Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELMET 2009 Huhtikuu

01.04.2009 |

Uutta pinoa uuden kuukauden kunniaksi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ristiäiset ohi! Viime viikko meni siivotessa ja leipoessa. Nyt saa rentoutua. Kunnes kohta pitää pakata ens viikon reissua varten. No oon ainaki pari päivää ihan rauhassa. me lähetään kaveriporukalla pohjoiseen mökkeilemään viikoksi. Vähän jännittää auto matka. Pikku neiti varmaan (toivottavasti) jaksaa hyvin mutta nuo isommat tytöt mua vähän pelottaa.

Meillä ollaan syöty tuttia ihan ilman opettelua. Kauhea imu koko ajan päällä. mutta isommat tytöt piti opettaa syömään tuttia. Ei siinä auttanut muu kuin tuputus. Esikoiselta saatiin tutti pois vasta lähempänä kolmea ikävuotta. Keskimmäisen kanssa oltiin vähän viisaampia. tutti lähti oraville päälle yksi vuotiaana.

Kestoja ollaan taas käytetty paremmalla menestyksellä. Varmaankin olin pessyt niitä liian vähän. Imuja pitäis ommella enemmän kuhan sais aikaiseksi. Löysin kaupasta maatuvia vaippoja. En nyt muista nimeä mutta niitä ollaan käytetty. Ne on ollut hyviä vaikka ei olekkaan niin pehmeitä ja joustavia kuin tavalliset vaipat.

Yöt menee noin neljällä syötöllä. Tyttö nukkuu vieressä lämmittämässä mua. Musta on taas tullu vilukissa kun tyttö syny. Raskaana ollessa oli koko ajan kuuma, nyt ei todellakaan. Tulis pian kesä! Nukahtaa muuten myös tissille. Musta on mukava köllötellä ja kattoo telkkaa ja mies hoitaa isommat sänkyyn:)

Huomenna on neuvola. Palailen kirjottelemaan sieltä kuulumiset.

Jonttu ja pikku neiti

Vierailija
42/43 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten pääsiäislomat ohitse ja miehelläkin seuraava loma sitten kesällä... Nopeasti aika menee kun kohta on huhtikuukin ohitse. Meillä pikkumies on siis 11 vkoa ja 2 pv. Kaikki on mennyt todella hyvin ja kasvaa hyvin. Toisen rinnan imemisen on jo kokonaan lopettanut (huutaa vain), joten kohta varmaan jää toinenkin pois. Vähän surullinen olo kun en pystynyt tätäkään lasta rinnoillani ruokkimaan...

Kesää kohti kuitenkin mennään ja urakkana olisi nipistää kuusi kiloa, jotka jäi ylimääräistä. Lenkkeilysäitä siis odotellessa ja vaunuille kyytiä!

Aurinkoisia huhtikuun päiviä

-vauvaksi- ja Niklas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koko pääsiäisen seudun vierata, kivaa oli, mutta väsyttävää. Öisinkin yritin hyssytellä Leon kanssa ettei kaikki herää ja aamuisin luikin vaunujen kanssa ulos ettei Leon itku häiritse. Onneksi kuitenkin oli sellaiset vieraat, jotka itse osasivat ottaa aamupalaa ym. eivätkä odotelleet kahvin keittoon minua. Tänä aamuna alkoi vihdoin se keittiön korjaaminen ja nyt on tiskikoneet, keittiön vesipisteet ym. poissa käytöstä. Toivottavasti saataisiin pian ne takaisin!! Kamala veto käy myös lattiassa olevista aukoista, piti Leolle ihan hattu laittaa sisälläkin päähän.

Sympatiat Vauvaksille imetysongelmiin, ole kuitenkin ylpeä itsestäsi kun tähän asti onnistuit! Ja älä vielä heitä kirvestä kaivoon koska toisesta sujuu vielä :-)

Jontun lailla jännäilen Rukan reissun sujumista, ajomatkaa on paljon. Mitenköhän Leo viihtyy automatkan ja miten kummassa me saadaan kolme lasta ja kaikki tavarat autoon mahtumaan?! Kolmet sukset, monot, yhdistelmät, miehen pilkkikamppeet ym.ym. Taitaa olla auton vaihto edessä.

Tsemppiä kaikille painon pudotukseen!! Yritän itse saada -10kg.

Hilperiina ja Leo 8vkoa