Nainen puhelimessa: Odotan lasta miehellesi
Sunnuntaina tuli tuollainen puhelu. Ei muuta, puhelu poikki. Jos joku haluaa saada minut mieleltäni sairaaksi, se todella onnistui tuolla soitolla. Minä en ole nukkunut yöllä, miehelle en ole vielä sanonut mitään, olen shokissa, vihainen, tähänkö sortuvat ne rakennelmat, joita olemme yhdessä rakentaneet, lähdenkö kotoani, tuskin, tämä on minun isältä saamani talo, se on mies joka lähtee.
Mitään riitoja ei ole ollut, kerta viikossa seksiä, pusut ym ovat edelleen jokapäiväisiä. Siksi siis epäilen koko soiton oikeellisuutta. Mutta kuitenkin... Potuttaa. Kun mies tulee töistä illalla, kerron hänelle, kysyn. Oikein lataan itseni täyteen vihaa.
No tulipa purettua tämäkin asia.
Kommentit (24)
Niin, mieheni tuli illalla pelireissusta, en sitten halunnut pilata iltaa. Kun edelleenkään en oikein usko tuon puhelun asiaa. Meillä ei ole ollut mitään vaikeuksia parisuhteessa, päin vastoin pillerit jäivät pois muutama viikko sitten ja perheenlisäystä (nyt tyttö ja poika) suunnitellaan toukokuussa taas alulle.
On asioita, jotka puhuvat tuollaisten irtosuhteiden puolesta, mutta sydän sanoo toista. Puhelimesta ei näkynyt numeroa, vain "estetty". Kerran soitti poliisi ja silloinkin luki "estetty" näytössä.
Kerronko miehelle vielä tänäänkään, sitä vatvon ees taas. Tämä asia on arka, kipeä.
niin en olis kovin huolissani. Ei kukaan normaali ihminen tee noin, että soittaa mutta sanoo vain lauseen. Jos nainen on vaivautunu ottamaan sun numeron selville, niin luulis että hänellä on enemmänkin asiaa sitten..?
Itse en ainakaan menis raiteiltani moisesta. Kaikennäköisiä pöpejä tähän maailman mahtuu, ja kategorioisin naisen, joka soittelee tollasia puheluita juuri sellaiseksi pöpiksi.
Älä jerro kenellekään, vielä. Älä ala syyttelemään. ei ihan tervejärkisen hommalta kuulosta tuo soitto, ellei ole sitten todella älykäs tyyppi joka tietää miten kostaa perheellesi esim sen, ettei miehesi ole valmis jättämään sinua ja muuttamaan hänen kanssaan yhteen.
Odota pääsiäisen ohi ennenkuin otat asian puheeksi miehesi kanssa. Jos nimittäin on joku miehesi sivupano, ei varmasti malta odottaa useita päiviä vaan ottaa kohta asian puheeksi toisella tavalla.
Tai jos tapaa vielä miehesi, utelee siltä, ehkä kertoo sillekin että soitti sulle. Siitä miehesi alkaa sinua piirittämään ja kyselemään outojen puhelujen perään. Siitäpä tiedät että jotain totta asiassa on...
Eli nyt pitkämielisyyttä vähintään pääsiäiseen asti, niin joku polttaa päreensä ja paljastaa itsensä, kun ei malta odottaa. Mutta sillä aikaa, elä kuten tähänkin asti, asiassa ei ole mitään, joka sinun kannaltasi vaatisi äkäisiä toimenpiteitä, kunhan et mihinkään lahjakirja- tms ansaan hyppää tässä välissä.
ja sen seurauksena nyt sitten tää tilanne. mistä sitä tietää jos mies petti kerran monta kk sitten.. ajatteli ettei ikinä toistu, mutta siitä saikin joku alkunsa...