Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NIIN säälittäviä nuo Ticket mammat !

Vierailija
02.04.2009 |

naamapunaisina ja läskit höllyen ensin ryntäävät stokkalle kun puvut muutaman euron alennuksessa ja sitten hirveä vaihtorumba kun on paniikissa tullut otettua väärä kokoa !!!!!

Niin säälittävää, varsinkin kun eivät tajua katsoa peiliin ja pukeutua ITSE ensin kunnolla ennenkuin yrittävät ostaa lapselleen "merkkivaatteita". Mikään ei voi olla niin karseaa kun huonostipukeutunut äiti (meikitön, tukka ponnarilla) ja lapsi joka on vimpan päälle "hienona" ----> äidillä ei ole omaa elämää !

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... :D

Naurattaa, onko siis tosiaan niin, että äidit ja lapset arvostellaan vaatemerkkien käytön ja tiettyjen merkkien/mallien käytön välttelyn perusteella?! Voi moro mikä ketju... mä oon kaikkein paskin kun en (muutaman muun tavoin) oo tosissaan kiinnostunu mikä puku sillä kullannupulla on päällä, kunhan on siisti, puhdas ja ehjä :D olkoot vaikka HM... ja muuten, sillon ku oli HM tuli monet kysyymään että mistä merkistä on kyse kun on niin nätti puku lapsella ;)

Vierailija
82/86 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli rekit täynnä pukuja aamupäivällä kun kävin, ja lisää ilmestyi koko ajan. Kokojakin tuntui olevan kaikkia hyvin jäljellä. Värejä oli kaikkia muita runsaasti paitsi ruskeaa oli vähän.

Kyllä on ihme vouhotusta ollut tällä palstalla jälleen näistä puvuista. Jos joku tienaa pari euroa myymällä niitä edelleen, niin eipä luulisi olevan keneltäkään pois.

Kateus vie kalatkin järvestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kiva lukea:)

Vierailija
84/86 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehteä (HS), niin tietäsit ap, että ponnari on erittäin salonkikelpoinen (ja varsinkin Hullut Päivät -kelpoinen) kampaus. Näin totesivat kampausalan asiantuntijat ja tyyligurut.

Itse olen hoikka, hyvin (ja kalliisti) pukeutuva, meikkaava nainen, jolla on lähes aina tukka ponnarilla. Ja lapset eivät muuten ole välttämättä aina merkkivaatteissa, koska lapset ovat söpöjä muutenkin. Mutta saattavat olla - riippuu, mistä haalarista milloinkin on kokoa, kivaa väriä jne... Suuri osa haalareista saadaan käytettyinä (hyväkuntoisina). Mutta niin tai näin, hulluille päiville en menisi ryysimään, vaikka siellä saisi Reimateciä eurolla. Niin hullu en sentäs ole.

Vierailija
85/86 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli Reimatec ja nyt Ticket hampaissa ja kaiken pahan alku ja juuri.

Onneksi meillä on Polarn o. Pyret haalarit lapsilla.;) Vaan kohtahan näistäkin varmasti jotain pahaa ja kamalaa löytyy. Jään jännityksellä odottamaan.

Varmaan nämä pahimmat Hulluista päivistä meuhkaajat ovat niitä katkeria ja kateellisia jotka eivät ole itse sinne hulluille päiville päässeet tai eivät voi taloudellisista syistä sieltä mitään ostaa. Käsittämätöntä panettelua.

Vierailija
86/86 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen Ticketin malli oli Stockan erikseen Hulluille Päiville tilaama, joten samaa pukua ei saa muualta edes "muutaman euron" lisähintaan. Jos saa, se on alunperin HP:ltä.

Minun ei tarvinnut vaihtaa ostamiani pukuja (2 kpl), mutta ymmärrään hyvin, jos joku vaihtaa. T2H:n mitoitukset ovat muuttuneet viime vuodesta, ts. pienentyneet.

Olin katsonut aika kauankin peiliin ennen Stockalle lähtöä. Päälläni sattui olemaan muuten vain merkkivaatteita, aikuisten merkkejä kuitenkin. Oli meikkiä ja hiukset pesty ja föönätty.

Että se siitä ap:n rutinasta. Oliko huono päivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi