Jahas... Minkäs takia mieheni oli pikkujouluissa ottanut sormuksen pois...?
sori vaan,mutta mulla soisi hälytyskellot!
Kommentit (52)
Esiintyy kait poikamiehenä vuoden ympäri. En ole kyllä asiasta välittänyt. Nyt on varmaan nali napsahtanut pahan kerran , kun on pelästynyt ja laittanut sormuksen.
Enemmän huolestuisin jos miehestä huomaisi että on ihastunut/rakastunut johonkin toiseen. Ei tuollaisista seksiseikkailuista kannata välittää, itsekin niitä olen harrastanut ja huomannut että parempaa seksiä saa kuitenkin kotoa...
Ja mun mies ei pitä sormusta ikinä, sillä työssä joutuu välillä ropaamaan sellaisia koneita (varsinaisesti tekee toimistoduunia) että sormus on vain tiellä ja muutaman kerran on ollut haaveri lähellä.
Mua toi sormuksen pitämättömyys ei varsinaisesti haittaa kun olen tilanteeseen jo 13 vuoden ajan tottunut. Ja mies kyllä mulle hankkiin sormuksia lahjaksi mielellään että mulla on niitä hänenkin edestä. Tosin joskus kävi mielessä tehdä Mika Salot ja tatuoida sormukset meille kummallekin ;)
Kyllä minuakin ärsyttäisi.
Suora puhe on tässäkin rakentavin ratkaisu, draamaa ja riitaa ei kannata kehitellä. Juttelisin pikkujouluista noin yleisesti ja sanoisin sitten, miten inhottavalta ja loukkaavalta tuntuu, kun sormus on varta vasten otettu pois. Miehen on siinä tilanteessa vaikea käydä puolustuskannalle, riidan aikana se on helpompaa.
Toivottavasti asia selviää.
saatte asian selvitettyä ja joulunkin saatte viettää ilman kyräilyä. Voiko olla, että baarissa on ollut kuuma, alkoholi turvottaa ja sormus ruvennut painamaan ja tuntumaan ahdistavalta? Mulla itselläni ainakin turpoaa sormet nopsasti jos on kuuma ja sormukset ahdistaa, joten mieluummin pistän sitte lompsaan talteen. Tai vaihtoehtoisesti jos on hieman löysä, taksijonossa ilman käsineitä aatellut, ettei vaan putoa kadulle ja ottanut talteen taskuun? Kysy ihmeessä, äläkä tee kärpäsestä härkästä syyttä suotta, mielikuvitus on nyt kuule pahin vihollinen.
Meillä kaveripiirissä miehet tekivät näitä sormusvaihtoja silloin kun miesporukasta ensimmäiset alkoivat kihlautua. Baarireissulla ukkomies antoi sormuksensa kiertoon kavereille ja huomasivat että paremmin kävi flaksi naisten suhteen kun oli sormus sormessa. Kai se kertoi miehestä että on jollekkin tämä tavara kelvannut, että kannattais koittaa!!! Eli ihan poikien huumorijuttuja, itsekin olen näitä tilanteita ollut mukana raflassa todistamassa.
Enää eivät jaksa moista pelleilyä, mutta silloin kun joukossa oli useita poikamiehiä niin sormukset kiersivät baari-illan aikana tiheään.
Ja yksittäisestä seksisessioista en huolestuisi vaan vakavammasta suhteesta joka on jo tunne- ja ajatustasolla.
kun haisi niin karmealle! (ja haisee muuten edelleen) Olen raskaana ja viinan haju oksettaa. Pitäisiköhän minunkin käydä tarkistamassa onko omalla siipalla se sormus vielä.
Tuo sormuksen poisottaminen on lapsellista ja typerää, mutta ei siitä kannata vetää heti johtopäätöstä, että mies olisi pettänyt. Ap:na ottaisin sormuksen jemmaan ja katsoisin miehen reaktiot.
Tiedän kyllä naisiakin, ihan perheenäitejä, jotka hilluvat pikkujouluissa ilman sormusta. Omaltakin työpaikalta löytyy.
mutta halunnut kuitenkin näyttää olevansa vapaa.. ja miksi sohvalle nukkumaan? mun hälytyskellot kilkattaisi siitäkin.
jos mieheni ottaisi sormuksen pois baarissa.
Mielestäni se, että haluaa antaa itsestään väärän kuvan toisille naisille/miehille, on lapsellista ja vaimoa kohtaan nöyryyttävää. Miksi sitten mennä naimisiin, ellei ole TAHTOA pitää sormusta???
Meillä on aikoinaan käyty sama keskustelu ja samassa yhteydessä podettiin myös luottamus pulaa miehen tekemien toilailujen suhteen. Sanoin, että luottamusta saat kerättyä esim. sillä, että laitat sormusken sormeen ja pidät sitä. Siitä lähtien sormus on ollut sormessa - ainakin kun on tullut kotiin.
Katson sen vaimoa kohtaan epärehellisyydeksi ja toisen kunnitoittamattomuudeksi.
teidän toiset vaihtoehdot sormuksen poissaololle kuulostaa juuri niiltä selittelyiltä, joita vaimoille syötetään ja vaimot uskoo=D Kun jotenkin vaan tuntuu, että sille ei ole kun yksi vaihtoehto, jota ei sitäkään haluaisi uskoa. Mutta siis voihan tosiaan olla, että sille on joku järkevä selityskin mutta sit mietin, että sit mies on tyytyväinen kun vaimo uskoi typerän selityksen.. aargh.. ärsyttää edelleen.. makkarikin haisee niin pahalle kun äsken siellä kävin, että hyvä ettei itse känniin tullut=) Ja kun musta on ihan kiva, että mies on päässyt nollaamaan mutta nyt vaan harmittaa, että miksi pitää nollata ilman sormusta. Noh, eiköhän tämä selviä kun mies on saanut nukuttua päänsä selväksi.
ei ole panopuu, koska pomoina on vaan miehiä=D
Mutta siis ehkä se just harmittaa eniten, että se sormuksen pois ottaminen tuntuu mua kohtaan loukkaavalta, VAIKKA ei olisi flaksi käynytkään=(
ap
ja näyttäisin sormusta ja kysyisin et miks ei oo sormessa. Mä loukkaantuisin moisesta, ellei sille olisi joku tosi hyvä syy.
että menee sohvalle nukkumaan eikä kömmi haisevana känniläisenä makkariin rymistellen kun nuorempi lapsemme nukkuu meidän makkarissa.
Kun itekin mietin myös sitä, että voisko sille olla jokin järkevä selityskin... mutta miksi pitäis esittää olevansa vapaa baarissa, jos ei kerta ole.
Enkä haluais alkaa riitelemäänkään, mutta vitsi että kirpoo!!
ap