Lue keskustelun säännöt.
auttakaas nyt arvon daamit -- mistä saa niitä cars pääsiäsimunia?
08.04.2009 |
vai saako enää mistään? Meillä olisi vielä munille tarvetta....
Kommentit (4)
näin mielestäni Kampin K-marketissa Helsingissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lapsille. Oli ostanut assalta, sieltä karkkikaupasta, kun mennään metroon (olipas sekavasti selostettu)
enkä hölmö ostanut. Niitä odotetaan meillä, mutta ei taida toive toteutua. Juu, saa lähettää taas vuoden äiti-palkintoa tännepäin.