Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko kummallinen kevätlahja opettajalle?

Vierailija
04.04.2009 |

Kun tämä keskustelu näkyy jo viriävän niin kysynpä minäkin.

Olisiko jotenkin liikaa ostaa opettajalle lippu balettiesitykseen, jossa lapseni esiintyy? Esitys on kyllä toukokuussa, joten se pitäisi antaa etukäteen. Lippu maksaa 17€ ja esitykset ovat yllättävän korkeatasoisia ollakseen lasten ja harrastelijoiden tekemiä. Menisikö pröystäilyksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muut ei riemusta kiljuneet ajatusta, jota itsekin epäilit kummalliseksi, niin nyt on sitten linja "Opettaja saa sen kukkansa, niin kuin aina ennenkin. Hyvä niin."

Miksi edes kysyit, jos et halunnut mielipiteitä???

Halusin vain ilmoittaa että en aio asettaa opettajaa tähän varsin noloon ja kiusalliseen tilanteeseen, kuten minulle tässä kerrottiin sen olevan. En tee niin, vaan lapsi antaa kukan ja se on hyvä niin. Vai eikö se sitten ole hyvä? Luulin että se olisi hyvä niin ei tule tehtyä sille opettajalle kiusallista tilannetta.

ap

Vierailija
22/23 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, katsopa ap:n otsikko. Se oli juuri siitä, että "Olisiko kummallinen lahja - - "

.

mutta mä en käsittänyt sitä asiaa sillä lailla "kummallisena" mitä ap tässä nyt on saanut kuulla. Vaikka joo, käytin kans sitä samaa sanaa. Kuka enää ymmärtää. :-D Heh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet varmasti itse lapsesi opettajan parhaiten. Joku tietty (tosin aika harvinainen) ihmistyyppin saattaisi ko. lahjasta pitääkin. Ja ainakin se jäisi mieleen (joko hyvässä tai pahassa). Mukavahan noita erikoisia vanhempia on sitten eläkkeellä hymyssä suin muistella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän