilla toteutettu "muotinäytös" jossain koulun jumppasalin tyylisessä paikassa. Koska pakkohan on laittaa viimeiseksi tehtäväksi kävelyä, jotta Amanda pärjää. Koko kaudella on ollut kolmet (!) kuvaukset! Todellinen rimanalitus koko kausi.
Viimeisin pudotus oli kyllä tökerö, rynniä nyt pimeään hotellihuoneeseen myöhään illalla ajamaan yksi kotiin ilman mitään perusteita. Jos kaikkien tuomareiden lennättäminen Lontooseen oli liian kallista, niin olisiko voinut vaikka kuvata heidän perustelunsa ja esittää ne katsojille (ja mallikoululaisille...) edes videona.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:15"]
Joku kirjoitti että Amanda teki itsestään ihan pellen sanoessaan tehneensä 2v mallihommia. Sehän pitää paikkansa että on tehnyt hommia ennenkin; mitä pelleksi vääntämistä siinä on@:D
[/quote]
Eikö siellä Stormin haastattelussa käynyt ilmi, että on tehnyt vain jotain testikuvia. Ei siis varsinaisia mallin töitä, vaikka kameralle poseerannut onkin.
Ottakaa oikeesti asioista selvää ennenkun täällä selostatte "tietojanne". Te ette ole olleet siellä Mallitalossa, kuvauksissa ettekä Lontoossa. Tämä kirjoittelu on osittain jopa mautonta ja halventavaa! Osa kirjoituksista menee myös henkilökohtaisuuksiin. Tietenkin on yhtä monta näkemystä, kuin katsojaakin, mutta oikeesti hei - osa tytöistä ja tuomareistakin on saanut sellaista kuraa täällä niskaansa, että menee jo ala-arvoiseksi.
No kerrohan ne tosiasiat, kun olet vissiin itse ollut paikalla.
Jos lähdet kaupalliseen tv-sarjaan, varaudu siitä käytävään julkiseen keskusteluun.
Samaa mieltä ja Lontoossakin en buukkajat kehui vain Mayaa kauniiksu, Eveä kehuttiin pitkistä sääristään.
Olen yllättynyt, että monen mielestä Eve on niin paljon kauniimpi kuin Maya. Mielestäni Maya on tuosta kolmikosta ainoa, joka näyttää oikealta mallilta, ehdottomasti myös klassisella tavalla kaunein. Amandasta nyt ei voi edes puhua samassa lauseessa Even tai Mayan kanssa.
Aivan kuin tuo Amandan mukana roikottaminen loppuun asti olisi jotain parodiaa. No, eipähän ole mitään jännittämistä finaalissa, Maya voittaa mennen tullen.