Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutamme syksyllä koko perhe pysyvästi Pattayalle! Ihana päästä aurinkoiseen paikkaan asumaan

Vierailija
22.04.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräästä sijoitusrahastosta peräisin...?

Vierailija
2/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä juuri sinne, kun sieltä löytyisi paljon kivempiakin paikkoja.

Sinänsä asuminen Thaimaassa olisi kyllä mukavaa. Ihanaa ruokaa, kaunis maa, ystävälliset ihmiset (pitävät kyllä eurooppalaisiin etäisyyttä), hieno historia, halpa hintataso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi tuollaisessa tilanteessa. Muuttokohde varmaankin on valikoitunut työn tai muun perusteella, mutta tottahan siihen pitää päästä jonkun lyttäämään, että miksi ihmeessä juuri sinne, pahin turistirysä jne. En viitsi sanoa kateellisuudesta mitään, koska eihän tietenkään kommentoija tahtoisi minnekään koti-suomesta. ainakaan minnekään aasiaan, varsinkaan thaimaahan, pattayasta puhumattakaan.

Vierailija
4/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Thaimaassa olisi kiva asua, ainakin osa vuodesta. Ko. maassa olen matkustellut aika lailla työn puolesta, joten tiedän, mistä puhun.

Vierailija:

jos olisi tuollaisessa tilanteessa. Muuttokohde varmaankin on valikoitunut työn tai muun perusteella, mutta tottahan siihen pitää päästä jonkun lyttäämään, että miksi ihmeessä juuri sinne, pahin turistirysä jne. En viitsi sanoa kateellisuudesta mitään, koska eihän tietenkään kommentoija tahtoisi minnekään koti-suomesta. ainakaan minnekään aasiaan, varsinkaan thaimaahan, pattayasta puhumattakaan.

Vierailija
5/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko sanoa, että pian kyllästyisin Pattayaan. On siellä laitamilla varmaan normaaliakin elämää, mutta keskusta on yhtä hotellia, baaria ja ilotyttö tai rattopoikamenoa.

Vierailija
6/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamme mieheni työn perässä eikä Pattaya mitenkään ole mikään pelkkä turistipaikka. Tylsäkö? No ei todella! Lähellä on mm. Bangkok ja itse Pattayallakin on paljon tapahtumia ja puistoja ym. Hyvät sairaalat myös. Innolla odotan muuttoamme.

t. ap

Vierailija
7/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi lähteä ulkomaille asumaan, oli maa mikä tahansa. Itse arvostan sitä, että isovanhemmat ja tädit ja sedät sekä ystävät ovat lähellä meitä ja saa hoitoapua ja seuraa ym heiltä.

Olisin varmasti yksinäinen lasten kanssa uudessa maassa miehen ollessa töissä. Aasiassa työmoraali on kova ja miehet melkein 24/7 töissä ja naiset hoitaa kotihommat. Ei sopisi mulle.

Mutta jos olet itse tyytyväinen, niin hyvä juttu ja toivotan hyvää ja onnellista elämää teille Thaimaassa :)

Vierailija
8/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten sanoit, pääseehän sieltä aina muualle.

Vierailija:

Muutamme mieheni työn perässä eikä Pattaya mitenkään ole mikään pelkkä turistipaikka. Tylsäkö? No ei todella! Lähellä on mm. Bangkok ja itse Pattayallakin on paljon tapahtumia ja puistoja ym. Hyvät sairaalat myös. Innolla odotan muuttoamme.

t. ap

Vierailija
9/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne Sirkesalotkin asuneet siellä ja miten heille kävikään?

En uskaltaisi edes matkustaa Thaimaahan saatika muuttaa sinne asumaan.

Vierailija
10/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkesalot oli lomalla Khao Lakissa Etelä-Thaimaassa, joka on Intian valtameren rannalla ja siellä Indonesian edustalla Intian valtamerellä on mannerlaattojen liitoskohta, jonka repeytyminen aiheutti maanjäristyksen ja sitä seuranneet tsunamiaallot. Pattaya sijaitsee Keski-Thaimaassa Siaminlahdella, joka ei sijaitse mannerlaattojen yhtymäkohdan läheisyydessä.

Ja sitä paitsi tuollaiset tsunamit ovat todella harvinaisia siellä Khao Lakissakin. Thaimaassa kuolet miljoona kertaa todennäköisemmin liikenneonnettomuudessa kuin tsunamissa.

Vierailija:

Eikös ne Sirkesalotkin asuneet siellä ja miten heille kävikään?

En uskaltaisi edes matkustaa Thaimaahan saatika muuttaa sinne asumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän