Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas... Minkäs takia mieheni oli pikkujouluissa ottanut sormuksen pois...?

Vierailija
13.12.2008 |

sori vaan,mutta mulla soisi hälytyskellot!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus, mitä selityksiä, uskotteko ite noihin?

Ja erityisesti tuo pitää paikkansa miesten osalta.

Vierailija
22/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuon, enkä nyt ymmärrä. Sekö, että uskon siihen voivan olla jonkun syynkin? Itse olen naimisissa, ja otan aina joskus sormuksen pois 1)jos se tuntuu löysältä 2) jos se tuntuu kireältä 3)jos käsiä pestessä käsi jää hautomaan 4) jos liikun jotenkin niin että pelkään sen tippuvan 5)jos se vaikka hankaa, niinkuin joskus käsillä työskennellessä. Tai ihan mitä vaan.

Pointti tuossa viestissä oli lähinnä se, ettei kannata nostaa riitaa, vaan kysyä suoraan. Voi hyvin olla että mies meinasi flirttailla tai pettääkin, mutta ehkä siihen omaan mieheen kannattaa luottaa ennenkuin tuomitsee.

naiiviuden huippu! Tai sit oot ap:n mies :D

mun mielestä sen sormuksen piilottaminen on lapsellista ja riidanhaluista. Eihän sitä tiedä vaikka olis vasta taksissa kotimatkalla ottanut pois ettei huku, tai mitä vaan. Kurjaltahan se kuulostaa ja tuntuukin varmasti, mutta eikö se kannattais selvittää ihan suoraan. Musta se aamiaspöytä kuulosti hyvältä. Koittais itte pysyä rauhallisena, ja kysyis suoraan.

Älkää turhaan kaivako verta nenästänne, saatte palkaksi viikkojen riidat vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota nyt jo puheeksi, ei kannata jauhaa pään sisällä tuommoista, se vaan kasvaa härkäseksi.

Vierailija
24/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaan käsiä, kuorin jotain hedelmää, juon alkoholia ja sormet turpoavat. Näissä kaikissa tapauksissa laitain sormuksen yleensä kaulaketjuun siksi aikaa roikkumaan.

Mun mies ei tykkää yhtään että kulkisin ilman sormusta jossain enkä toisaalta tajua mitä hyötyä siitä olisikaan. Mulla on sormessa sormuksesta jäänyt painauma, josta kyllä heti huomaa että sormus sormessa on ollut ja se on otettu vastikään pois.

Vierailija
25/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsissä on niin paha ihottuma että sormus hankaa ihon rikki ja kutina on mieletön. Rannekorua pystyn pitämään siinä kaikki.

Joskus laitan sormuksen sormeen jos ollaan menossa miehen kanssa johonkin tilaisuuteen jossa on sellaisia ihmisiä jotka eivät tiedä että olemme naimisissa. En halua että kukaan ajattelee että olen vain joku hoito..

Mutta voin myös allekirjoittaa sen että jos on sormus sormessa baarissa niin parempi flaksi käy. NÄin se vaan menee.

Jos sun mies on oikeasti ollut rodeoratsastuksessa niin siitähän tuo johtuu. Älä stressaa. Kysy suoraan!

T n40

Vierailija
26/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihan sairaasti! Mies oli pikkujouluissa ja musta oli ihan tosi jees, että menee ja pääsee tuulettumaan. Yhtään en aiheesta valittanut tms.

No nyt sitten kun yöllä oli kaveri kömpinyt sohvalle ja vaatteet riisuttu yhteen kasaan tuolille ja siirsin niitä niin taskusta tippui kolikoita ja SORMUS! Eli onkohan nyt sitten ottanut kaiken ilon irti...? Mietin vaan, että pitäskö nostaa se sormus tohon keittiön pöydälle näkyville vai pistää jemmaan ja seurata, että millä reaktiolla mies sitä etsii vai pistää vaan takasin taskuun ja hymyillä kauniisti. Mies siis nukkuu vielä ja oli kyllä ihan jurrissa vielä aamullakin kun passitin sänkyynsä.

Ehkä ärsyynnyin turhastakin mutta kun on kaksi pientä ja itsellä väsymys painaa ja pms-oireet kaupan päälle niin tuntuu tosi ärsyttävälle...

Vierailija
27/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa pikkujoulukausi jo pian ohi! Hemmettiäkö täällä sille voidaan, jos ootte valinnu noin typeriä miehiä! Sitä paitsi, onko se teiltä jotenkin pois, jos mies(tai vaimo) joskus panee jotakuta muuta? Eihän se siitä kulu!

Vierailija
28/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sormuksen saanut lahjaksi. Mies oli vähän nolo...

Vierailija
29/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä sormusta,apn mies on kuitenkin pitänyt kotoa lähtiessään...

Vierailija
30/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nostaisin sen sormuksen keittiönpöydälle. Sitte tekisin aamupalan/syötävää miehelle että tuu ottaan, mäkin syön pöydänääressä... Siinä sitte ois kiva seurata reaktiota ja kuulla selitys.

Vierailija
31/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, että jos nostais pöydälle vaan mutta olisi toisaalta kiva nähdä reaktio kun sormusta ei löydykään taskusta....

Ja siis on eri tilanne jos sormusta ei pidä mutta kun mieheni pitää sitä aina... tai no ainakin silloin kun ollaan yhdessä... mulla ei IKINÄ ole ollut mitään sitä vastaan jos mies lähtee ulos tms. IKINÄ en ole siitä naputtanut jo ihan senkin takia kun käy aika harvoin. Mutta nyt vaan harmittaa=(

Tekis vaan mieli sanoa, että jos ei seura kelpaa niin sopii lähteä kävelemään, ärsyttää, että pitää ilman sormusta hengailla baarissa. Ei tule kun yksi asia mieleen, miksi niin pitäisi tehdä... Itselläni ei ole ollut ikinä tarvetta ottaa sormusta pois missään muualla, paitsi työssäni tarvittaessa kun sormus kädessä ei pysty kaikkea tekemään.

Vierailija
32/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin ihan normaali.. Kattelisin minkälainen olis reaktio ku huomaa että sormus on kadonnu..

Vierailija
33/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun alkaisi sitä etsimään muka muina miehinä ei sitä ainakaan sieltä taskusta saisi napattua.

Vierailija
34/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sormus talteen ja kato miehen reaktio.

Vierailija
35/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit tulet kertomaan meille miten miehesi reagoi ;-)

Tollasta känniääliötä kuuluu kiusata.

Vierailija
36/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUULIN, ettei mieheni mitään tääläistä tekisi. yhdessä oltu 9v. ja on todella unelmavävy ollut ja kaikkea. Avulias, huomaavainen jne. ja nyt sitten näin=(

täälläkin kun on lukenut noita pettämisketjuja niin olen miettinyt, että mistä noita petturimiehiä oikein sikiää.

Mutta VOIKO olla mitään muuta syytä, miksi sormus olisi taskussa? Kuin se pahin..

ap

Vierailija
37/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sen sormuksen piilottaminen on lapsellista ja riidanhaluista. Eihän sitä tiedä vaikka olis vasta taksissa kotimatkalla ottanut pois ettei huku, tai mitä vaan. Kurjaltahan se kuulostaa ja tuntuukin varmasti, mutta eikö se kannattais selvittää ihan suoraan. Musta se aamiaspöytä kuulosti hyvältä. Koittais itte pysyä rauhallisena, ja kysyis suoraan.

Älkää turhaan kaivako verta nenästänne, saatte palkaksi viikkojen riidat vielä.

Vierailija
38/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan kyllä että jos tilaisuus olis tullut niin olis pettänyt..

Tai sit siihen voi ihan oikesti olla joku järkevä selitys. Joskus ne uskomattomimmatkin selitykset voi olla totta. Siis joskus....

Vierailija
39/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta halunnut kuitenkin näyttää olevansa vapaa.. ja miksi sohvalle nukkumaan? mun hälytyskellot kilkattaisi siitäkin.

Vierailija
40/52 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA SIT "JUTELTAS", tai ainakin minä aloittaisin