Pidättekö miten korkea korkoisia kenkiä?
Joskus haluaisin kivat n.5-6cm korkoiset korot mutta en osais kävellä niilläkään ja en ole tottunut kuin ihan läpyskiin. Aatelin nyt syksyks jotkut saappaat hankkia mut jos jää pitämättä kun nen varmaan ainakaan aluks ole tottunu.
Kommentit (4)
mutta arkena tuntuisi hullulta kopsutella korkkareissa. Mulla ainakin on sellaisia kavereita ym, jotka kävelee todella nopeasti enkä meinaa pysyä heidän tahdissaan mukana edes matalilla kengillä. Korkkarit hidastaa kävelyä ainakin mulla, en tiedä muista.
Missään kengässä ei ole niin hyvä lesti, että sitä korkeammat olisi mukavat. Ja mukavuutta mä arvostan myös korkokengissä.
Itse käytän n. 2-5 cm korkoja kävelykengissä ja 5-7 korkoja juhlakengissä.
Nykyään maks. 3cm korkoa, muuten en osaa kävellä. Ennen oli 7cm korkojakin mun kengissä. läpsy Sandaalit tai matalapohjaaiset saappaat tai street kengät on parhaita nykyään.
Aloita sillä, että kävelet kotona korkkarit jalassa. Aloita tosiaan jostain 5 cm ja siitä sitten pikkuhiljaa ylöspäin.
Menee noin vuosi ennen kuin opit kävelemään "oikein" koroilla niin, että se jopa näyttää luontevalta.
Rohkeasti vaan korkoa jalkaan, jalat ja koko kroppa näyttää paljon paremmalta pienissäkin koroissa!