Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos anoppisi pyytäisi päästä mukaan synnytykseen?

Vierailija
05.04.2009 |

Itselleni kävi näin, uskomatonta =O Anoppi pyysi josko voisi tulla synnytykseen sekä mieheni (joka on kuulemma niin herkkä näissä asioissa) että minun tuekseni! Hänellä kun on kokemusta niin voisi olla hyvänä tukena ja kun ne hoitajatkin on nykyään niin kiireisiä...

Huh huh!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole miestä saati anoppia jonka voisi ottaa mukaan. Niin on minun tilanteeni ja oma äitikin kuoli syöpään tammikuussa. Eli joudun ottamaan mukaan ystäväni. Olisin iloinen jos olisi anoppi joka voisi tuommoista ehdottaa, mutta kun ei niin ei. Yksin pitää pärjätä. Kaikki valmennukset yms ovat olleet ylivoimaisia kun siellä on espoon volvomiehet rouvineen ja minä pienen vahinkoni kanssa. Meinaan silti antaa lapselleni kaiken minkä vaan voin. Onneksi on hyvä työ ja tulot että pärjätään kahdestaankin aivan mainiosti. Sylettää vaan akkojen turhan valittelut.

Vierailija
22/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tullut kuuloonkaan. Toisen lapsen syntyessä vanhin oli anopilla hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei IKINÄ.

Anoppini on sen sorttinen että ihme ettei yrittänytkin tupata mukaan kun hänelle ekan lapsenlapsen pyöräytin puoli vuotta sitten.

Etukäteen hän vannotti monet kerrat että ilmoitatte sitten HETI kun tulee lähtö sairaalaan. En ikinä olisi suostunut edes siihen, sehän olis hyökkiny sinne kesken synnytyksen sallittua tai ei:)

Vierailija
24/31 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai siinä mitään kummaakaan ole. Siis voihan anoppi tulla ystävänä synnytykseen (jos on "ystävä-välit"). Olen itsekin ollut ystäväni synnytyksessä tukihenkilönä. Mutta liikahössäävää anoppiani ei todellakaan jaksaisi siinä synnytysähinöissä...

Vierailija
25/31 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on ihana ihminen, mutta en voisi kuvitellakkaan ottavani mieheni lisäksi synnytykseen ketään muuta.

Vierailija
26/31 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on kyllä mukava mutta ei ollenkaan niin läheinen minulle, että haluaisin tuohon tilanteeseen häntä. En haluaisi edes omaa äitiä tai siskoa. Ainoa, joka kelpaisi, jos mieheni ei vaikka pääsisi, on paras ystäväni.

Vierailija
27/31 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi häntä mukaan, en missään nimessä. Mieheni on myös herkkä ja mulle oli ok, että hän voi tarvittaessa poistua paikalta tai jäädä kokonaan kotiin.. Tuli silti ja oli alusta loppuun tukena.

Vierailija
28/31 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä on oikein läheiset välit, niin mikä ettei.

Vierailija
29/31 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä anoppi "ilmoittautui" mukaan synnytykseen. Sanoin, että haluaisin viettää uuden pienen perheemme ensi hetket ihan vain isän ja vauvan kanssa. Kertoi, että haluaisi tulla mukaan siksi, että muistaa miten mieheni isä järkyttyi synnytyksessä ja haluaisi olla nimenomaan poikansa tukena. Toivoin sitten heti perään, että mukava olisi, jos anoppi tulisi vauvaa katsomaan sairaalaan. Hän kun on ainut isovanhemmista, joka asuu kohtuullisen matkan päässä sairaalasta. Sopivasti varasi sitten ulkomaan matkan lasketun ajan kanssa päällekkäin.....

Vierailija
30/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on ainoa henkilö, jonka voisin kuvitella päästäväni synnytyssaliin, jos mies ei pääsisi.

Vierailija
31/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jalkeen anoppi tuli katsomaan vauvaa ja avuliaasti tarjosi apuaan, jotta voin levata. Olin niin vasynyt, etta olo oli epatodellinen, mutta lepaamisesta ei tullut mitaan: anopin kannykka piipitti koko ajan ja aani oli tosi kovalla. Piti kuulemma kertoa ilosanoma kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän