Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitsut, käyttekö aina työvuoron jälkeen suihkussa ja pesette tukan?

Vierailija
19.04.2009 |

Olen kotihoidossa töissä, ja mua ällöttää aina päivän päätteeksi kun on nuohonnut pitkin ihmisten saastaisia koteja ja saastaisia asiakkaita. Iho vaan kuivuu älyttömästi vaikka rasvaan aina suihkun jälkeen. Hiuksetkin on kuivat kun shampoolla pesen päivittäin. Ei auta hoitoaineet. Mutta ajatus pelkällä vedellä liruttelusta yököttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuohoa saastaisten ihmisten koteja, enkä hoida saastaisia ihmisiä.

Olen teholla töissä, teen työtäni käsillä, en hiuksillani.

Vierailija
2/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen keikkahommia kotihoidossa, niin kyllä joka keikan jälkeen menee kaikki vaatteetkin pesuun. Mua myös ällöttää se kaikki "saasta" mitä tulee päivän mittaan eteen, mm. hilseilevä iho, kynsisieni, vaippojen vaihdot, erilaiset eritteet.... YÖK!

Ps. Mä käytän pesuvoiteita, niin ei iho kuivu niin paljoa. Toinen hyvä on myös dermosilin suihkuöljy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun olin töissä niin kävin suihkussa ja pesin hiuksetkin...

Oletko kokeillut useita erilaisia shampoita, herkkäihoisten ym.? Entäs voisitko kuvitella laimentavasi shampoota? Auttaisko jos tekisit esim kerran viikossa öljyhoidon ihan vaikka oliiviöljystä hiuksiisi? Just luin jostain lehdestä siitä, ohjeita löytyy varmaan googlellakin. Ja kai sitä öljyä vois käyttää ihoonkin esim yötä vasten? Käytkö suihkussa sekä ennen töihin menoa että sen jälkeen? Jos käyt niin voisitko jättää toisen suihkun väliin?

Tämmöisiä tuli näin äkkiä mieleen... Tsemppiä!!

Vierailija
4/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti koko ajan olla ravaamassa suihkussa kun hikosin niin paljon. Käytin kosteusvoiteena märälle iholle, ei siis edes pyyhekuivalle, vauvan iholle tarkoitettua öljyä. Tosi pehmeäksi tuli iho. Ehkä kannattaisi käyttää jotain kosteusvoidetta märälle iholle. Hierot ihoa vaan kunnes öljy on imeytynyt, ihan kuin kosteusvoidetta laittaisi, ei jää kostea olo. Toimi mulla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän