Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä mulla on??!!?

Vierailija
31.03.2009 |

hermot menee kun puolet päivästä makaa sängystä kun kohtuun särkee ihan v***sti?!?! samalla tavalla kun kuukautiset alkas MUTTEI ALA..joka v**n päivä jo viikon:( voiko olla joku tulehus? ja mikä??tauteja ei varmasti oo(testattu)

kerrankin toivon kuukautisten alkavan...jos vaikka lähtis:S onko muilla ollu samaa?:( yh

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai se nyt enää siinä vaiheessa näytä "valenegaa":( voikun olisinkin:Shööh

Vierailija
2/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hyvä ihminen lääkäriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudelta?????????ehkä...en tiedä

Vierailija
4/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä näkyykö kohdun ulkopuolinen testissä. Mutta olen kuullut et se ja tuulimuna aiheuttaa kovia kipuja. Ootko yrittänyt googlettaa niiden oireita? Jos löytyis jotain tietoa! Käy kuitenkin huomenna lääkärissä, ettei mee pahemmaksi.

Vierailija
5/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkamaista särkyä vaan..sellasta mitä mulla on AINA kun kuukautiset on tulossa samana päivänä.. mutta eipä tulekkaan:S

ap

Vierailija
6/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo ollu mitää verenvuotoa..eikä kuvaavaa kipua..

Vierailija
7/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se auttaa tollasiin outoihin vatsakipuihin.

Vierailija
8/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ekan ja kolmannen raskauden kohdalla käynyt molemmista niin, että kun normaali kierto oli 30 vrk, sain ekan plussan vasta kp 41. Ilmeisesti sitten siinä raskautumiskierrossa ovulaatio oli ollut reilusti normaalia myöhemmin. Jos testi näyttää edelleen aina vaan negaa, mene hyvä ihminen lääkäriin. Kyllä se syy sitten selviää. Mulle gyne sanoi, että hedelmällisessä iässä olevalta naiselta ei saa jäädä kuukautiset pois ilman ilmiselvää syytä (raskaus) vaan syy on aina selvitettävä huolella.

Vierailija
9/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko raskaustesti todella näyttää valenegatiivista vielä kp35?? kun sillon sen tein?

tosin mulla viime menkat alko vasta kp42...mikä vähän outoa..mutta jos tää raskaudesta johtus taas, ja menkat olis tarkotus alkaa vaikka vasta tollon 42 ni eihän ne oireet voisi ees tulla vielä..kinkkistä:S raskaus olis kyllä toiveissä;) muttei nyt sentään mikään ulkopuolinen!:(

Vierailija
10/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitkö millä kp negatiivisen sitä ennen? jos on sitä..voinko oireilala vielä?sulla?

Vierailija
11/16 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähitkö??:S muita jotka saanu plussan myöhään..millä kp tuli kuitenkin negaa?

Vierailija
12/16 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tiiä voiko näyttää enää kp35negaa mutta kokeile.. AAMULLA;)

Vierailija
13/16 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kohdun ulkopuolinen raskaus eikä noin pitkittyneet oireet oikein natsaa ainakaan mun kokemukseen. Jos kivut ovat noin v***n kovat, niin mene jo lääkäriin, ap. Ei varmaankaan mitään vakavaa, mutta onhan kiva saada selvyys ja apua asiaan!

Vierailija
14/16 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nytten yhtään mitään mutta yleensä aamulla alkaa ja loppuu joskus päivemmällä.. voi olla että on vaan oikeesti menkkakivut jotka kiusaa viikon?? öh...:D

Vierailija
15/16 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testattiin varmuuden vuoks ne ja endo koska käytiin lapsettomuuslääkärillä vuoden yrittämisen jälkeen..nyt ollaan 14kk lasta toivottu ja toivon todellakin että olisi sitä..oireet tuskin täsmää..tai en oo ainakaan kuullu, että raskaus ns särkisi

(heh heh)eli pitänee todennäköisesti taas pettyä.. mutta unelmat auttaa..

ap

Vierailija
16/16 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka endometrioosi?