Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NIIN säälittäviä nuo Ticket mammat !

Vierailija
02.04.2009 |

naamapunaisina ja läskit höllyen ensin ryntäävät stokkalle kun puvut muutaman euron alennuksessa ja sitten hirveä vaihtorumba kun on paniikissa tullut otettua väärä kokoa !!!!!

Niin säälittävää, varsinkin kun eivät tajua katsoa peiliin ja pukeutua ITSE ensin kunnolla ennenkuin yrittävät ostaa lapselleen "merkkivaatteita". Mikään ei voi olla niin karseaa kun huonostipukeutunut äiti (meikitön, tukka ponnarilla) ja lapsi joka on vimpan päälle "hienona" ----> äidillä ei ole omaa elämää !

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä pian, on meinaan pikku viritelmiä tässä yhden venäläisen yritysjohtajan kanssa...

Vierailija
42/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset vielä venäjälle. Paljonhan siel on Ticketit? Voisitko tuua parit, jos kerkeet kiertelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole nyt ruplista pulaa voin ostaa ihan täyshintaiset.

Vierailija
44/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on upea. Taitaa muuten tulla ponnareista uuri villitys ;)

Mulla ei ole mitään sitä vastaan mitä muut pukee lapsilleen. Itse haluaisin rahoille vastinetta, mitä en ole saanut. Reimatec on sontaa. Menee rikki tosi helpolla. Jonathan oli myös skeidaa, saumat rispaantui hanskoista, jalkalenkit rivahti, jne. Legon vedenpitävä oli 1. pesun jälkeen kuluneen näköinen saumoista, ja hihansuut (!) syksyn jälkeen rispaantuneet. Remu ei pidä vettä, Rasavill ei ole teipattu takapuolesta... Huoh. Ajattelin seuraavaksi ommella itse. Sitä saumateippiäkin on myynnissä. Ostin vedenpitävää kangasta. Tulee mukavaa säästöä kun tekee itse.

Jos jollakin on tietoa, mikä on laadukas ja hyvä, niin auttakaa.

Tiket ei ole ollut kokeilussa. Olen hullu, myönnän, mutta en nimen puolesta voi laittaa sitä lapseni päälle. Taikauskoa :/

Ver de terre on kokeilematta. Jossakin ketjussa moitittiin ohuesta ja toimimattomasta kankaasta?

Entä joku Columbia, Peak, tai vastaava? Auttakaa!

Vierailija
45/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari Ticketin pukua (haalari+2-os.) ennestään, tykkään niistä kun ovat yksivärisiä ja yhtä hyvän laatuisia kuin monet muutkin. Mitähän vaatteita sitä pitäisi ostaa, että saisi av:n hyväksynnän??? (vaikka en sitä kaipaakaan)

Nuo puvut maksavat uutena 43€ joten 13€ euron alennus on jo mielestäni hyvä.

Niin, ja itse EN ostanut Hulluilta Päiviltä pukua, enkä mitään muutakaan.

Vierailija
46/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö oikeesti IHAN kaikella leveillä??? Siis Peakin haalareilla? Ootte varmaan joo TOSI rikkaita..

Ticketin vielä ymmärrän joten kuten..

Vierailija
47/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta apuva, en voi laittaa tuommoista hänen päälleen ettei kukaan vaan luule että olen hullutpäiväthullu! Voisiko sitä muokata jotenkin että kukaan ei tunnistaisi...

Vierailija
48/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa Reiman vanhasta kirppispiposta merkki pois ja ompele sen taakse tarrakiinnitys. Sitten ompelet tarrakiinnityksen toisen osan ticketteihin. Näin saat halutessasi Reimat silloin kun menet esim. puistoon ja Ticketit silloin kun olette ihan kotipihalla. Toimii loistavasti :)

Vierailija
49/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia, mutta en ollut kuullutkaan koko merkistä ennen kuin täältä aloin seuraan keskusteluja tällä viikolla.

Lapseni ovat hyvin puettuja ja usein jotain merkkivaatteitakin... mutta tuota merkkiä on ole kuullutkaan?

Onko se kauan ollut pinnalla?

Mikä siitä tekee niin erinomaisen? Ainakaan kuvien perusteella (esim. hullujen päivien lehti) sitä ei pysty päättelemään miksikään paremmaksi merkiksi. Päinvastoin. Esim. se tyttöjen puku (jolla mainostettiin sekä tyttöjen & poikien ulkoilupukua) oli todella perusperusjuttua.

Reimoista merkin tunnistaa jotenkin heti. Mutta se puku olisi voinut olla vaikka vapaavalinnan mallistoa.

Vierailija
50/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totahan täytyy ruveta heti sovltamaan,

se on moro, tää lähtee nyt kirppikselle!

Vierailija
51/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meisän lapsien Ticketit ei ole edes Hullujen Päivien kamaa.. vaan ihan muualta ostettuja. Hullut Päivät pilas hyvien haalareiden maineen.

Vierailija
52/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kuitenkin toteuttaa sen Lassie-merkillä niin olen vähän enemmän lähiömammaa.

Vierailija
53/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut Päivät pilas hyvien haalareiden maineen.

hehhee

Vierailija
54/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa, että elämäni on nykyään paaaljon hauskempaa =) Nää on niin hauskoja nää kinaamiset...

t. mamma, joka olisi halunnut hullujen päivien ticketit lapsilleen, mutta lähin stocmann on 40 km päässä =(

Vierailija
55/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

38:lta on nyt jääny paljon lukematta. Noita Tickettejähän ne hamstraajat kauppaavat huutonetissä. Etkös sinä sitä tiennyt?

Vierailija
56/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähän niinkuin hyväntekeväisyyttä, kun annat myös meille maalaismammoille mahdollisuuden ostaa ko. tuote ;) Tuollahan sitä hamstrausta ja trokausta selitellään, ja sillä tietty että köh köh, tuli ostettua vähän liian iso (ja lapset eivät kasva enää yhtään)

Vierailija
57/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähän niinkuin hyväntekeväisyyttä, kun annat myös meille maalaismammoille mahdollisuuden ostaa ko. tuote ;) Tuollahan sitä hamstrausta ja trokausta selitellään, ja sillä tietty että köh köh, tuli ostettua vähän liian iso (ja lapset eivät kasva enää yhtään)

Vierailija
58/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viimevuonnahuutonetistä 25 eurolla kun joku oli saanut vääränlaisen. Ihan hyvä on ollut, en ostanut merkin takia vaan koska näytti kivalta. Muuta ticketiä ei meillä sitten olekaan...

Vierailija
59/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenhän mä kehtaan meidän pirjo-petterin pukea samankaltaiseen pukuun kuin mitä hulluilta päiviltä saa, kun sellainen kaapissa odottaa? on ihan muualta ostettu, mutta mitä jos joku vaikka luulee meitä köyhiksi.

ja ehkä mun on tuo haalarikin (uffo) laitettava eteenpäin, kun joku voi vaikka luulla, että sekin on hulluilta päiviltä.

huoh.

hankkikaa elämä.

ps. sinä siinä yläpuolella: ihan yksivärisiä on ticketin monet 'normaalitkin' ja kalliit vaatteet. sen takia niistä tykkäänkin, kun ei ole mitään riemunkirjavaa reimaa, joissa aina se ihastuttava v-leikkaus edessä...

Vierailija
60/86 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eroa niissä on se LAATU. Kuin Ticketin normimalliston ulkoiluvaatteet. Vähän sama kuin Reiman paskalaatuiset halpikset , joita saa parillä kympillä ja sitten taas ReimaTECit, jotka pitävät kosteutta ja kestävät enemmän = ovat myös kalliimpia. Nuo Stockan halpispuvut eivät kestä lähellekään yhtä paljon kuin kosteussuojatut ja lahkeista vahvistetut mallit, jotka eivät koskaan ole noita yksivärisiä. Ticketin välikausiasulle tulee hintaa 80-110€, jos ostaa sitä laadukkaampaa mallistoa... Että ei se hullujen päivien löytö mikään maailman paras ole. Muutenkin siellä myydään pääosin paskaa laatua sinänsä ok-merkeiltä. Ettekö te tajua, että stocka nimenomaan tilaa erikseen hulluille päville sitä sontaa, jota te ostatte. Niitä sitten pitää paikata alvariinsa. Ticketin normipuku kestää asfaltilla ryömimistä ihan eri tavalla, joten turha koko merkkiä haukkua. Sitä paitsi ne on PALJON paremman näköisiä kuin huo hullujen päivien sekundat. Halvalla voi ostaa, joo, mutta turha odottaa sillä mitään laatua, vaikka merkin imago sitä voisi antaa olettaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän