Nainen puhelimessa: Odotan lasta miehellesi
Sunnuntaina tuli tuollainen puhelu. Ei muuta, puhelu poikki. Jos joku haluaa saada minut mieleltäni sairaaksi, se todella onnistui tuolla soitolla. Minä en ole nukkunut yöllä, miehelle en ole vielä sanonut mitään, olen shokissa, vihainen, tähänkö sortuvat ne rakennelmat, joita olemme yhdessä rakentaneet, lähdenkö kotoani, tuskin, tämä on minun isältä saamani talo, se on mies joka lähtee.
Mitään riitoja ei ole ollut, kerta viikossa seksiä, pusut ym ovat edelleen jokapäiväisiä. Siksi siis epäilen koko soiton oikeellisuutta. Mutta kuitenkin... Potuttaa. Kun mies tulee töistä illalla, kerron hänelle, kysyn. Oikein lataan itseni täyteen vihaa.
No tulipa purettua tämäkin asia.
Kommentit (24)
Älä jerro kenellekään, vielä. Älä ala syyttelemään. ei ihan tervejärkisen hommalta kuulosta tuo soitto, ellei ole sitten todella älykäs tyyppi joka tietää miten kostaa perheellesi esim sen, ettei miehesi ole valmis jättämään sinua ja muuttamaan hänen kanssaan yhteen.
Odota pääsiäisen ohi ennenkuin otat asian puheeksi miehesi kanssa. Jos nimittäin on joku miehesi sivupano, ei varmasti malta odottaa useita päiviä vaan ottaa kohta asian puheeksi toisella tavalla.
Tai jos tapaa vielä miehesi, utelee siltä, ehkä kertoo sillekin että soitti sulle. Siitä miehesi alkaa sinua piirittämään ja kyselemään outojen puhelujen perään. Siitäpä tiedät että jotain totta asiassa on...
Eli nyt pitkämielisyyttä vähintään pääsiäiseen asti, niin joku polttaa päreensä ja paljastaa itsensä, kun ei malta odottaa. Mutta sillä aikaa, elä kuten tähänkin asti, asiassa ei ole mitään, joka sinun kannaltasi vaatisi äkäisiä toimenpiteitä, kunhan et mihinkään lahjakirja- tms ansaan hyppää tässä välissä.
Lankapuhelimeeni tuli naisääneltä puhelu: "kerro sille ukollesi, että se oli vain tuulimunaraskaus ja se on jo hoidettu pois". Ja sitten luuri kiinni.
No ymmärsinhän minä, ettei kukaan tuollaista turhaan soittele. Vaikkei nyt ihan oikeasta raskaudesta olisikaan ollut kyse, niin ainakin langan päässä olisi vähintään katkera "toinen nainen".
Sain selvitettyä asioita ja kiskottua silloiselta seurustelukumppaniltani tunnustuksen, että petetty tosiaankin oli.
Joten jos tämä ei ollut provo, niin todennäköisesti miehesi on pettänyt sinua.
Soittaja ei välttämättä ollut tämä toinen nainen, vaan joku jota miehesi sivusuhde häiritsee riittävästi.
Itse jättäisin lapsenhankinta-aikeet jäähylle kunnes tilanne on selvä. Oletteko puhuneet lapsenhankinnasta pitkäänkin vai onko ajatus kovin uusi? Puhelu saattaa olla ilkeä pila/kosto sinulle taimiehellesi, mutta oikein negatiivisesti ajatellen miehesi sattaa haluta sinut raskaaksi ennen kuin uskaltaa paljastaa että hänelle on tulossa ulkopuolinen lapsi (saisit varmaan kuitenkin selville elatusmaksujen makselun). Voi olla että miehesi on täysin syytön tai sitten hän yrittää sitoa sinut riippuvaiseksi itsestään ennen kuin petos paljastuisi.
Yritä säilyttää maltti, mutta itse ainakin tarvisen pienen vihannostatuksen ennen kuin uskallan sanoa miehelleni asiat suoraan ja pitää puoleni.
Älä tuomitse miestäsi ennen keskustelua, hän voi olla täysin syytön ja jopa osata selittää asian esim. irtisanonut työntekijän tai jotain vastaavaa minkä tämä on voinut kännipäissään kostaa aiheuttamalla perhekriisin.
On niin epäreilua että mies voi vaatia isyystestiä jos epäileen vaimon saaneen lapsen sivuun, mutta vaimolla ei ole mitään mahdollisuuksia totuuden selvittämiselle, varsinkaan jollei tiedä mahdollisen äidin henkilöllisyyttä..
ja halusi varoittaa sinua tilanteesta. En hankkisi lasta tuossa tilanteessa.. Olen todella pahoillani puolestasi mikäli miehesi on pettänyt sinua tai mikäli asia jää epäselväksi ja joudut hautomaan sitä loputtomasti.
Itse haluaisin mielummin tietää kipeän totuuden kuin elää loputtomasti epäluulossa. Se tekisi hulluksi.
Mainitsit hänen tulleen pelireissulta, ovatko ne pitkiäkin reissuja ja kuinka usein? Itse varmaan tarkkailisin tilannetta jonkin aikaa ennen hyökkäystä, vaikka täytyy muistaa, että miehet ovat yleesä kaksoiselämän mestareita. Käytös voi olla aivan normaalia, vaikka suhdetta olisi jatkunut jo pitkään.
vietti on lisääntyä, tökätä heppinsä joka rakoon minkä näkee. Ihmiskunta olisi sukupuuttoon kuollut, jos vain aviollista seksistä lisäännyttäs.
Eikös tuo maitobaari-porukkakin ole aika vapaamielistä, toisen puolisoakin voi ihan yrittää, ihan johtajan oppien mukaisesti, mikäli vapauden avioliiton tarpeettomuuden ja vapaamielisen suhtautumisen sukupuolten välillä oikein ymmärsin.
Heivaa mies talosta pihalle ja sillä selvä.
Jos minä olisin vapaa nainen ja erehtyisin sänkyyn miehen kanssa joka olisi varattu, niin todennäköisesti paljastaisin miehen vaimolleen. Siis mikäli voisin olettaa että miehellä tapana pettää, en ehkä jos olisi valtavan järkyttynyt ja katuva teostaan. Itse toivoisin tietäväni jos mieheni pettäisi minua. Oli tilanne mikä tahansa ja jatkaisimme liittoamme tai emme niin haluaisin tietää millainen mieheni on, voiko häneen luottaa ja pitääkö minun pelätä tauteja. En voisi antaa anteeksi ja luottaa, paitsi jos olisin varma että kyseessä kertamoka jota mies todella katuu, mutta liittoa voisin pitää yllä kunnes lapset ovat edes parivuotiaita. (nyt 1,5v+ rv 20)
Puoliso ansaitsee kuitenkin tietää millaisen miehen/vaimon varaan terveytensä laittaa (seksitaudit) ja kannattaako sen miehen kanssa yrittää enää lisää lapsia ja asuntolainaa vai onko pelättävissä ettei liitto kuitenkaan kestä kuin pari vuotta.
Vaikka vaimo kuinka päättäisi sietää, entä jos miehellä seksisuhteet vaihtuvat ihastumiseksi ja hän lähtee itse? Pettäjään en luottaisi. Jos mieheni pettäisi enkä jättäisi häntä, niin en ainakaan hankkisi lisää lapsia vaan päinvastoin vaatisin häntä solmimaan piuhansa jotta lapsia ei varmasti tulisi. Itselle en tuossa tilanteessa sterilaatiota ottaisi sillä en luottaisi liiton kestävyyteen vaan varautuisin mahd eroon.
Meillä on varmaan aivan outo suhde mieheni kanssa. Jos joku nainen soittaisi minulle ja sanoisi odottavansa lasta miehelleni ja sitten sulkisi puhelimen, A) en uskoisi naista, vaan pitäisin häntä häiriintyneenä. Saattaisin miettiä onko hän valinnut numeron aivan randomina vai miten hän on osunut juuri minulle soittamaan, mutta siis B) lähtökohtaisesti en uskoisi soittajaa. Ja ennenkaikkea C) kertoisin asiasta heti miehelleni. Siis kertoisin, en kuulustelisi, tivaisi, pumppaisi itseäni täyteen vihaa. Sitten puhuisimme asiasta sen verran kuin siitä olisi puhuttavaa. En voisi elää ihmisen kanssa johon en luota, enkä voisi elää jos koko ajan pitäisi epäillä toista.
Suosittelen, että keskustelette silloin kun SINÄ olet rauhallinen, etkä vihaa täynnä.
ettei miehesi petä... hmmm... onko tässä joku logiikka? :D
Yritä nyt ainakin aluksi pysyä asialinjalla. Sinä et TIEDÄ, mikä on totuus. Jos se olikin pilapuhelu. Tai väärä numero. Karmea ajatushan tuollainen on, mutta jos mies ei ole vielä omaa luotettavuuttaan pilannut, niin anna hänelle mahdollisuus puolustautua.
Voi olla että joku on ihastunut sun mieheen ja koittaa saada mahdollisuuden päästä siihen käsiksi. Voi olla että miehes on torjunut tän naisen ja se kostaa näin. Elä hermostu. Ja jos miehes on sun kaa niin älä nyt heti suinpäin eroamaan lähde. Ihmiset tekee virheitä mutta niistä voi päästä yli puhumalla ja ajan kanssa. Ajattele omalle perheellesi sopiva ratkaisu, mutta älä hermostu ennenku tiedät mikä tän jutun todellinen tarkotus on.
Toivottavasti tää oli vain provo!
Ja missäs miehesi oli kun sait tämän puhelun. Siinä ja siinä että uskonko.
Jos omalle kohdalleni tuollainen sattuisi, lähtisin siltä seisomalta selvittämään asiaa miehen työpaikalle oli hänelle kesken mikä tahansa juttu. Inhottava tilanne ap:lla, voimia ja toivottavasti oli pilapuhelu!
Sun ei tarvi olla tuosta mitään mieltä. Joku tyhmä luulee tehneensä hauskankin pilan. Jos ei kerran nimeään kertonut, niin anna olla!!!
Ja ihan oikeasti tuollaisella pilaillaan. Yhden tutun tuttu saattoi pikku huppelissa kietoutua jonkun ventovieraan kaulaan lirkuttelemaan. Valitsi siis ihan tahallaan jonkun naisen seuralaisen ja meni höpöttelemään, että muistatkos ja totta kai muistat ja meillähän oli niin ihana yö tässä vasta ym. Harmi etten ollut koskaan todistamassa, olisin mennyt tietysti väliin selittämään, että ämmä vaan humalassa haastaa täyttä p...
mitäs sä arkailet?kyllä se miehen reaktio varmaan puhuu puolestaan..
onko tilanne edennyt suuntaan tai toiseen vai ei mihinkään?