Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vai kissa?

Vierailija
29.03.2015 |

Olen seurustellut miehen kanssa muutaman vuoden ja olemme asuneet kokoajan erillään, vierailleet toki toistemme luona. Olemme ajoittain puhuneet yhteenmuutosta. Lapsia ei ole. Nyt kun yhteenmuutto hiljattain tuli taas puheeksi niin mies kertoi että sitten minun tulisi kylläkin luopua kissastani.

Olen tietoinen ettei mies ole kissaihminen, mutta tuo pyyntö tuli kyllä puun takaa. Sanoin etten suostu koska kissa on ollut minulla vuosia ja tietysti jo ennen kuin mieheen edes tutustuin. Olen ottanut kissan aikuisena löytöeläinkodista aikoinaan.

Nyt mies on suuttunut (...) koska sanoin hänen olevan aika lapsellinen jos vaatii minua luopumaan kissastani että voisimme muuttaa yhteen. Itselleni yhteenmuutto ei ole mikään pakko, olen tyytyväinen näinkin, mutta miehelle se on avain parisuhteen jatkolle. Kellään vastaavia kokemuksia? PS. Haluan vielä tarkentaa että kissan pois antaminen miehen pyynnöstä ei ollut missään vaiheessa edes harkinnan alla, kissa on perheenjäsen.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiertoon. Kyllä niitä kissarakkaitakin on. Oma poikaystävänikin kutsuu itseään kisujeni isukiksi ;)

Vierailija
22/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa jää, mies lähtee. Miten et ole jo aiemmin puhunut tästä miehen kanssa? Itse olen aina jo alkumetreillä tehnyt selväksi miehiä tapaillessani, että minä ja kissat ollaan kimppadiili. Koskaan en kissoistani luopuisi vain siksi, että mies nyt ei vaan tykkää kissoista. Joutuuhan siinä avoliitossa muutenkin joskus mieskin huolehtimaan kissasta, jos itse on vaikka työmatkalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kannat vastuusi etkä luovu kissasta :)

Vierailija
24/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia jos olisi räksyttävä, tuoksuva hauva. Siitä voisi luopua helposti. Kissa on kuin veistos.

Vierailija
25/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka ja itsekeskeinen petoeläin (kissa on sellainen enemmän kuin koira) ei korvaa ihmistä. Mutta voihan siihen silti kiintyä ja tuollainen tilanne voi olla ongelmallinen. Ihmisten kannattaisi ottaa jyrsijöitä lemmikiksi, niin ei tarvitsisi miettiä tällaisia.

-Mies 29v-

Vierailija
26/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:30"]

Mies kiertoon. Kyllä niitä kissarakkaitakin on. Oma poikaystävänikin kutsuu itseään kisujeni isukiksi ;)

[/quote]

Mun unelmani olisi kissarakas mies!! Meinaa tulla tippa linssiin aina, kun katsoo esim kuvia tai videoita miehistä ja kissoista. esim tämä

Vierailija
27/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukalle ukolle kengänkuva persauksiin ja sitten eikun viettämään leppoisia kissanpäivä kisun kanssa! Kyllä se oikea kissamies vielä kävelee jostain vastaan :) 

Vierailija
28/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kissa, mies vaihtoon. Oman kokemuksen mukaan kissaviha ja sovinismi usein kulkee yhdessä.

Vierailija
29/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:44"]

[/quote]

Mun unelmani olisi kissarakas mies!! Meinaa tulla tippa linssiin aina, kun katsoo esim kuvia tai videoita miehistä ja kissoista. esim tämä

[/quote]

http://hotguyswithcats.com/

Vierailija
30/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:45"]

Entä jos mies olisi allerginen? Luopuisitko silloinkaan kissasta? Mä en ymmärrä näitä että eläin menee kaiken muun edelle.

[/quote]

Eläin ei ole eläin vaan lemmikki. Perheenjäsen. Sinulla ei varmaankaan koskaan ole ollut lemmikkiä? Et siis ole tietoinen siitä valtavasta kiintymyksestä, jota ihminen tuntee lemmikkiään, siis perheenjäsentään kohtaan. Sääliksi minun sinua käy.

Vierailija
31/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:44"]

[/quote]

[/quote]

Minulla on todella kissarakas mies. Hän liikuttuu usein vieläkin muistellessaan viimeisiä päiviämme kissavanhuksemme kanssa ennen kuin jouduimme viemään sen piikille, ja tuosta on kulunut aikaa jo yli viisi vuotta. Itsekin aina tirautan muutaman kyynelen, joten sitten meitä on kaksi yhdessä asiaa niiskuttamassa.

Vierailija
32/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava lukea, että et ole edes harkitsemassa kissasta luopumista. Itselläni on kaksi kissaa, ja kumpikin on mun ystävä ja perheenjäsen. Kukaan ei ole koskaan osoittanut mua kohtaan samanlaista huolenpitoa, hellyyttä ja rakkautta kuin nuo kissat.

-kissamies

Vierailija
33/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän kissan jatkoon.
Miksi ylipäätään tuhlaat aikaasi miehenkuvatukseen, joka ei tykkää kissoista? Olen huomannut, että ihmiset, jotka ei tykkää kissoista, on jotenkin sieluttomia.

Vierailija
34/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tunnevammainen.

Vierailija
35/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se kysymys oli? Sanoit jo valinneesi kissan.

Vierailija
36/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kissa. Mun mies suostui kissan hankintaan vaikkei kissoista välitä. Tiesi, että asia on mulle tärkeä. Sun tapauksessa varsinkin kun teillä on jo yhteinen historia kissan kanssa niin todella kohtuutonta miehen vaatia kissasta luopumista.

Vierailija
37/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tietenkin. Mies vaikuttaa pelottavalta.

Vierailija
38/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi koskaan korvata kissaa.
Selvästi ollut edellisessä elämässään hiiri kun kissoista ei tykkää.
Kissa ei sinua tule koskaan hylkämään, mies saattaa.
Mies saa myös helpommin uuden kodin kuin kissa.
Joten ääni kissalle!

Vierailija
39/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä mies! Ei jatkoon! Kissa on sun rakas perheenjäsen, mies on tyhmä ja itsekeskeinen, kun edes pyytää tuollaista. En jatkaisi suhdetta noin itsekkään miehen kanssa.

Vierailija
40/74 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihalle, kissa jää!

Ei taida tuo miekkonen kunnioittaa sinua kovinkaan paljon, jos kuvittelee että hänellä on oikeus vaatia sinua luopumaan perheenjäsenestäsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi