Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erittäin kiinnostunut tappajien sekä murhaajien psyykkeestä.

Vierailija
14.04.2015 |

Päivittäin luen erilaisia kertomuksia erilaisista murhista ja tapoista. Sen jälkeen otan selvää murhaajan/tappajan mielenterveysongelmista, taustoista sekä mahdollisista lääkityksistä. Erityisen kiinnostunut olen tällä hetkellä mielialalääkkeiden ja kouluampumisten yhteydestä toisiinsa. Olen kiinnostunut myös ihmisistä, jotka ovat tehneet itsemurhan. Tutkin myös tarkasti heidän taustansa yms. Tämä alkoi jo vuosia sitten. Onko täällä muita samanlaisia?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis mukava "harrastus" minulle. Olenkin miettinyt mikä ammatti minulle sopisi tämän takia, sillä olen aika nuori vailla koulutusta sillä en vielä tiedä mitä haluaisin vanhempana tehdä. Ap

Vierailija
2/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuvanniemen vankimielisairaalaan hoitajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: No en kyllä tiedä.. Voisihan se olla ihan mielenkiintoista. Ap

Vierailija
4/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi samanlainen! Tosin, en sanoisi näiden asioiden pohtimista harrastukseksi omalta kohdaltani enkä sitä päivittäin teekkään, mutta silloin tällöin kuitenkin. Omasta mielestäni ainakin on hyvä asia, että rikoksiin osaa joku suhtautua tältäkin kantilta ja pohtia syitä ja seurauksia tekijänkin puolelta. Usein nekin tarinat ovst kamalaa kuultavaa/luettavaa ja rikollisellekkin tehdyistä teoista joku olisi joskus joutanut vankilaan..
Olen myöskin lukenut jonkun verran noista mielialalääkkeiden ja koulusurmien sekä väkivallan ylipäätään, yhteydestä ja olen juuri näiden asioiden takia hyvin lääkevastainen. Kaiken lisäksi olen itsekkin kokenut kuinka toinen ihminen on lääkkeiden myötä muuttunut..
Mutta takaisin aiheeseen: miksi teit tämän aloituksen ja halusit tietää onko meitä muita?

Vierailija
5/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi :) Itse en ole niin kamalan lääkevastainen, mutta ihmettelen sitä miten psykologit/psykiatrit eivät jaksa paneutua kunnolla potilaidensa asioihin sekä ongelmiin ja usein sen takia tälläisiä hirmutekoja tapahtuu. Haluaisin keskustella näistä asioista samankaltaisten näistä asioista kiinnostuneiden kanssa. :) ap

Vierailija
6/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina yksin pohdiskellut näitä asioita, koska en ole vielä törmännyt yhteenkään ihmiseen joka olisi näitä asioita sen erityisemmin pohtinut. Sen takia olisi mukava kuulla muidenkin mielipiteitä näistä asioista :) ap

Vierailija
7/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:29"]Olen samaa mieltä kanssasi :) Itse en ole niin kamalan lääkevastainen, mutta ihmettelen sitä miten psykologit/psykiatrit eivät jaksa paneutua kunnolla potilaidensa asioihin sekä ongelmiin ja usein sen takia tälläisiä hirmutekoja tapahtuu. Haluaisin keskustella näistä asioista samankaltaisten näistä asioista kiinnostuneiden kanssa. :) ap
[/quote]

Mietin aloitusviesteissäsi mikä olisi sinulle sopiva ammatti. Oletko harkinnut psykologin ym. ammattia? Vaikeaa varmasti, mutta jos tiedot, taidot ja motivaatio siihen riittävät, eikö sinusta voisi tulla juuri sellainen psykiatri/lääkäri/miksi sitten haluatkin joka syventyy potilaan ongelmiin?

Vierailija
8/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Itsekin olen miettinyt hyvin paljon sitä ammattia, mutta valitettavasti koulu ei aikoinaan hirveästi kiinnostanut ja keskiarvoni on aika huono. En myöskään tiedä jaksaisinko opiskella niin kauan.. Olen miettinyt myös paljon päihdetyöntekijän ammattia. Siihen erikoistuminen olisi suht. Helppoa ja ei tarvitsisi lukea niin paljon. Se oli unelmani nuorena ja pitäisin työstä edelleenkin. Psykologin ammatti kiinnostaisi todella paljon, mutta en vain usko pystyväni käymään niin montaa vuotta kouluja :( ap

Vierailija
9/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
10/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän n. Viikon päästä 19-vuotta ja olen nainen :) ap

Vierailija
11/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuhlaa aikansa miten parhaaksi näkee ! jos se on sun juttus , niin jatka samaa rataa ! Ilmeisesti jatkat jokatapauksessa

Vierailija
12/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriminaalipyskologia? Kuinkahan sellaseksi päätyy, kai erikoistumiskysymys. Lauermaksi Lauerman paikalle. Mua kans jonkin verran kiinnostaa, paitsi että itse en niistä rikoksista ja kauheuksista halua lukea. Nimenomaan näiden kavereiden lapsuus kiinnostaa siitä näkökulmasta että miten ne on päätyneet sellaiseksi kuin ovat.

Vierailija
13/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatreista on pulaa, joten jos takapuoli kestää n. 12 vuoden opiskelut, niin töitä löytyy kyllä varmasti.

Vierailija
14/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: Kuulostaa muuten tosi hyvältä. Itsekkään en halua mitään raakoja yksityiskohtia tietää sillä mä olen todella herkkä :D Eniten kiinnostaa just tuo psyykkinen puoli :) ap

Vierailija
15/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli jonkun aikaa vankilapsykologina ja tutki myös rikollisia. Kyllästyi kuinkaan pian niiden ruikutukseen ja vaihtoi lapsiin.

Vierailija
16/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan ykkösel alkaa sua kiinnostava dokkari

Vierailija
17/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sosio/psykopaatteja parantaa vai puuttuuko niiltä soluja aivoissa?

Itse olen antisosiaalinen mies, koska en siedä ihmisiä, mutta ei tulisi mieleenkään vahingoittaa ketään.

Vierailija
18/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: En osaa sanoa. Millaset taustat sulla on? Ap

Vierailija
19/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, koska minulla itselläni on ns. "tappajan psykologia" eli alentunut empatiakyky, itseriittoisia kuvitelmia ja muita persoonallisuushäiriöisille ominaisia piirteitä. Missään tapauksessa en saisi diagnoosia, mutta tunnistan sosiopatian kuvauksista itseni ja tiedän kyllä, että väkivalta onnituisi tarvittaessa.

Vierailija
20/40 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:01"]

Voiko sosio/psykopaatteja parantaa vai puuttuuko niiltä soluja aivoissa? Itse olen antisosiaalinen mies, koska en siedä ihmisiä, mutta ei tulisi mieleenkään vahingoittaa ketään.

[/quote]

Minun nähdäkseni näillä on erilainen aivorakenne. Tai ainakin psykopaateilla. Toistaiseksi kai ei ole parannusta, mutta tietääkseni kaikki psykopaatit tai kyseisiä piirteitä omaavat eivät edes päädy automaattisesti murhaajiksi ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän