Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesätyö vai kesä lasten kanssa?

Vierailija
14.04.2009 |

Kesätyö olisi todella huippupaikka, saisin arvokasta työkokemusta (jota ei muuten ole ehtinyt kertyä, opinnot loppusuoralla).

Toisaalta kesä lasten kanssa houkuttelisi, mutta mutta...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Niitä huipputyöharjoittelupaikkoja ei ole ainakaan omalla alallani kovinkaan usein tarjolla. Itse olen kesän lasten kanssa ja hyvä näin, mutta hieman harmittaa, ettei ollut mahdollista saada Suomesta sellaista harjoittelupaikkaa kuin olisin halunnut. Ulkomaille en voi tänä kesänä kolmen pienen kanssa vielä lähteä, enkä halua heistä koko kesää erossakaan olla.

Vierailija
2/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos ei oo työkokemusta kauheesti ni ota se paikka saahan sun lapsetkin siitä hyvääkin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyö olisi todella huippupaikka, saisin arvokasta työkokemusta (jota ei muuten ole ehtinyt kertyä, opinnot loppusuoralla).

Vierailija
4/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä sitä työkokemusta ehdit kerätä. Ihanaa kun on tilaisuus valita! Lapsetkin saisi olla kotona kunnon loman. Ajattele nyt... Aurinkoisia aamuja, pihalla löhöämistä, pihahommia, retkiä, uimarantoja... Mä hain jossain mielenhäiriössä työtä, olisin saanut ihan hyvänkin paikan, mutta valitsin kuitenkin vapaan. Ei kaikilla edes ole valinnan mahdollisuutta.

Vierailija
6/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. vanhentunut koulutus

Vierailija
7/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes miettiä: lapset!

Vierailija
8/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kotiäiti niin ehkä valkkaisin kesätyön :)

Vierailija
9/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi mielestäni ihanteellisinta. Kertyisi sekä kokemusta, että saisitte lomailla.

Vierailija
10/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitäkin. Ovatko viihtyneet hoidossa?

Vierailija
11/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se puolikas kesä onnistu....

Vierailija
12/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten olisin katunut todella pitkään sitä, etten tarttunut mahtavaan tilaisuuteen. Kun niitä hyviä työpaikkoja vaan ei ole joka kiven alla, varsinkaan sellaisille joille on kokemusta kertynyt vähänlaisesti. Valinta oli siis helppo. Joka kesä kun ei kuitenkaan voi kotona olla, vaikka kuinka haluaisi.

Vierailija
13/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oikeastaan "helpompi" ratkaisu olisi jäädä kotiin. Kynnys töihin, vaikkakin oman alan, on jonkin verran korkea. Pelottaakin ehkä, joten kyllä minun on varmaan valittava työ...

Vierailija
14/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin kyllä töihin. Pitäähän sun joskus mennä töihin, ja se on varmaan vaikeaa ilman työkokemusta. Sitten susta tulis ikuinen kotiäiti, teillä ei olis koskaan tarpeeksi rahaa, ja se alkaa lapsiakin ärsyttää, kunhan kasvavat.

Vierailija
15/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vanhemmille ollut kertynyt lomapäiviä (pätkätöitä).

Vierailija
16/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät sitten lomaa lasten kanssa vaikkapa valmistumisesi kunniaksi :)

Vierailija
17/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos _koko_ kesä hoidossa. Kyllähän ne pärjää, mutta kurjaa se on.

Vierailija
18/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska myöhemmin se työelämään siirtyminen tuntuu vieläkin vaikeammalta, ei kannata todellakaan mennä siitä mistä aita on matalin.

Vierailija
19/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tulossa ensimmäinen palkallinen kesälomani, 5 viikkoa ah :)

Mutta se että olen nyt tässä pisteessä 29-vuotiaana ja äitinä, on vaatinut uhrauksia, joilla on ollut tavoitteena juuri tämä. Olen tehnyt kesätöitä, työharjoitteluja, ollaan kitkutettu vähillä rahoilla. Nyt on sitten hyvä vakituinen työpaikka luontaisetuineen.

Sitä paitsi, kesällä tehdään kesäjuttuja myös viikonloppuisin, rannalle voi lähteä löhöilemään vielä neljän jälkeenkin jne.

Että kyllä ymmärrän senkin, että lasten kanssa lekottelu houkuttaa, mutta joskus kannattaa ajatella kauaskantoisesti. Eri asia jos kyseessä olisi pienemmät lapset.

Vierailija
20/31 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 5v ja kohta 4v. Olen siis opiskelija nyt ja vakityöpaikka odottamassa, lapseni ovat ehdottomasti ansainneet piiiiiiiiitkän kesäloman ja tietysti myös minä, eihän tämmöisiä vapaita ole tiedossa kun palaan takaisin töihin.