Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUJEN HUHTIKUU***

01.04.2009 |

Ehdin jo kirjoittaa tuonne maaliskuun pinoon, mutta tajusin sitten huhtikuun jo alkaneen. :) Meinasin pastettaa sen oman tekstin tänne, mutta tämän päivän aikana oli niin moni muukin kirjoittanut maaliskuuhun, että lukekaatten ne kaikki sieltä! Onko ketään muuten aprillattu? Itse menin tuolla aihe vapaa-palstalla Marimma-halpaan. :D

virva

Koitan laittaa vanhan pinon linkiksi, mutta katotaan miten käy.

[http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu, että saan aloittaa aina viestini tuollaisella toivotuksella!

Pääsiäisen aika on ollut hiljaiseloa. Onneksi Naulla on pian ultra! Nuo vuodot ovat kyllä tosi kurjia! Toivottavasti loppuvat ja pääset nauttimaan rauhassa.

Hassua Virva tuo sinun siskosi suhtautuminen tuohon doppleriin. En itsekään sitä ostanut, mutta jos joku olisi tullut sitä tarjoamaan lainaksi olisin kyllä ilomielin ottanut. Noh, kaikissa asioissa on aina positiiviset puolet ja onhan tosiaan kivaa, että serkuksille tulee pienet ikäerot. Minusta on ainakin kivaa, että meidän muksuilla on samanikäisiä serkkuja.

Ja tosiaan ihanaa lukea Hermioneltakin hyviä uutisia. Nyt on teilläkin aivan eri lähtökohdat tähän plussaan kuin ennen. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Harjoittelu loppui pääsiäiseksi ja vielä ei ihan ymmärrä, että nyt mulla alkoi LOMA! Ihanaa.. pari tenttiä on vielä rästissä. Huomenna olisi yksi.. mutta motivaatio on totaalisesti kadoksissa! En ole siis vielä saanut kirjaa auki. Tuntuu silti hauskalta jäädä kotiin aamulla ja puuhailla esikoisen kanssa. Miehelläkin on vielä viikko sairauslomaa jäljellä ;)! Tänään käytiinkin leikkaamassa piha-aitaa ja haravoimassa. Heti tuli niin paljon mukavemman näköistä..

Mahassa kaikki on ennallaan. liitoskivut pysyvät aisoissa kun ei tee mitään, supistuksia on tasaisesti. Välillä on pakko pysähtyä puuskuttamaan ja odottamaan kivun ohi menemistä. Noh, torstaina on lääkäri, mutta eipä siellä mitään ihmeellistä ole tapahtunut. Sen verran hyvin tiedän oman kroppani. Olen jo asennoitunut, että tämä raskaus kestää ainakin sinne 42+3 viikolle ;)!

Myy lomatunnelmissa 27+3

Vierailija
42/97 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, jejejejejeeeejeejee!! :D Tervetuloa! Mahtavuutta. Jännätkäämme kimpassa keskiviikkoon!

nau, voi että, vuodot on niin kammokamaa! Toivotaan, ettei sun tartte niitten kanssa enää pelkää. Mullakin oli tuohon aikaa vuotoja muutamaan kertaan.

Irish, se huono olo on kyllä niin mukava kaveri! Mutta aika usein onneksi syöminen auttaa. Ainakin henkisesti. :)

Myy, kuulostat ihanan rauhalliselle. :) Onnea lomaan!

JAAAAAA sitten alkaa valitus. :D Oon nyt sitten jo riidoissa sen siskon kanssa.. Hän ei siis sanonut, ettei raskaudesta saa kertoa, vaan että "laittakaa juoru kiertoon". Kerroin yhdelle, parhaalle ystävälle, jolle kerron oikeastaan aina kaiken, kun kyllähän se siskon samanaikanen odotus koskettaa ittee aika paljon. No tämä ystävä oli sitten facebookissa onnitellut jotenkin ympäripyöreästi "kuulin ihanan asian" tai jotain, ja sisko lähetti mulla kilometrin pituisen haukkumakirjeen jossa oon juoruilija ja paljastan sen työnantajalle ja vaikka mitä.

Soitin sille siskolle, ja ensin kinattiin ja sitten sovittiin tai ainakin lakattiin kinaamasta. Mutta kävi sitten ilmi, että hän on toisen siskoni kanssa käynyt pitkiä keskusteluja siitä, millä kaikilla tavoilla ei tahdo olla niinkuin minä raskaana. Ei tunnu hirveän mukavalta, ja mitenkähän tämä jatkuu sitten lapsen synnyttyä. Sisko sanoi, että "meidän pitää jo etukäteen sopia, että ollaan vaan erimieltä", eli hän on jo valmiiksi sitä mieltä että kasvatetaan eritavoin ja riitaannutaan. :/

Juuri tän takia olin ensin ristiriitaisissa tunnelmissa. Sitten pääsin siitä yli, ja laitoin siskolle vaikka mitä viestejä vauvajuttuihin liittyen, linkkejä ja muuta, niihin hän ei vastannut mutta tuon haukkumakirjeen laittoi sitten.

No, tämä on tätä nyt sitten.

virva, 16+1, huonosti nukkuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Hermione! Toivottavasti huomenna on viiva vahvistunut!

virva, kummalta kuulostaa nuo siskon jutut. Jotain pelkoja hänelläkin varmaan raskauden suhteen on, kun purkaa noin suhun.

Ei oo enää vuotoa tullut. Kamala olo koko ajan, vaikkei oksennusta oo tullutkaan ja väsyttää kamalasti. Paljon raskaampa nyt kun ekassa raskaudessa, kun nyt on lapsikin hoidettavana. Töihin ei onneks tarvii mennä. Eilen kun kävelin kaupasta sattui kylkeen kamalasti. Jouduin tosi varovasti hipsimään. Ja olin ihan varma, että kohdunulkoinen se varmaan vaivaa...

Kaksi yötä ultraan on...

nau rv5+6

44/97 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*naulla* ollut jännät paikat, onneksi sulla on se ultra näin likellä ettei kovin pitkään joudu jännittämään. Toivotaan hyviä ultrakuulumisia!

*Hermionelle* varovainen onnittelu =) Toivottavasti se plussa siitä vahvistuu!

*Voi virvaliekki*, ikävää tuollainen riitely :( Yritä kuitenkin vanhempana siskona ymmärtää ja toivotaan että ne oli vain hormoonit jotka siskosi suusta puhuivat.

*ON*: Pääsiäisestä on selvitty hengissä mutta olihan se rankkaa. Jo ilman tätä raskauttakin se olisi ollut rankkaa joten tämä toi siihen ikään kuin lisähaastetta. Niin pääsiäisviikonlopun olin töissä pitkäperjantaita lukuun ottamatta, eilen ja tänään on vapaata mitkä tuli kyllä niin hyvään saumaan sillä mulla olikin tankki ihan tyhjä.

Mitään muutoksia olotilaan ei ole tullut. Tissit on arat ja nänneihin ei juurikaan kestä koskea, väsymys valtava ja huonovointisuus edelleen aaltoilee. Muutamalle työkaverillekin olen jo kertonut tämän uutisen.

Kuulimme miehen kanssa että lähiperhe hänen puolelta onkin vähän aikaa "povailleet" että millonkohan niitä lapsia aiotaan hankkia... En oikein tiedä miten tuohon pitäisi suhtautua sillä kyllä heidän se pitäisi tietää ettei niitä lapsia ihan noin vain tehdä!

Danja, rv 8+0

Vierailija
45/97 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERMIONE, onnittelut plussasta, toivottavasti pääset tänne puolelle!

Mulla pahoinvointi jatkuu, eilinen meni kokonaan sängyssä, ainut milloin ei ollut oksennus lentää oli täysin liikkumaton vaakasuora asento, pienikin liike teki niin kauhean olon että sai taas maata liikkumattomana vartin ennenkuin helpotti. Mitään ruokaa en voi myöskään suuhuni kun yökkäysreaktio tulee heti, sama hammasharjasta, hampaidenpesu on yhtä yökkimistä aamuin illoin. Toivottavasti tämä sinne neljännelle kuulle helpottaisi, kun tosiaan toukokuun olen kurssilla enkä todellakaan voi olla siellä tällaisena. Aamuisin ollut reilummin sitä ruskeaa tuhrua, päivisin ei juurikaan, mutta vaikka tiedän nyt syyn siihen tuhruun, ei se ole kovin mukavaa silti. Kuusi päivää ekaan neuvolaan ja taas ultraan, on se mukavaa päästä sydämensyke tarkistamaan vielä ennen np-ultraa. Tänään pitääkin soittaa tuo np-ultra-aika jos sattuisi saamaan heti rv.10+, en sitten tiedä onko aikoja kuun viimeiselle viikolle enää, toivottavasti on.

Voikaahan hyvin kanssaodottajat!!

*helene 8+1/8+4*

Vierailija
46/97 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen meni ihmetellessä haamua ja oli ihan epätodellinen olo, mutta tänään iski niin tuttu huono olo etten ole enää ihmetellyt asiaa lainkaan. Meinannut oikein kyökityttää tänään. Niin vähän aikaa kun siitä onkin että podin tätä samaa oloa niin hyi että se on kamalampaa kuin muistinkaan.

Joo tänään siis dpo 12 ja masu niinkuin pallo ja tissit jo hurjan isot. Ja niin raskaana oleva olo kuin olla ja voi. Taitaa olla hcg aika hurjassa nousussa kun nyt jo on tällainen olo.. kaksosraskaus taas pelottaa, silloinkin oli näin karmea olo näin aikaisessa vaiheessa. Se sitten taas nähdään mennäänkö ojasta allikkoon..

Hermione ja dpo 12 tai rv 3+

Vierailija
47/97 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nau, onneksi vuodot on loppuneet! Pianhan sulla on se ultrakin, jännittävää!

Ainakin oireet on hyvänkuuloiset, kyllähän niitä kylkikolotuksiakin tulee ja menee. :D

Danja, ai siellä on povailtu perheenlisäyksen hankkimisaikeita.. Tuo on aina niin ikävä kuulla, kun se nyt ei todella ole kaikille niin helppoa. Ehkä saat jonkun tilaisuuden kertoa aikeista ja yrityksestä, niin menee jauhot suuhun heillä!

Voi helene tuo sun pahoinvointi kuulostaa ikävälle! Toivottavasti se pian helpottaa. Raikkaat hedelmät uppoo muhun ainakin pahemmassakin olossa, ja ne helpottaa pitkällä tähtäimellä kanssa.

Hermione, nii jos tulee kaksosraskaus taas..Huih! Se on aina jännä paikka. Mutta olishan ne kaksosetkin aika mukavat saada. :) Mutta kyllä tosiaan on aikainen pahoinvointi sulla, mulla alkoi kunnolla vasta jossain viikolla seittemän-kaheksan.

Itestäni semmosta, että riiat on käyty läpi. En varmaan siskon (isosiskon muuten) kyljessä omaa raskautta käy läpi, ollaan tekemisissä sen verran kuin hyvältä tuntuu. Hän haluaa käydä kaikki nyt tosi itekseen, että oli pahastunut mun lähettämistä nettilinkeistäkin. Olin siis laittanut viestejä, joissa vauva-aiheisia nettisivuja. Mutta tahtoo ilmeisesti etsiä ne itse, ja mikäs siinä sitten. :)

Itse olen ollut ahkera valmistuva opiskelija, ja tehnyt viimeisiä portfolioita tänään urakalla. Istuessani tietokonesalissa juniori kenki ja kääntyili varsin selkeesti mahassa, hauskaa. :) Sama kun tuossa sen sydäntä kuuntelin, niin hermostui kun dopplerilla painelin ja kenkäisi kylkeä päin kovaa ja paineli semmoiseen asentoon etten meinannut ääntä saada enää kuulumaan. :D Sisupussi tulossa varmaan.

virva, 16+1

48/97 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltä on alkanut kalvamaan tämä oireiden vähyys... Siis onhan mulla ollut alusta asti vähäoireinen raskaus mutta tuossa ehdin viikon verran "potea" huonovointisuutta jos en syönyt tarpeeksi usein, mutta nyt tilanne onkin aivan päinvastainen eli nyt mulla ei oikeastaan ole ruokahalua ollenkaan eikä siitä tule sitä samaa huonovointisuutta. Nyt mietinkin, että voivatko oireet todellakin näin aaltoilla? Heti tulee mieleen pahat aavistukset keskenmenosta... :(

Siis edelleenkin on tissikipua ja tietyt hajut etovat, väsymyksestä en nyt osaa sanoa mitään kun muutenkin oli niin rankka työpäivä.

Mutta pitäis varmaan katella muutama päivä ja kuulostella näitä oireita... Uuteen ultraan en taida uskaltaa mennä näin töiden ollessa kesken... Huonojen uutisten takia menis vaan loppu kausi töissä pilalle...

Huolestunut Danja, rv 8+1

Vierailija
49/97 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne oireet aaltoilee! Varsinkin, jos yhtään jännittää, ne tuntuu katoavan kuin tuhka tuuleen! Mä koitin seurata sitä, oliko nännit vielä kipeet, jos ei mikään muu tuntunut jonain hetkenä missään. Mutta eipä sekään helppoo ollut, kun piti olla nännejä puristelemassa sitten kesken päivää. :DD Totta mooses ne vaihteli, ainakin minulla. J tuossa viikon 12 aikaa pahoinvointi hävisi, ja olin ihan että jee, nyt se loppui, mutta sehän tuli takaisin.

Koita olla rauhassa. Se on helppo sanoa, mutta eipä tässä muutakaan voi sanoa oikeen. Niin ja siitä ruokahalusta, sekine tulee ja menee. Eilen en syönyt melkein mitään, ja tänään senkin edestä: aamulla leipää ja banaania, koulussa ison annoksen kanaviillokkia ja leipää ja otin vielä kauraomenapaistoksen jälkkäriksi, sitten voileipää, jäätelön, illalla vielä 5 isoa lettua. :D Huhhui. On olokin sen mukainen. Eilen söin aamulla jogurtin, päivällä mannapuuroa ja illalla voileivän. Aika iso ero minusta.

Oho, juniori liikkui taas! saisi liikkua enemmän, se on hauskaa. :)

virva

Vierailija
50/97 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää muutama tunti ultraan. Toivottavasti tää ei oo liian aikaisin, kai siellä vois jotain näkyä, sykekin...? Ovis oli kp12, joten kovin pitkä kierto ei ainakaan mulla ollut... No ainakin näkee onko oikeessa paikassa.

jännittynyt nau rv6+1

Vierailija
51/97 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sitten kertomaan, kohta varmaan oot jo käynyt sitten ultrassa. Jännää! Syke voi näkyä 5+6 tekayn mukaan, mutta tietty jos ei oo varma viikoista niin sitten ei voi tietää. Mutta sen mukaan pitäis näkyä, vaikka oliskin pari päivää heittoa. :)

virva, joka on ostanut ihanan uuden mekon (käy ainakin aika pitkään raskaudessa) ja hameen myös, koska vain yksi hame mahtuu enää päälle. :)

Vierailija
52/97 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Cb:hen selvä plussa heti kun kusi tikkuun :) Eilen hain jo Klexane- piikit apteekista ja pistinkin jo ekan kerran. Ei ollut kivaa :( Ja nyt pitäisi sitten pistää niitä ainakin rv 16 asti jos sinne ylipäätänsä päästään.

La olisi 23.12 eli oikea Baby- Jesus olisi tulossa :D

Saa nähdä sitten kuinka kauan tällä kertaa mun visiitti täällä kestää..

*naulle* megatsempitykset ultraan!!

*Hermione & Baby-Jesus rv 4+1*

Vierailija
53/97 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Hermione saada sut virallisesti mukaan :) Hurjalta kuulostaa toi piikittäminen, mut mitäpä sitä ei tekis. Toivottavasti meillä menee nyt kaikilla hyvin.

Masukki on oikeessa paikassa ja sykekin näkyi. Koko vastasi viikkoja 6+4. Aika liukuhihnameininkiä oli tuo ultraus yliopistosairaalassa. 5 min olin huoneessa. En nähnyt monitoria, eikä kuviakaan saanut muistoksi, mutta pääasia että kaikki oli hyvin. Nyt voikin soitella neuvolaan. Äitiyskortin jo sainkin :). Vieläkin jännittää, mut ehkä se helpottaa, kun pääsee entisten km-viikkojen ohi. Ainakin vähän ;). Pupuillakin tuli piiiitkästä aikaa. Piti jo päästää mies piinasta, vaik itsee vielä jännittikin uskaltaako.

nau rv6+1

Vierailija
54/97 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos virva vastauksesta tuolla aihe vapaa -puolella kun kyselin menkoista/ovulaatiosta km:n jälkeen. Päätinpä kehoituksestasi tulla seuraamaan tätä viestiketjua. Joululahjoihin laitoinkin esittelyn aiemmin tällä viikolla, mutta esittelenpä täälläkin. Osa näyttää olevan samassa vaiheessa ja myös molemmissa ketjuissa.

Olen siis 32v 1-vuotiaan pienen pojan äiti. Tuo raskaus oli alkuun raskas, kun reipasta vuotoa ja isojakin hyytymiä tuli, mutta silti raskaus jatkui. Keskiraskaus meni hyvin, mutta poika syntyi jo rv 29, syy jäi avoimeksi. Supisteluja oli kyllä tosi herkästi, mutta niidenkään osuutta ei sit lopulta yhdistetty suoraan keskosuuteen. Poika on kuitenkin tosi reipas ja ihana miehenalku, kasvussa ja kehityksessä on hienosti ottanut täysiaikaiset kiinni. Uskaltauduimme kuitenkin yrittämään uudelleen ja aika nopsaan sit tammikuussa tulin uudelleen raskaaksi. Se meni kesken helmikuussa. Ja seuraavia kuukautisia odottelin rauhassa 6 vkoa, mutta sit seuraavalla viikolla tein testin ja se olikin yllättäen +! Välillä tein siis negatiivisen testin. Hiukan ehdin jo ihmetellä miksi jotkut ruuat tuntuivat niin vastenmielisiltä ja rintoja aristi. Nyt sitten jännätään miten tämä raskaus etenee... Viikkoja ehkä 6/7(/8)+jotain. Eka ultra on 2,5 vkon päästä.

Vierailija
55/97 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin Hermione ääneen eilen kun luin koululla sun baby-jesuksesta. :D aika mahtava la. On semmoisella hilkulla, että voi tulla ties vaikka uudelle vuodelle!

ja nau, onnea sykkeestä, mahtavinta. :) Ton ekan ultran antama ikäarvio on kyllä tosi tarkka, että sinänsä voisit alkaa laskea sillä, kaikki alkiot kuitenkin kasvaa samaa tahtia tuossa alussa. Mutta samapa se, päivä tai pari. :) Mulla otettiin la siitä ultrasta, koska mun kierrot on niin pitkät että heittäis melkeen kahella viikolla eteenpäin muuten.

Hei minitass, ja tervetuloa mukaan! Onnea uudesta raskaudesta, vähän on vielä jännittämisaikaa eessä. Sullakin näkyis syke jo varmaan ultrassa, mutta en tiiä miten helposti ne missään ultraan ottaa. Sisko kun oottele lastaan lapissa, siellä on 100km lähimpään ultraan.. Aikamoista eroa tänne pääkaupunkiseudulle kun vertaa.

Ihanaa, että poikasi voi hyvin, aikaisesta syntymästä huolimatta! Mulla on suvussa vähän semmoista supistelurasitetta, ja itelläkin on jo muutamana kertaan supistanut. Äidin raskauksista useampi on ollut ennenaikainen kuin täysiaikainen, ja isoveli syntyi kanssa kunnolla keskosena. siskoillakin on uhannut aueta ennen aikojaan, niin jännitän vähän miten tämä menee.

Mulla täällä tätä tavallista. Ei mitää uutta auringon alla, vaikka eipä täällä aurinkokaan paista. No ehkä semmosta voin kertoo, että kävin tuossa vaalla, ja paino ei oo tainnut vieläkään ainakaan nousta, vaikka oon koittanut urheudella ahtaa ruokaa. :D Mutta eiköhän se vielä ehdi.

virva, 16+4

Vierailija
56/97 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin eilen että jos laskee la:n oviksen mukaan niin se olisi *24.12* :D :D

Eli siis ihan todellinen *Baby-Jesus* :D :D

Päivitin muuten tuolla kuumeilupuolella esittelylistan, ja en muistanut ihan tarkkaan kaikkean plussa kuukausia. Joten käykää tsekkaamassa lista ja kertokaa onko virheitä, ja jos sieltä on vaikka unohtunutkin joku plussannut :(

Jees, nyt menen potemaan oloani tuonne sohvan nurkkaan..

Vierailija
57/97 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on täälläkin ihana porukka kasassa :)

Vierailija
58/97 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas paljon taas paljon ihania uutisia!

Tervetuloa tänne Minitassulle!

Ihanaa, että Naulla oli hyviä ultrauutisia. Ihanaa, että oli oikeassa paikassa ja sait sykkeenkin näkyville jo noin varhaisilla viikoilla! Eihän se kaikkea paniikkia poista, mutta jos nyt pariksi tunniksi saisi mielenrauhan.

Ja Hermionen viivat vaan vahvistuu! Ihanaa!! Jos nyt saisitte sen parhaan joululahjan! Millä annoksella sä tota Klexanea pistät? laitatko kerran vai kahdesti?

Hyvä että Virvakin on saanut asiat järjestykseen siskonsa kanssa. Jokainen meistä vaan on niin yksilö vaikka samasta perheestä ollaan. Kiva, kun alat tuntea jo liikkeitä selvästi näin varhaisilla viikoilla! Varmasti helpottaa omaa oloa. Älä murehdi, kyllä sitä painoa ehtii vielä tulemaan!!

Danjalle myös tsempitykset noiden vaihtelevien oireiden kanssa. Kyllä ne mullakin vaihteli koko ajan. Ja kuulun tuohon Virvan mainitsemaan ryhmään jonka piti tissejä nipistellä tasaisin väliajoin. ;)!

Pitäisköhän meille tehdä tuonne pinon alkuun joku esittelypätkä.. kopioin nyt tuolta kuume puolelta tuon hermionen tekemän ja lisäisin siihen paririviä, jotta kaikki pysyy kärryillä kuka on missäkin vaiheessa menossa..

Nimim:

Ikä:

Keskenmeno/t:

Lapsia ennestään:

Paikkakunta / Synnytyssairaala:

LA:

Nimim: myy_81

Ikä:27

Keskenmeno/t: 10/07, 08/08

Lapsia ennestään: t 12/06

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Tampere / TAYS

LA: 10.7.09

Omaa napaa vielä sen verran, että eilen oli lääkärineuvola ja kaikki oli niin kuin arvelinkin. SUljettua ja kiinteetä kanavaa 3cm jäljellä, vauva rt, SF huikeat 25,5 eli ihan yläkäyrillä mennään. Painoa taas kivasti lisää 300g/vk. Nyt alkaakin sitten tiivistyä tuo kontrollointi. Seuraava käynti onkin jo 3 vk:n päästä! Ja sekosin vissiin täysin kun huusin huutonetistä tyttöjenvaatepaketin, vaikkei meillä ole hajuakaan kumpi on tulossa, ei edes mitään oloa. :)! En kyllä aio miehelle kertoa..

-Myy 28+0

Vierailija
59/97 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaikka kerätä sitten kaikkien tiedot ensi kuun listaan, tai sitten tehdä erikseen esittelylista. En kyllä osaa käyttää niitä värejä tai muuta hienoa, mutta jos se ei haittaa. Mutta saa joku taitavampikin tehä sen. :)

Nimim: virvaliekki

Ikä: 26

Keskenmeno/t: 08/08

Lapsia ennestään: Eipä ole, eka tulossa.

Paikkakunta / Synnytyssairaala: Kätilöopiston sairaala, Helsinki

LA: 29.09.2009

Ihanan pitkällä oot jo myy. :) Kun tulin tänne kirjoittamaan, olit kutakuin näillä mun viikoilla, ja sillonkin tuntui että oot kamalan pitkällä jo, mutta eipä se tunnu itestä nyt siltä. :) Mutta sähän oot jo suhteellisen turvallisilla viikoilla, ainakin siis muhun verrattuna. :)

Joo ei mulla sen siskon kanssa mitään kovin epätavallista kinaa ollutkaan, aina me välillä kinataan mutta sovitaan sitten kanssa. Ollaan aika erilaisia ihmisiä, ja kai se pistää aina välillä tiukan tiukkaa vastaan. Mutta semmonen perhe meillä on, että vaikka joskus tuliskin harkkaa niin aina se on sovittu, eikä tule edes mieleen ettei sitten sopisi. Isoissa perheissä on aina vähän hulinaa.

Mietinkin tässä lähtisinkö käymään vanhemmilla kylässä, oliskohan ne kotona. Mies on tänään töissä, ja on itekseen täällä vähän tylsää. Jos sais vaikka imuroitua ekaksi ja sitten lähtis.

Tuo meiän aakoo (albert-kaarina, tokat nimet) on viettänyt hiljaiseloa pari päivää, en oo oikeen liikkeitä tuntenu, mutta eipä huoleta kun voi sillä dopplerilla kuunnella. Sillä kuulee hienosti sen liikemylläyksetkin, se on vaan semmosessa asennossa ettei ne tunnu. Suosittelen sitä muuten jos kovasti jännittää, mua ainakin helpottaa hurjasti! Ja on ylipäätään mukava kuunnella.

virva, 16+5

Vierailija
60/97 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihan nopsaan lisään nuo tiedot, kirjoittelin marrasmasuihin pitkät pätkät ja perhana kadotti ties minne kirjoitukseni...

Nimim: Helene26

Ikä: 31v

Keskenmeno/t: 11/07, 10/08, 2/09(tämä oli tuulimuna)

Lapsia ennestään: 3 tyttöstä

Paikkakunta / Synnytyssairaala: LUS

LA: 20.11 (neuvolan väittämä), 23.11 ultran mukaan