Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
hih, mulla on krapula ja olen raskaana =)
Kommentit (5)
lastensuojelu ei pysty lasta äidiltään suojella, vasta sitten kun se on syntynyt. lapsi-parka :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
miten voi ollakkin krapulainen olo vaikka ei olisi mitään ottanutkaan.
Krapula olo voi tulla vaikkei juo mitään, väsymys ja raskaus tekee sen. En sit tiiä onks muita syitä.. Mut kaamee olo se on =)
Krapula olo voi tulla vaikkei juo mitään, väsymys ja raskaus tekee sen. En sit tiiä onks muita syitä.. Mut kaamee olo se on =)
Voi olla niin väsynyt, että kädetkin tärisevät... Ja oksettaa.
Alue: Aihe vapaa
Kierrä nyt sit se korkki kiinni