SAAKELI kun ottaa päähän IDIOOTIT AUTOILIJAT PARKKIPAIKALLA!!
Pesin äsekn autoani ja huomasin kyljessä pienen lommon.
Minulla on tai siis OLI virheetön auto, mutta joku on ovella tölvässyt kaupan parkkipaikalla pienen lommon.
Kyllä se vitu**aa ja rankasti kun on 40.000 euron auto. Ja syy miksi kerron hinnan on se, että tajuatte että tuon hintaista autoa ei haluaisi kenenkään aivokääpiön kolhivan.
Jätän autoni kauas parkkipaikalla eli parkkipaikan takareunaan ja katson että molemmilla puolilla on vähintäänkin yksi tyhjä ruutu ettei kukaan aivokääpiö tulisi viereen, mutta mikä ihme siinä on vaikka veisin autoni viimeiseen nurkkaan niin jonkun on pakko tuupata autonsa viereen?!?!?
Olkoot kuinka van käyttötavarar, mutta olen autostani todella tarkka niinkuin kaikesta muustakin. ei tavaroita tarvitse rikkoa ja kolhia vain välinpiätmättömyyden vuoksi.
En IKINÄ ja tarkoitan todellakin etten IKINÄ ole kenenkään autoa kolhaissut parkkipaikalla. Pidän aina huolen ettei ovai vahingossakaan osu aj että lapset kulkee niin ettei koske (nuohoa) muiden autoja. Meillä on ehdoton kielto että kenenkään autoon EI kosketa, aivan sama onko se 500 euron vai 50.000 euron. Kenenkään omaisuudelle EI aiheuteta huolimattomuuttaan ja välinpitämättömyyttään vahinkoa.
Pelkästään se, että monet ääliö vanhemmat antaa lasetn kulkea autojen välissä tekee sen että kurainen kylki ja sitä kun "nuohoo" se naarmuuntuu.
Toivottavasti tämä osuu johonkuhun ja uppoaa sinä mielessä että jos on antanut lastensa kulkea kuinka sattuu vieraiden autojen luona, ymmärtäisivät oppia kunnioittaan muiden omaisuutta.
UGH, olen puhunut
T. Harmittaa
Kommentit (189)
niin pakko tehdä näin! En todellakaan ala siirtää autoa ja jätä lapsia yksin seisoskelemaan siksi aikaa parkkipaikalle! Ja ei tämä silti tarkoita, että tahallaan naarmuttaisin toisten autoja. Kannattaa vaan parkkeeratessaan huomata, että jos viereisessä autossa on turvaistuimet niin takaovet PITÄÄ SAADA AUKI
Eikä sitä ovea saa varovastikaan laittaa nojaamaan naapuriautoon, sillä kun auto heilahtaa kyytiin noustessa, on maaliton kohta jo naapuriauton ovessa!
T: eräs, joka äskettäin huomasi oman auton takaoveen tulleen lommon
Ajattelin nyt jakaa tämän teillekin, niin ei tarvitse yksin hihitellä.
Viikonloppuna oltiin lähdössä jonnekin ja isompi pojista puki päälleen. Onnistui jotenkin sujauttamaan ison päänsä t-paidan hiha-aukosta. Sitten huuteli apuja. Tuli samaan aikaan paikalle pienemmän pojan (3 v) kanssa ja ennekuin ehdin mitään sanoa, niin tämä pikkuveli kommentoi asiaan sanomalla hyvin huolestuneella äänensävyllä "Oh no" eli "ou nou". Repesin täysin ja pienempi katsoo minun nauramista hyvin hämmästyneenä.
Vaikea näin selittää, mutta tuli hyvin luontevasti ja oikeasti huolestuneesti. Ollaan kuitenkin erittäin suomenkielisiä, mutta kait minulla on usein tapana kommenoida tuolla ou nou-lausahduksella.
No siinä se meidän hauska tapahtuma, kertokaa tekin jotain teiltä, niin sais jatkaa tätä hihittelyä.
Oho, _vahingossa_ aukaisin autoni oven niin, että viereisen auton kylkeen tuli lommo? Vahingossa?
Ei perhana, ennen kuin minä avaan autoni oven, katson, onko lähettyvillä muita autoja, ihmisiä tai esineitä. Vasta sitten avaan oven, varovasti jos lähellä on jotain, johon ovi voisi osua.
Huolimattomuutta ei pidä selittää "vahingoksi":
Ajattelin nyt jakaa tämän teillekin, niin ei tarvitse yksin hihitellä.
Viikonloppuna oltiin lähdössä jonnekin ja isompi pojista puki päälleen. Onnistui jotenkin sujauttamaan ison päänsä t-paidan hiha-aukosta. Sitten huuteli apuja. Tuli samaan aikaan paikalle pienemmän pojan (3 v) kanssa ja ennekuin ehdin mitään sanoa, niin tämä pikkuveli kommentoi asiaan sanomalla hyvin huolestuneella äänensävyllä "Oh no" eli "ou nou". Repesin täysin ja pienempi katsoo minun nauramista hyvin hämmästyneenä.
Vaikea näin selittää, mutta tuli hyvin luontevasti ja oikeasti huolestuneesti. Ollaan kuitenkin erittäin suomenkielisiä, mutta kait minulla on usein tapana kommenoida tuolla ou nou-lausahduksella.No siinä se meidän hauska tapahtuma, kertokaa tekin jotain teiltä, niin sais jatkaa tätä hihittelyä.
että parkkipaikat on yleisiä, ja niissä saa parkkeerata sallituille paikoille. Et sä voi varata viittä ruutua autos ympäriltä, jollet sitten ole maksanut niistä kaikista ruuduista. Ehkä joku katsoi, että tuossa on sen näköinen auto, jonka viereen uskaltaa parkkeerata... Mun mielestä 40.000 € auto ei ole mitenkään älyttömän kallis, ja mun mielestä lapsellisinta maailmassa on sellainen "eksätiiäkukamäoon"-asenne.
Vahinkoja sattuu, mutta toki olen sitä mieltä, että niistä pitää kantaa vastuunsa. Yleisesti ottaen pidän todella lapsellisena ja sivistymättömänä ihmistä, joka on valmis käyttämään väkivaltaa materian vuoksi. Pidän siis ap:tä sivistymättömänä, lapsellisena ja tyhmänä. En niinkään sen vuoksi, että häntä ärsyttää jonkun kolhaisu auton ovessa, vaan sen vuoksi, että kaikkien pitäisi ajatella ensisijaisesti ja vain hänen autoansa.
Sun mielestä 40000 euron auto ei ole kallis, mun mielestä on. Onko liikaa vaadittu että vaikka et omaisuuttani arvosta, niin yrittäisit edes ymmärtää että minä itse arvostan ja odotan että kukaan ei sitä tahalleen vahingoita.
uusi Peugeot 308 ja miehellä uusi Audi A6 farkku. Emme kuitenkaan osaa ajatella niin, että mieheni kallis auto pitäisi parkkeerata johonkin aukealle alueelle, jossa ei olisi muuta vaaraa, kuin että taivas putoaa. Mitäköhän ap olis sanonut, jos olis käynyt niinkuin meille: Parkkihallissa syttyi jonkun paska kottero palamaan aivan meidän auton vieressä. Oma automme kärsi hieman, mutta korjautettiin aivan hyväksi. Olisit varmaan käyttäytynyt kuten se Volvo-kuski siinä toisella puolella: Toinen auto loimusi valtavana tulimerenä, niin tämä kuski hyppäsi vieressä olleeseen autoonsa, ja ajoi sen pois liekeistä. Siis täysin henkensä uhalla. Oli siinä tärkeä auto, huoh!
Sun mielestä 40000 euron auto ei ole kallis, mun mielestä on. Onko liikaa vaadittu että vaikka et omaisuuttani arvosta, niin yrittäisit edes ymmärtää että minä itse arvostan ja odotan että kukaan ei sitä tahalleen vahingoita.
Suomen kieli on muuten minun kieleni, ja toivoisin ettet sitä "tahalleen" vahingoittaisi, mitä se sitten tarkoittaakin.
Toivoisin sun ottavan sen huomioon, jos mitenkään onnistuu.
Suomen kieli on muuten minun kieleni, ja toivoisin ettet sitä "tahalleen" vahingoittaisi, mitä se sitten tarkoittaakin.
uusi Peugeot 308 ja miehellä uusi Audi A6 farkku. Emme kuitenkaan osaa ajatella niin, että mieheni kallis auto pitäisi parkkeerata johonkin aukealle alueelle, jossa ei olisi muuta vaaraa, kuin että taivas putoaa. Mitäköhän ap olis sanonut, jos olis käynyt niinkuin meille: Parkkihallissa syttyi jonkun paska kottero palamaan aivan meidän auton vieressä. Oma automme kärsi hieman, mutta korjautettiin aivan hyväksi. Olisit varmaan käyttäytynyt kuten se Volvo-kuski siinä toisella puolella: Toinen auto loimusi valtavana tulimerenä, niin tämä kuski hyppäsi vieressä olleeseen autoonsa, ja ajoi sen pois liekeistä. Siis täysin henkensä uhalla. Oli siinä tärkeä auto, huoh!
Empaattisia ja ymmärtäväisiä, varmaan hyvin kauniita myös. Teidänlaisianne jos olisi enemmän, niin maailma pelastuisi.
Volvo kuski oli fiksu, sun mies on tossu. Idioottina on vaan katellu vierestä ja varmaan oikein odottanut että auto räjähtää.
Mun mielestä on kuitenkin niin, että vahinkoja sattuu. Jos sellainen sattuu, siitä kannetaan vastuu. Ärsyttäviä on ne ihmiset, jotka rupeavat heti räyhäämään jos yrittää selvittää jotain onnettomuutta. Mä kolhaisin parkkiksella vahingossa vieressä ollutta autoa. Siis raapaisin omalla autollani, en ovella. Aivan puhdas vahinko, ei piittaamattomuus. Jätin tuulilasiin lapun jossa oli yhteystietoni. Lisäksi vielä otin rekkarin ylös, jos vaikka ei olisi lappua huomannut tms.
Samana iltana minulle soittikin auton omistava nainen, joka kertoi että auto oli ajettu edellisellä viikolla liikkeestä. Hän kiitteli että oli jättänyt yhteystietoni ja minä tietysti pahoittelin kovasti tapahtunutta. Korvasin aiheuttamani vahingon vakuutuksesta, vaikka auton arvoon varmasti vaikuttaa se, että toinen ovi ja jalkalista on oikaistu/ uudelleen maalattu. Kaikki sujui oikein kivasti ja ystävällisesti. Kukaan ei rähjännyt kenellekään. Pahoittelin tietysti myös auton arvolle tapahtunutta alantumaa. Nainen totesi, että se on hänen henkilökohtainen riskinsä. Jos sillä uudella autolla ajaa, niin jotain voi sattua. Niin se elämä vaan menee. Ja oikeasti sen auton arvo laskisi, vaikka sitä seisottaisi tallissa.
i]Sun mielestä 40000 euron auto ei ole kallis, mun mielestä on. Onko liikaa vaadittu että vaikka et omaisuuttani arvosta, niin yrittäisit edes ymmärtää että minä itse arvostan ja odotan että kukaan ei sitä tahalleen vahingoita.
[/quote]
Mikä lie onkaan. Luulen että valtaosa olisi toiminut meidän tavoin. Kuitenkin näemmä löytyy näitä joille materia on kaikki kaikessa. Meidän automme maalattiin uudelleen ja kaikki lamput, vilkut yms. vaihdettiin.
ennenkuin roihuaa koko halli.
niin pakko tehdä näin! En todellakaan ala siirtää autoa ja jätä lapsia yksin seisoskelemaan siksi aikaa parkkipaikalle! Ja ei tämä silti tarkoita, että tahallaan naarmuttaisin toisten autoja. Kannattaa vaan parkkeeratessaan huomata, että jos viereisessä autossa on turvaistuimet niin takaovet PITÄÄ SAADA AUKI
Eikä sitä ovea saa varovastikaan laittaa nojaamaan naapuriautoon, sillä kun auto heilahtaa kyytiin noustessa, on maaliton kohta jo naapuriauton ovessa!
T: eräs, joka äskettäin huomasi oman auton takaoveen tulleen lommon
Turvavyön saa kyllä kiinni, vaikkei ovea leväytä täysin levälleen. Ja jos niin iso ahteri on, että tarvisee koko oviaukon leveyden, niin ainakin oven ja naapuriauton väliin voi laittaa hanskan tai muun pehmusteen, sillä metalli tekee maalipintaan ikävän jäljen!
Mikä lie onkaan. Luulen että valtaosa olisi toiminut meidän tavoin. Kuitenkin näemmä löytyy näitä joille materia on kaikki kaikessa. Meidän automme maalattiin uudelleen ja kaikki lamput, vilkut yms. vaihdettiin.
Kirjoittakaa lisää. (Toivottavasti kirjoitin kieliopillisesti edes jotenkin oikein) ;D
että missään tapauksessa ei saa enää mennä lähelle autoja. Ei edes sinne katokseen. Samoin palomies antoi noottia sille Volvokuskille, että ei olisi saanut mennä enää sinne katokseen.
että missään tapauksessa ei saa enää mennä lähelle autoja. Ei edes sinne katokseen. Samoin palomies antoi noottia sille Volvokuskille, että ei olisi saanut mennä enää sinne katokseen.
Oliko se teidän auto siinä palavan auton vieressä, vai oliko se nyt siellä kauempana. Vai onko niin että teillä ei ole autoa ollenkaan?