Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kuumeen raja, jolla jäätte pois töistä kotiin sairastamaan?

Vierailija
01.04.2009 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mistään pienistä kuitenkaan jää pois, esim. jos nuhaa yskää kurkkukipua.. mut jos olo sitä vaatii niin heti pois.

Vierailija
2/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut töistä poissa 37,3 kuumeen takia ja olen ollut töissä kun on ollut 37,5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä mikä on normaalilämpö. Mutta jos on kipeä olo niin yleensä valehtelen sen olevan 38 (tai en tiedä valehtelenko kun ei ole sitä mittaria)

Vierailija
4/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN aio mennä huomenna töihin.

Vierailija
5/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen yötyötä, eikä valvominen paranna mitään sairautta. Testattu on.

Vierailija
6/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yleisen olotilan mukaan menen. Ja onneksi pystyn tarvittaessa tekemään puolikuntoisena etäpäivän ettei tarvi konttorille asti raahautua jos on sellainen "kiikun kaakun" -päivä.

Vierailija
7/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en edes yleensä vaivaudu sitä mittaamaan, vaan ihan noin muuten olon mukaan teen päätöksen. Nyt just esim. kauhea kurkkukipu ja päänsärky, lihaksiakin jomottaa. : ( Kurkussa ihme rakkuloita, mutta kuumetta ei ole.

Vierailija
8/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kuume ei mua yleensä haittaa; mutta kamala räkätauti ilmankin kuumetta saa mut jäämään kotiin.

Miksi KUUME olisi se ratkaiseva tekijä työkunnon osalta?

Vierailija
9/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten 37 on mulle tarpeeksi kuumetta, koska norm. lämpö on jotain 36,4.

Vierailija
10/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten pidän mittarina yleistä olotilaani ja jaksamista, en kuumetta.

Vierailija
11/12 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörryn helposti kuumeessa ja ammattina autolla ajo joten ei voi mennä töihin kuumeessa.

Vierailija
12/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen räkäinen ja on yskää en mene töihin. Teen asiakaspalvelutyötä puhelimitse ja yskä ei parane puhumisesta, pahentaa vaan ja loppujen lopuksi ei ole ääntä ollenkaan.

Meillä esim. työpaikkalääkäri kirjoittaa jopa viikon sairasloman keukoputkentulehduksen takia.

Jos kuumemittaria katsoisin niin raja on noin 37,2 ja siitä ylöspäin etten menisi töihin.

Lepäilkää hyvät ihmiset rauhassa kun olette sairaana, menee tautikin ohi nopeammin. Tuskin kukaan teitä töissä ykistä että tulette sairaana töihin. Tartutatte samalla myös muutkin. Meillä on näitä jotka tulevat kuumeessa ja hirveessä räkätaudissa töihin koska 'en kahdannut jäädä kotiin'.....just joo.... kiitos vaan niistäkin pöpöistä sanon minä..... Sitten meillä sairastellaan taas jälleen kerran....... koko talvi ollut meillä yhtä sairastelua.

On minulla työkaveri joka on sitä mieltä, että kuume ei ole sairaus ja syy olla pois.

Meni hieman aiheen vierestä mutta pakko oli avautua....