NIIN säälittäviä nuo Ticket mammat !
naamapunaisina ja läskit höllyen ensin ryntäävät stokkalle kun puvut muutaman euron alennuksessa ja sitten hirveä vaihtorumba kun on paniikissa tullut otettua väärä kokoa !!!!!
Niin säälittävää, varsinkin kun eivät tajua katsoa peiliin ja pukeutua ITSE ensin kunnolla ennenkuin yrittävät ostaa lapselleen "merkkivaatteita". Mikään ei voi olla niin karseaa kun huonostipukeutunut äiti (meikitön, tukka ponnarilla) ja lapsi joka on vimpan päälle "hienona" ----> äidillä ei ole omaa elämää !
Kommentit (86)
Siksikö kun se on Ticketin puku, joka on olevinaan parempi merkki ja köyhät ei saisi sellaisia ostaa?
Niin säälittävää, varsinkin kun eivät tajua katsoa peiliin ja pukeutua ITSE ensin kunnolla ennenkuin yrittävät ostaa lapselleen "merkkivaatteita". Mikään ei voi olla niin karseaa kun huonostipukeutunut äiti (meikitön, tukka ponnarilla) ja lapsi joka on vimpan päälle "hienona" ----> äidillä ei ole omaa elämää !
sen rumban kun olivat kilvan ostaneet HALVALLA Tanskan nettikaupasta ja saaneet väärää väriä/kokoa jne... Aivan käsittämätön rumba vauvapalstalla ja siinä mammat yrittivät sitten englanniksi kirjoitella tai soittaa tanskaan. Se oli jotenkin aivan käsittämättömän naurettavaa ja itse asiassa säälittävääkin..
Ostin lapsilleni nuo Hullujen Päivien tarjouspuvut kakkospuvuiksi, mun mielestä ihan kelvot sellaisiksi. Sain oikeat koot ja minua kiellyttävät värit kerralla, ei tarvitse vaihdella. En pidä kyseistä merkkiä mitenkään erityisen hienona, mutta enpä nyt muutenkaan jaksa jostain ulkoiluasujen merkeistä vaahdota hirveästi.
Olen erittäin normaalipainoinen, meikkaan arkipäivisin kevyesti ja pukeudun oman tyylini mukaisesti. Mulla on oma elämä, jonka keskipisteenä ei ole sen paremmin oma kuin toistenkaan pukeutuminen, eikä mitä suuremmissa määrin mikään haalarimerkki. Mut joo, yksi kohta kyllä osui ja upposi - mulla on nimittäin juuri tänään ponnari! Olen siis selvästi SÄÄLITTÄVÄ TICKET MAMMA. Nyt pitäisi sitten enää tietää että miten se on sinulta pois?
En oo koskaan ees kuulu koko merkistä, mutta ei ookkaa vielä lapsia =D
Jos joku haluaa ostaa pari euroa halvemmalla (taino monesti Hullujen päivien tuotteet on kyllä normihintaisia muuhun nähden), niin ostakoot. Ei kait se muita haittaa. Vai haittaako? Tai siis haittaa näemmä, kun on oma ketju asiaa varten ;)
Ostin lapsilleni nuo Hullujen Päivien tarjouspuvut kakkospuvuiksi, mun mielestä ihan kelvot sellaisiksi. Sain oikeat koot ja minua kiellyttävät värit kerralla, ei tarvitse vaihdella. En pidä kyseistä merkkiä mitenkään erityisen hienona, mutta enpä nyt muutenkaan jaksa jostain ulkoiluasujen merkeistä vaahdota hirveästi.
Olen erittäin normaalipainoinen, meikkaan arkipäivisin kevyesti ja pukeudun oman tyylini mukaisesti. Mulla on oma elämä, jonka keskipisteenä ei ole sen paremmin oma kuin toistenkaan pukeutuminen, eikä mitä suuremmissa määrin mikään haalarimerkki. Mut joo, yksi kohta kyllä osui ja upposi - mulla on nimittäin juuri tänään ponnari! Olen siis selvästi SÄÄLITTÄVÄ TICKET MAMMA. Nyt pitäisi sitten enää tietää että miten se on sinulta pois?
Ja jos joku vaahtoaa erityisesti lasten vaatteista ja niiden merkeistä, niin so what? Ei säälitä yhtään. Pääasia että ovat hyviä vanhempia, ja pitävät huolta lapsistaan ja rakastavat heitä aidosti. Mun poika ainakin ihastui heti siihen oranssiin takkiin, piti sitä pitkään sisällä päällään :). Eikä vouhotuta yhtään.
Mä en ylipäätään jaksa ymmärtää tätä joka keväista ja syksyistä vouhotusta lasten haalareita/puvuista.Kilvan kehutaan mitä merkkiä ja väriä on tullu ostettua ja vertaillaan ja vouhotetaan. Vähissä ne on elämän ilot kun pitää kicksit jostain haalarista ottaa.
mutta tällä palstalla se tuntuu olevan itse elämääkin suurempi asia.
Puhuttaisko joskus vaikka arvoista joita lapsillemme siirrämme?
Kympin Nico-Miiccael saa kicksit Ticketin haalareista..
Joo, no siirrytään vaikka nuorisomme ja lastemme kansainvälisyyskasvatukseen.
Mitä mieltä olette lapsenne identiteetin kehityksestä, jos hänen nimensä viittaa muuhun kuin täysin suomalaiseen? Tuleeko lapsistanne täten cansainvälisempiä?
Mun mielestä hullujen päivien kuvastossa oli yksivärinen puku, siis ei yhtään erikoinen. Siis ihmettelen mikä niissä Ticketin vaatteissa on niin hienoa? Musta on ihan sama mitä kukakin lapselleen pukee, ja olisin voinut kyseisen vaatteen ostaa jos olisi tarvetta ja olisin kohdalle osunut. Mutta kai Ticketin puvut on kestäviä, hyvän näkösiä, vai vaan muodikkaita??
Mä en ymmärrä kuka jaksaa olla kateellinen HAALARISTA. Hanki elämä.
Kympin Nico-Miiccael saa kicksit Ticketin haalareista..
Joo, no siirrytään vaikka nuorisomme ja lastemme kansainvälisyyskasvatukseen.
Mitä mieltä olette lapsenne identiteetin kehityksestä, jos hänen nimensä viittaa muuhun kuin täysin suomalaiseen? Tuleeko lapsistanne täten cansainvälisempiä?
5-vuotias poikani tykkäsi takin väristä. Ensimmäistä kertaa ostin kyseistä merkkiä, kun se sattui tulemaan Hulliksilla vastaan. Mutta jos naiset suhtautuvat asioihin noin kierosti, ja tähän vaatteeseen liittyy jotain sairaita mielleyhtymiä, niin voi olla että jää mökkipuvuksi. Oikeesti en ymmärrä tätä asiaa nyt ollenkaan, kun en ole ikinä jostain lasten vaatemerkeistä meuhkannut. Voitko vielä selventää pointtiasi 13?
T. 12
nauretaan sille jos joku osti vahingossa väärän kokoisen puvun --- kun toisaalta haukutaan myös ne äidit, jotka olivat ottaneet lapsensa mukaan... Vaikea kai sitä pukua on tuollaisessa ryysiksessä ruveta sovittamaan?
T: yksi hoikka äiti, jonka mies kävi hakemassa kummallekin lapselle yhden puvun, koot olivat oikeat ja minä säästyin tulemasta tuplarattailla siihen vilinään.
En minä pahalla =) Eikä tää kirjotus todellakaan ollu mistään haalareista. Kunhan vaan hauskuutin itseäni provosoimalla kirjoitusta överisti. Siis nou haard fiilings,
En tiiä niistä haalareista mitään, eikä kiinnostakaan (äityyspakkauksen haalari kelvatkoon meille). Sitä paitsi olen niin kovassa flunssassa etten taidakaan lähteä haalarinmetsästykseen, vaikka mielelläni olisin mennyt ihan vain tän palstan ansiosta keikkumaan sinne haalarirekille eväiden kanssa katselemaan sitä ticketmelskettä =)
T: Olikse nyt 12 vai mikä
naamapunaisina ja läskit höllyen ensin ryntäävät stokkalle kun puvut muutaman euron alennuksessa ja sitten hirveä vaihtorumba kun on paniikissa tullut otettua väärä kokoa !!!!!
Päteekö tää vaan Hullujen Päivien Ticketin pukuun vai ihan kaikkiin Hullujen Päivien tarjoustuotteisiin? Pitäsiköhän lähteä tänään hakemaan vaikka Gantin t-paita lapselle niin voisi kuulua näihin äiteihin joilla ei ole elämää :p
ponnari sinula oli. Oliko se tyylikäs juhlaponnari vai huolimaton ticket-mamma-ponnari. Niitäkin on erilaisia.
T: yksi hoikka äiti, jonka mies kävi hakemassa kummallekin lapselle yhden puvun, koot olivat oikeat ja minä säästyin tulemasta tuplarattailla siihen vilinään.
Ootko ajatellut kertoa miehellesi ettei sillä ole elämää? :D
Eipä ainakaan huvita moista merkkiä lapselleen tänä keväänä ostaa.