Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Olen rakastunut mieheen joka on "vain" ihastunut minuun?

Vierailija
08.04.2009 |

Jätänkö homman jo nyt enkä jää odottelemaan mahdollista rakastumista miehen puolelta? On yhtä tuskaa olla hänen seurassaan kun itse olen niin rakastunut, mutta hän vain ihastunut. :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niinpäin että mies oli se rakastunut ja minä vain ihastunut, jos sitäkään. Lopulta me kuitenkin päädyimme naimisiin ja nyt 15 vuoden jälkeen voin sanoa että rakastan miestäni suuresti.

Hän elää normaalia elämää silloin kun emme ole yhdessä.

Olen myös miettinyt sitä, että voisiko tämä olla hänelle helpompaa siksi, että olen hänelle niin itsestäänselvyys. Hän tietää että olen aina saatavilla ja teen mitä vain hän toivoo. Siksi hänen ei tarvitse minua kaivata, koska hänen elämänsä on muutenkin jo hyvin. Jos ottaisin häneen etäisyyttä, voisikohan se saada hänet tajuamaan merkitykseni ja ehkä selkiyttää hänenkin tunteitaan??

Ap

Vierailija
22/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka sitä, että et ota yhteyttä häneen mitenkään, ei puheluita , tekstareita, ei mitään. Katso, kauanko menee, että hän ottaa yhteyttä sinuun.

Miten viikonloput menevät? Minua alkoi eräässä suhteessa kaivelemaan, että mies ei viikolla halunnut tehdä mitään yhteisiä suunnitelmia viikonlopuksi. Perjantaisin hän kävi ulkona kavereidensa kanssa, ja lauantaiaamupäivisin soitti ja halusi tulla "käymään". Syötiin, juotiin ja rakasteltiin hyvin ja nautinnollisesti, kunnes sunnuntai-iltaisin arki odotti. Miehen kanssa oli liin ihanaa, etten olisi halunnut luopua yhteisistä hetkistä, mutta totesin miehen pitävän minua itsestäänselvyytenä. Minä tietenkin maksoin ruoat ja viinit, ja hankin ne. En halunnut tehdä muita viikonloppusuunnitelmia, koska odotin miestä! Onneksi osasin muuttaa tilanteen enkä ollut enää "saatavilla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin olen monta kertaa elänmässäni pohtinut. Yksi saamani vastaus on, että rakastuneena haluaisi olla rakkaansa kanssa yhdessä koko ajan, ja kaipaa häntä ja yhdessäoloa joka hetki, kun joutuu olemaan erossa. Kun on ihastunut, "pystyy" olemaan erossa paljon helpommin, käymään ystävien kanssa ulkona ja puhumaan muustakin kuin rakkaastaan.

mä en olisi ikinä ollut rakastunut mieheeni, jota rakastan erittäin paljon! Ottakaa huomioon, että ihmiset on hyvin erilaisia. Mua ahdistaisi aivan järjettömästi, jos joutuisin itse tuollaista "rakastunutta" elämää elämään!!

Vierailija
24/24 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi