Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vai kissa?

Vierailija
29.03.2015 |

Olen seurustellut miehen kanssa muutaman vuoden ja olemme asuneet kokoajan erillään, vierailleet toki toistemme luona. Olemme ajoittain puhuneet yhteenmuutosta. Lapsia ei ole. Nyt kun yhteenmuutto hiljattain tuli taas puheeksi niin mies kertoi että sitten minun tulisi kylläkin luopua kissastani.

Olen tietoinen ettei mies ole kissaihminen, mutta tuo pyyntö tuli kyllä puun takaa. Sanoin etten suostu koska kissa on ollut minulla vuosia ja tietysti jo ennen kuin mieheen edes tutustuin. Olen ottanut kissan aikuisena löytöeläinkodista aikoinaan.

Nyt mies on suuttunut (...) koska sanoin hänen olevan aika lapsellinen jos vaatii minua luopumaan kissastani että voisimme muuttaa yhteen. Itselleni yhteenmuutto ei ole mikään pakko, olen tyytyväinen näinkin, mutta miehelle se on avain parisuhteen jatkolle. Kellään vastaavia kokemuksia? PS. Haluan vielä tarkentaa että kissan pois antaminen miehen pyynnöstä ei ollut missään vaiheessa edes harkinnan alla, kissa on perheenjäsen.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa jää, mies lähtee. En voisi arvostaa tuollaista miestä pätkääkään.

Vierailija
62/74 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kiertoon. Kyllä niitä kissarakkaitakin on. Oma poikaystävänikin kutsuu itseään kisujeni isukiksi ;)

Vanha ketju, ok. Olisi kiva tietää mitä ap:lle kuuluu nyt. Toivottavasti on löytänyt eläinrakkaan miehen. 

Suurin osa ihmisistä vähintäänkin sietää kissoja/koiria/tms. Aika moni on lisäksi eläinrakas. En ikinä alkaisi edes seurustella henkilön kanssa, joka inhoaa eläimiä. Kertoo jotain ihmisestä. Itselläni ei ole nyt eläimiä, mutta on ollut aiemmin. 

Mutta vaikka tulisin eläinallergiseksi enkä voisi ottaa omaa lemmikkiä enää, kiertäisin kaukaa eläimiä vihaavat puolisoehdokkaat. Olisimme liian erilaisia. 

Miten joku voi INHOTA eläimiä? Hirvittävän kylmältä kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisuli. Rahasta viis.

Vierailija
64/74 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa, ehdottomasti !!

Vierailija
65/74 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu tähänkin asti kissan kanssa yhdessä. Jätkä vaikuttaa narsistiselta/ mielenvikaiselta ! Minun korsto toivotti myös kissan tervetulleeksi yhteisasuntoon mutta hän onkin eläinrakas, iso mies. Hiiteen tommoset jätkät ! Löydät paremmankin. Jotain vikaa sillä on päässä jos sinua muka rakastaa mutta haluaa sinut erottaa rakkaastasi. Kuolemalla.Ole tarkkana sen kanssa. Lähde kävelemään ennenkuin on myöhäistä. Jätkähän on sekopää.

Vierailija
66/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa. Anytime. 

Vierailija
67/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se kissasi. Tapailunainen ei pitänyt kissasta, nainen sai lähteä. Ankaran mäkätyksen piti pöljä akka.

Vierailija
68/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on tässä tapauksessa ykkönen. Mies, joka ei pidä kissoista on sairas. 

Vierailija
69/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärme. Ei ikinä kissaa.

Vierailija
70/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä se kissasi. Tapailunainen ei pitänyt kissasta, nainen sai lähteä. Ankaran mäkätyksen piti pöljä akka.

Oikein! Kenelle tulee edes mieleen vaatia toista luopumaan lemmikistään? Helppo luonnevikatest, luiskaan!

Vierailija
71/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Kenelle tulee edes mieleen vaatia toista luopumaan lemmikistään? Helppo luonnevikatest, luiskaan!

Exä on eläin-ihminen, mutta minä allerginen. Laitettiin sitten iso akvaario niin oli eläimiäkin talossa.

Vierailija
72/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan luopuisi kissasta

Vierailija
73/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kissan, en voisi seurustella ihmisen kanssa joka ei lemmikkiäni hyväksy.

Vierailija
74/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kiertoon. Kyllä niitä kissarakkaitakin on. Oma poikaystävänikin kutsuu itseään kisujeni isukiksi ;)

Vanha ketju, ok. Olisi kiva tietää mitä ap:lle kuuluu nyt. Toivottavasti on löytänyt eläinrakkaan miehen. 

Suurin osa ihmisistä vähintäänkin sietää kissoja/koiria/tms. Aika moni on lisäksi eläinrakas. En ikinä alkaisi edes seurustella henkilön kanssa, joka inhoaa eläimiä. Kertoo jotain ihmisestä. Itselläni ei ole nyt eläimiä, mutta on ollut aiemmin. 

Mutta vaikka tulisin eläinallergiseksi enkä voisi ottaa omaa lemmikkiä enää, kiertäisin kaukaa eläimiä vihaavat puolisoehdokkaat. Olisimme liian erilaisia. 

Miten joku voi INHOTA eläimiä? Hirvittävän kylmältä kuulostaa.

Sama

mitä kuuluu ?

(Joku voisi vastata vaikka mielikuvitus tarinalla).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi