Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tullut raskaaksi e-pillereistä huolimatta??

Vierailija
05.04.2015 |

Tai tiedätkö ketään ketä olisi tullut e-pillereistä huolimatta raskaaksi? Itse siis epäilen olevani raskaana vaikka e-pilsuja syön... Huomenna menen ostamaan testin, ja haluaisinkin tietää onko joku tätä kokenut ja jäikö menkat pois vai mistä sait tietää olevasi raskaana?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä...

Vierailija
22/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:20"]

Minä. Takana oli monta vuotta pillereiden syöntiä ja ei mitään ongelmia. Yazz-merkkiset pillerit sitten petti, kun olin tuntenut miehen vasta pari kuukautta. Söin niitä säännöllisesti ja mitään lääkekuuria tai mahatautia ei ollut. 

Pidin lapsen, ja mieskin pysyi kuviossa mukana. Nykyään meillä on kaksi lasta vielä lisää ja avioliitossa kaikki hyvin. 

[/quote]

Alapeukkuja, miksi ihmeessä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli suunnitelmissa vaihtaa ehkäisymenetelmää, koska migreenin takia e-pillerit eivät sopineet minulle. Söin siis viimeisen laatan ihan normaalisti ja taukoviikolla tuli ihan tavalliset menkat. Kuukauden päästä menkkoja ei kuitenkaan näkynyt, mutta ajattelin aluksi että se johtuu pillerien lopettamisesta. Menkkoja ei kuitenkaan kuulunut, joten kävin ostamassa testin ja selvisi että olen raskaana. Ultrassa selvisi että olen tullut joulukuun alussa raskaaksi, eli minulla tuli 2 kuukautiset vielä raskaaksi tulemisen jälkeen. Pidimme lapsen, vaikka olimme nuoria enkä ole katunut päivääkään.

Vierailija
24/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kuulemma tehokas merkki Trikvilar ja raskaaksi tulin... Toista yritettiin kauan ja kolmas tuli myös yllärinä :) rakkaita kaikki <3 niin ja mies on edelleen sama :D

Vierailija
25/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa: Huomasin raskauden vasta vkolla 8. En ollut työstressin alla huomannut kuukautisten poissaoloa, joten juhlin kerran ja söin pilleleitä siihen vko8asti. Kaikki onneksi hyvin :)

Vierailija
26/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois tosiaan kiva kun voisitte mainita oliko sille raskautumiselle joku syy. Onko ollut ripulia, oksennustautia, otitteko pillerit kuinka tarkasti samaan aikaan jne.

Vierailija
27/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein käytettynä teho on 100%. unohtelu, epäsäännöllinen otto, vatsataudit ym antaa syyn käyttää lisäehkäisyä. ei ole järkeä tehdä vahinkolapsia ja pakottaa miehiä isäksi!

Vierailija
28/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
29/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta sitä ennen oli mahatauti jonka aika pillerit ei kunnolla pelittäny. Sitä en tajunnu ennen ku oli liian myöhästä. Ja onneksi en tajunnu - muuten tässä vieressä ei nukkus meidän pikkupalleroa.

Vierailija
30/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin. Meliane pillereitä söin. Olin kipeenä muutama vuosi sitten syksyllä ja oksennustauti siinä lomassa, en tullut ajatelleeks ollenkaan hakea jälkiehkäsyä varmuuden vuoksi, yhdynnässä siis muutamaa päivää ennen oksennustautia ja ovulaatio osui vissiin sopivasti samoihin aikoihin.
Söin pillereitä normaalisti raskausviikolle 6+2, puhuin äidille ihmeellisestä olosta mikä on aamusin. Tein testin ja plussalla oltiin. Päädyttiin aborttiin avopuolison kanssa (abortoitiin 9+4), molemmilla koulut kesken ja ei vielä ollut oikea aika hankkia perheenlisäystä vaikka joku tarkoitus olisi tällä varmaan ollut kun näin kävi. Surettaa edelleen vaikka tapahtuneesta aikaa 1,5v.

Vierailija
31/44 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu,mutta olen. Minipils petti.En tiennyt että pitää ottaa kellon tarkkuudella heitti 5tunnilla.Söin vielä 2 viikkoa ja ihmettelin,kun vuoto ei ala tein testin ja 2 viivaa tuli soitin neuvolaan rv8 ja päätin pitää.Nyt ollaan rv31 terve lapsi tulossa näillä näkymin.

Vierailija
32/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pillerimerkki teillä on ollut käytössä raskautuessanne? Olitteko syöneet samaa merkkiä säännöllisesti ja kauan? Mielenkiintoinen aihe!

Vierailija
33/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin. Pillerit muistaakseni nimeltään Yasmin, mutta kokeilin eri pillerimerkkejä, etten ole enää 100% varma minkänimisiä olivat. Söin ihan ohjeen mukaan, aloin voida huonosti ja vuotoa ei tullut. Lapsi nyt 8v

Vierailija
34/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
35/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on pillerilapsi. En tiedä merkkiä tai muuten tilanteen taustoja, mutta kyseinen henkilö ei varsinaisesti ole mikään täsmällisyyden huipentuma... Mulla on pillerit toimineet ongelmitta vuosia. Menkkoja ei tosin tule välttämättä ollenkaan tai tulee pientä hassua tiputtelua, tämä alkoi kun olin muutaman vuoden käyttänyt pillereitä, ja alkuun teinkin runsaasti raskaustestejä. En tiedä miksi kroppani reagoi noin, mutta kun alkuperäinen syy pillerien käyttöön oli kuukautiskivut, niin ei todellakaan harmita :) Yaz on merkki. Mutta siis jos ehkäisy nyt pettäisi, niin en tiedä kuinka kauan menisi ennen kuin tajuaisin sen, kun olen tottunut menkkojen puuttumiseen.

Vierailija
36/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raskautumista pillerien kanssa niin että ei ole lauennut sisälle?

Vierailija
37/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/44 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikein käytettynä teho on 100%. unohtelu, epäsäännöllinen otto, vatsataudit ym antaa syyn käyttää lisäehkäisyä. ei ole järkeä tehdä vahinkolapsia ja pakottaa miehiä isäksi!

Oikein käytettynä MIKÄÄN ehkäisy ei edelleenkään ole täysin varma.

Olen itse saanut lapsen täysin säännöllisesti otettujen e-pillereiden läpi, eikä ollut mitään vatsatautia eikä mitään muutakaan outoa. Olin aivan todella järkyttynyt, mutta lääkäri vain nauroi, että voi kuule, et todellakaan ole ainoa.

Vierailija
39/44 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en uskalla aloittaa pillereitä vaan käytämme kondomia yli 10 vuoden parisuhteessa. Sen pettäessä voi sentään ottaa jälkiehkäisyn. Pillerin pettämisen huomaa kun vahinko on jo tapahtunut.

Vierailija
40/44 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ymmärrettävää, että naisilla eri määriä hormoneja ja siksi sama annostus, yksi pilleri, ei toimi kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi