Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tullut raskaaksi e-pillereistä huolimatta??

Vierailija
05.04.2015 |

Tai tiedätkö ketään ketä olisi tullut e-pillereistä huolimatta raskaaksi? Itse siis epäilen olevani raskaana vaikka e-pilsuja syön... Huomenna menen ostamaan testin, ja haluaisinkin tietää onko joku tätä kokenut ja jäikö menkat pois vai mistä sait tietää olevasi raskaana?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut. Lapsi nyt 3 v.

Vierailija
2/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taukoviikolla ei tullut vuotoa joten tein testin.
2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin. Onneks abortti o keksittty.

Vierailija
4/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:40"]Taukoviikolla ei tullut vuotoa joten tein testin.
2
[/quote]

Minulla taukoviikon menkat myöhässä ja ei tullut vuotoa jota normaalisti tulee vain tiputtelua.... Siksi epäilen nyt mahdollista raskautta... Voiko olla??

AP

Vierailija
5/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:40"]Taukoviikolla ei tullut vuotoa joten tein testin.
2
[/quote]

Minulla taukoviikon menkat myöhässä ja ei tullut vuotoa jota normaalisti tulee vain tiputtelua.... Siksi epäilen nyt mahdollista raskautta... Voiko olla??

AP
[/quote]

Voi toki

Vierailija
6/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kahdesti :-/ eri pillerimerkki molemmilla kerroilla. Nyt on steriloitu. Pidin molemmat lapset.

Vierailija
7/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:01"]Olen, kahdesti :-/ eri pillerimerkki molemmilla kerroilla. Nyt on steriloitu. Pidin molemmat lapset.
[/quote]

Mitkä pillerimerkit oli?

Vierailija
8/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillereitä käytin ja tulin raskaaksi. Olihan se järkytys sillä hetkellä, mutta yhdessä päätettiin pitää lapsi :)
Tyhjennyavuodon piti alkaa parin päivän päästä. Join muutaman lonkeron ja olo meni iha järkyttäväksi. Heräsi sitten epäilys että entäpäs jos...no tein testin seuraavana päivänä päivää ennen kuin vuodon olisi pitänyt alkaa ja haalea positiivinen tuli

Vierailija
9/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella harvinaista. Itse pyydän että mies laukeaa aina ulkopuolelle eikä pimputtimeen vaikka pillereitä syönkin.

Vierailija
10/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimputin XD

Vierailija
11/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ootte tulleet raskaaksi pillereistä huolimatta, oletteko unohdelleet pillerin ottamisen tai syöneet pillerin mihin aikaan sattuu? Entä oletteko oksentaneet, ripuloineet tai käyttäneet jotain pillerien tehoon vaikuttavaa toista lääkettä?

Vierailija
12/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän hiivaestolääkettä ja myös virstatietulehdusestoa ja sama tilanne että epäilen myös raskautta vaikka syön ehkäisypillereitä. Voivatko ne vaikuttaa??
En ole siis AP.

Vierailija
13/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:50"]

Itse käytän hiivaestolääkettä ja myös virstatietulehdusestoa ja sama tilanne että epäilen myös raskautta vaikka syön ehkäisypillereitä. Voivatko ne vaikuttaa?? En ole siis AP.

[/quote]

Tuleeks sulle helposti yhdynnästä hiiva ja virtsis?

Vierailija
14/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 2 jotka tulleet raskaaksi pillereistä huolimatta. Toisella ainakin oli Yazit. Tietyt antibiootithan vähentää pillereiden tehoa myös.

Vierailija
15/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:50"]

Itse käytän hiivaestolääkettä ja myös virstatietulehdusestoa ja sama tilanne että epäilen myös raskautta vaikka syön ehkäisypillereitä. Voivatko ne vaikuttaa?? En ole siis AP.

[/quote]

Tuleeks sulle helposti yhdynnästä hiiva ja virtsis?
[/quote]

Juu tulee ja muutenkin. Siksi estot käytössä tällä hetkellä

Vierailija
16/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:50"]Itse käytän hiivaestolääkettä ja myös virstatietulehdusestoa ja sama tilanne että epäilen myös raskautta vaikka syön ehkäisypillereitä. Voivatko ne vaikuttaa??
En ole siis AP.
[/quote]

Lääkkeiden kauppanimet?

Vierailija
17/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Takana oli monta vuotta pillereiden syöntiä ja ei mitään ongelmia. Yazz-merkkiset pillerit sitten petti, kun olin tuntenut miehen vasta pari kuukautta. Söin niitä säännöllisesti ja mitään lääkekuuria tai mahatautia ei ollut. 

Pidin lapsen, ja mieskin pysyi kuviossa mukana. Nykyään meillä on kaksi lasta vielä lisää ja avioliitossa kaikki hyvin. 

Vierailija
18/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tapauksen. Hyvin tunnollinen nainen, joten uskon hänen ottaneen pillerit säännöllisesti. Ainoa selitys on viikon kestänyt raju vatsatauti. Lääkärinkin mielestä pillerit ovat voineet tulle läpi sulamatta ja/tai imeytymättä. Hän jatkoi pillereiden syöntiä pari ekaa raskauskuukautta kun ei tietenkään voinut kuvitellakaan olevansa raskaana. Terve tyttö syntyi, nyt jo teini-ikäinen. Pillerimerkkiä en tiedä.

Vierailija
19/44 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:50"]Itse käytän hiivaestolääkettä ja myös virstatietulehdusestoa ja sama tilanne että epäilen myös raskautta vaikka syön ehkäisypillereitä. Voivatko ne vaikuttaa??
En ole siis AP.
[/quote]

Lääkkeiden kauppanimet?
[/quote]

Trimopan ja fluconazol...

Vierailija
20/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän