NIIN säälittäviä nuo Ticket mammat !
naamapunaisina ja läskit höllyen ensin ryntäävät stokkalle kun puvut muutaman euron alennuksessa ja sitten hirveä vaihtorumba kun on paniikissa tullut otettua väärä kokoa !!!!!
Niin säälittävää, varsinkin kun eivät tajua katsoa peiliin ja pukeutua ITSE ensin kunnolla ennenkuin yrittävät ostaa lapselleen "merkkivaatteita". Mikään ei voi olla niin karseaa kun huonostipukeutunut äiti (meikitön, tukka ponnarilla) ja lapsi joka on vimpan päälle "hienona" ----> äidillä ei ole omaa elämää !
Kommentit (86)
ja oli PAKKO mennä katsomaan, minne toppavaatteiset (!) naiset JUOKSi lastenvaunujan kanssa kello 8. Ja sieltähän ne löytyivät riemunkirjavien Ticket merkkisten sekundavaatteiden kimpusta. En voinut muuta kun tujottaa kun naiset kiskoivat vaatteita vaunuihin - kokoa katsoamtta.
Sii svoiko olla säälittävämpää, varsinkin kun jokainen tietää niiden olevan sekundaa ...... siksi niin halpaa. Mutta taitaa se olla "hienoa" kun on sen merkkinen vaate .
Muistan kanssa sen viime vuotisen Tanskalaisesta nettikaupasto osto-vaihto rumban. Olen ottanut sen koulutuksessa useasti esimerkiksi päättömästä kulutushysteriasta...
ostin kyseisen puvun. Ihan vain siksi että se oranssi on niin kiva väri! Ihan sama mulle mikä merkki kyseessä. Enkä todellakaan tunne nyt pukevani lastani hienommin! Minulle on tärkeintä että lapseni erottuu tuolta "luonnosta" kun tienpientareella kuljetaan! Olen kai siis säälittävä... =o)
43:a tuolla kirjoituksellaan...
mä olen sitä mieltä, ettei toi plain rain ole ajateltukaan rymyämiseen. meillä se varmaan menee lähinnä kauppareissukäytössä jne. takkia voi onneksi käyttää toisten housujenkin kanssa, se kun ei niin tuosta rymyämisestä välttämättä kulu.
suurin osa av-mammoista laittaa pirjo-petterille sen ticketin hullujen päivien puvun kuule virikehoitoon päiväkotiin. Jos sen nimi on plain rain, niin eikö se sitten ole sadeasu ulkokäyttöön? No, itse olen Ticketin laadukkaisiin malleihin todella tyttyväinen ja laitan kyllä kauppareissuile lapselleni jotain Ticketiä nätimpää, koska en itsekään liiku tuulipuvussa kaupoissa.
- 43
43:a tuolla kirjoituksellaan...
mä olen sitä mieltä, ettei toi plain rain ole ajateltukaan rymyämiseen. meillä se varmaan menee lähinnä kauppareissukäytössä jne. takkia voi onneksi käyttää toisten housujenkin kanssa, se kun ei niin tuosta rymyämisestä välttämättä kulu.
Itse en ollut kuulluutkaan koko Ticket to Heavenista ennen viime kevään Hulluja Päiviä. Menin Stockmannille ja kiertelin lastenosastoa. Katsoin, että kappas - siinäpä kivan keväiset värit tuulipuvulla ja hintakaan ei ole paha. Ostin turkoosin puvun taaperolleni haalarin rinnalle.
Jotenkin sattumalta eksyin samana päivänä ensimmäistä kertaa tuonne Vaattete&Jalkineet -keskusteluun ja hämmästyin kun samat puvut olivat aiheuttaneet niin hirveästi keskustelua. Pukuja oli silloinkin huutiksessa ja todella ihmettelin moista hysteriaa! Ajattelin, että kaipa saan olla sitten onnellinen kun minulla on nyt kevään halutuin riepu kotonani;) Silloin kun hain puvun, kokoja oli hyvin jäljellä (Jumbo) ja sain valita värin ja vertailla kokoja kun oli hyvin tarjontaa.
Eilen kävin samaisessa Jumbossa ennen klo 10 ja jösses sentään mikä kuhina siinä rekeillä kävi! Vain 74 cm ja 110 cm isompia kokoja oli enää jäljellä. Joitain satunnaisia välikokoja tupsahteli palautuksina, mutta joka tapauksessa... Paljon rauhallisempaa oli viime vuonna. Ticket-hysteria on kokemani mukaan
kasvanut viime keväästä ja osaksi saamme syyttää varmasti noita blogeja, joissa vähintään joka toisen blogistin lapsi kulkee Ticketin vaatteissa. Ihan tosi - olisi kiva nähdä vähän enemmän vaihtelua niissäkin...
Ja pakko sanoa, että PONNARI ON POP!!
Minä olin ostamassa viime syksynä esikoisellemme uutta talvipukua ja varta vasten lähdin sellaiseen kauppaan, jossa myytiin tätä jumaloitua Ticket to Heavenia kun sitä on täällä niin ylistetty. En voinut ostaa pukua kun ne olivat niin JÄRKYTTÄVÄN rumia. Yksiväriset takit olivat suorastaan neon-värisiä, sellainen pinkki kuin suoraan kasarin hiihtokeskusmuodista repäisty sävy. Lisäksi oli sellainen ärjy limen ja herneenvihreän sekoitus, myös vähän neoniin vivahtava. Sitten oli sellainen ruudullinen versio samalla ärtsyneonpinkillä ja karvareunushupulla höystettynä ja siihen sitten mustat housut - aivan kamala. Joo, tiedän et ruudut on nyt jotenkin IN, mutta tuossa toteutus tökki pahemman kerran. 3-vuotiaalle oli tarjolla joku aivan järkyttävä mummon pöytäliinaruudullinen kuosi sekä sellainen tähdillä kuorrutettu puku - anoppi on joskus tehnyt meille samanlaisesta kankaasta fleece-setin. No, se olikin alessa. Ihan pienille oli joku tummanruskea, ihan nätti puku, mutta sitä ei ollut kaksiosaisena ollenkaan (kävin useammassa liikkeessä)
Järjestään oli muutenkin aivan hirveitä ulkoiluvaatteita koululaiselle. Lopulta löysin simppelin Didriksonin puvun joka on osoittautunut hyväksi hankinnaksi vaikka olikin kallis.
mutta se sama hysteria oli viime vuonna HKI:n keskustan stockalla - klo 9 ei ollut yhtään tickettiä jäljellä. Tänä vuonna oli paljon hiljaisempaa (iltapäivällä runsaassti kokoja jäljellä) kun ticket-hysteria on nyt siirtynyt periferiaan.... keskustan stocka oli tietysti tilannut niitä runsaasti, mutta kuka nyt samaa pukua uudestaan ostaisi (varsinkin kun laatu on huono). trendi-äidit ostaa tänä vuonna jo ihan muita merkkejä ja ticket on siis niin last-season!
...25km hgistä ollaan niinkin ankeita, että s-marketiin voidaan lähteä tuulipuku päällä. ;)
t. alkuperäinen 43
Katso nyt vaan nuo numerot uusiksi, ettei tarvitse muiden numeroita varastaa.
Terv. 43, joka todellakin asuu Helsingissä ja haluaa LAADUKKAITA ulkovaatteita lapsilleen
...25km hgistä ollaan niinkin ankeita, että s-marketiin voidaan lähteä tuulipuku päällä. ;)
t. alkuperäinen 43
vaaihtoehtoja muitakin:
Rukka Goretex, todella hyvä ja kestävä
tai esim. PO.P (Polarn O. Pyret)
didriksons.....
vaaihtoehtoja muitakin:
Rukka Goretex, todella hyvä ja kestävä
tai esim. PO.P (Polarn O. Pyret)
didriksons.....
p o. p:illa on vaan niin surkeita ne värit, jos ei halua joka vuosi kirkkaanpunaista tai tummansinistä... toisinaan on ruutua tms., mutta perussettinä aina samanlaiset.
Ticketin Plain Rain asu on tosi surkea! Hintakin sen kertoo, kun takki + housut maksavat normaalisti esim. vähän yli 40 euroa! Eihän sillä voisikaan mitään hyvää saada... Uskon, että polvet kuluu puhki ekan rymyämisen jälkeen! Kangas on huomattavasti ohuempaa kuin esim. Reimatechissä.
Sinä uskot olevan näin ja päättelysi perustuu vain tuotteen hintaan. Meillä oli viime vuoden hp-ticket-puku ja puku lähti puolen vuoden päivittäisen pihakäytön jälkeen kiertoon veljeni pojalle täysin ehkässä kunnossa. Mun mielestä oli oikein hyvä vaste 30 eurolle siis, puvulla on jo toinen tyytyväinen käyttäjä.
Meillä oli viime kesänä lapsella se plain rain asu (silloin oli nimeltään splash), oli aivan mainio sateisessa kesässä. Piti lapsen kuivana, mutta ei hiostanut yhtään!
Talvella meillä on ollut käytössä reimatec ja ticket haalarit. reimatecissa on hieman kulumaa, mutta ticket on aivan uuden veroinen vielä. Kevääksikin ostin sitten ticketin haalarin, kun kivan yksivärisen löysin, vaikuttaa laadukkaalta kankaalta. Yksi miinus tuossa keväthaalarissa on, nimittäin hirmu pitkät lahkeet.
Kauppareissulle meillä puetaan kyllä jotain muuta kuin ticketiä, reimatecia tms. Yleensä H&M:n, Zaran tms. aivan tavallinen nätti takki. Kosteussuojatuilla haalareilla mennään puistoon ja lätäkköleikkeihin.
oih, sorry, maalainen astui kaupunkilaisen varpaille. 45 oli tarkoitus kirjoitella, tuli näköjään näppishärö.
tosi suuret pahoittelut, että näinkin suuren erheen tein.
Katso nyt vaan nuo numerot uusiksi, ettei tarvitse muiden numeroita varastaa.
Terv. 43, joka todellakin asuu Helsingissä ja haluaa LAADUKKAITA ulkovaatteita lapsilleen
t. alkuperäinen 43
...niin ja tolla tuulipuvulla viittasin plain rain -asuun, jota joku tuolla tuulipuvuksi sanoi
Leikkaa Reiman vanhasta kirppispiposta merkki pois ja ompele sen taakse tarrakiinnitys. Sitten ompelet tarrakiinnityksen toisen osan ticketteihin. Näin saat halutessasi Reimat silloin kun menet esim. puistoon ja Ticketit silloin kun olette ihan kotipihalla. Toimii loistavasti :)
Hei, tuotahan voi soveltaa niinkin, että käyttää siellä puistossa/kerhossa/muualla muiden mammojen lähistöllä aina samaa haalaria, mutta vaihtelee merkkiä. Pesunkestävä av.mammahan ei nää muuta kuin sen merkin.
Esimerkiksi Jonathanin, Ticketin ja Reimatecin kokoelmalla saa jo annettua vaikutelman, että teillä on KOLME merkkihaalaria! Voi sitä kateuden puhinaa!
myös hullujen pävien halpatikettejä jo kolmena vuonna. Ja ihan hyviä ovat omaan käyttötarkoitukseensa. Eivät olekaan niitä kestävimpiä, jotka taas ovat aika paksua kangasta (ymmärrettävästi). Mutta viime vuoden takki oli kovalla käytöllä 5-vuotiaalla pojalla koko kevään ja syksyn, ja vieläkin on ihan ehjä, tosin ei puhdas. :) Meillä kun saa leikkiä ulkona, enkä vahdi pukuja tai pese niitä edes viikoittain.
Ei se Reimatec kestä ehjänä ihan mitä vaan, ja voi taivas miten rumia puvut mielestäni ovat. En kuitenkaan arvostele ihmisiä jotka niitä ostavat, on meilläkin niitä ollut. Ja jos tekisivät hieman kauniimpia (edes yksivärisiä) niin saattaisin taas ostaakin. Itseäni miellyttävät myös värit, mutta vain yhtä samaan haalariin, kiitos. Onneksi on useita ulkovaatevalmistajia, kaikkien ei tarvitse ostaa samaa Lassieta.
Ei se Reimatec kestä ehjänä ihan mitä vaan, ja voi taivas miten rumia puvut mielestäni ovat. En kuitenkaan arvostele ihmisiä jotka niitä ostavat, on meilläkin niitä ollut. Ja jos tekisivät hieman kauniimpia (edes yksivärisiä) niin saattaisin taas ostaakin. Itseäni miellyttävät myös värit, mutta vain yhtä samaan haalariin, kiitos. Onneksi on useita ulkovaatevalmistajia, kaikkien ei tarvitse ostaa samaa Lassieta.
nytkin taas kevätvaatteet reimalta on niin pirun rumia, etenkin tyttöjen... ja se ainainen, iänikuinen v-leikkaus rinnuksissa ja siinä jotain ah-niin-ihania värejä. blääh.
ainoa siedettävä on se turkoosi-oranssi-ruskea -raidallinen asu.
Kaikki muut on ihan sekopäitä. :/
enpä tajunnut silloin kun lapset olivat pieniä että ulkoiluasunkin pitää olla tiettyä merkkiä. Emme kyllä koskaan käyneet puistoissa tai muualla minne kotiäidit menevät pätemään.....
Ticketin Plain Rain asu on tosi surkea! Hintakin sen kertoo, kun takki + housut maksavat normaalisti esim. vähän yli 40 euroa! Eihän sillä voisikaan mitään hyvää saada... Uskon, että polvet kuluu puhki ekan rymyämisen jälkeen! Kangas on huomattavasti ohuempaa kuin esim. Reimatechissä.
Ticketillä on parempi välikausiasu. Esim. pelkkä Nalin takki maksaa lähes 80 € ja lisäksi vielä housut. Tämä Ticketin varsinainen välikausiasu on vedenpitävämpi (10000mm) kuin Plain Rain ja lisäksi se on tuulenpitävä teipatuilla saumoilla. Fleecevuori miehustassa (Plain Rainissa on pelkkä superohut vuori).
Itsellä on ollut siis kummatkin. Mistään hulluilta päiviltä ne eivät ole, vaan normaalisti ostettu...
Ja av-mammojen parjaamat maalaismammat voivat ostaa niitä Tickettejä netistä! Ei siis tartte päästä hulluillepäiville yms.