Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka on ihan pihalla "karvamuodista"!!

Vierailija
30.03.2009 |

Vaihdoin pari kk sitten työpaikkaa ja perjantaina oli eka yhteinen saunailta. Hämmästyin todella kun olin ainoa lähes luonnonvaraisen häpykarvoitukseni kanssa. Toki enimmät "irto"karvat on siistitty ja hieman karvoja lyhennetty mutta kun kaikilla muilla oli joko vain pieni tupsu, viiva tms.

Olen pitänyt itseäni kuitenkin ihan aikaa seuraavana, mm. pukeudun ihan kivasti ja pidän huolta ulkonäöstäni enkä kovin kouluttamatonkaan ole. Mutta mitä ihmettä, onko teilläkin siis kaikilla tapana pitää tuollaista karvoitusta ja olenko siis ihan pihalla tästä päivästä.

Piitsu-71

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni pyysi kirjoittamaan.

Kokonaan paljas on paras, sänki inhottava. Sitten pitkät ja riippuvat pienet häpyhuulet kannattaa leikkauttaa pois. Ovat ikävät suussa.

Eli puhdas ja karvaton viivapilde on miesten mieleen. Karvaiset tursakkeet out.

Moni mies on sanonut, että ulos tulevat pienemmät häpyhuulet ovat seksikkäämmät kuin viiva!

Vierailija
22/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni pyysi kirjoittamaan.

Kokonaan paljas on paras, sänki inhottava. Sitten pitkät ja riippuvat pienet häpyhuulet kannattaa leikkauttaa pois. Ovat ikävät suussa.

Eli puhdas ja karvaton viivapilde on miesten mieleen. Karvaiset tursakkeet out.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten teidän miehenne lähteneet tähän parranajo-hysteriaan mukaan? Jos ovat, taitavat olla vähän vähemmän järkeviä.. ja tietysti ne miehet, jotka antavat karvojensa kasvaa ja rehottaa luomuna, ovat sitten järkeviä!

että mun mies haaveilee jatkuvasti siitä päivästä, kun se jää eläkkeelle ja saa jättää parran ajamatta. Syy: koska iho kutisee ja menee näpyille. Työuran aikana se ei onnistu muuten kuin lomilla, koska miehen alalla karvattomuus = edustava ulkonäkö. Että ei ne miehetkään välttämättä niin paljasposkisia olisi, jos saisivat valita. Eikä meidän naisten alapäätä sentään vielä vaadita paljaaksi edustavuuden tähden! Oma mies ei tarvitse kuin pari lomapäivää ja parta rehottaa kuin peikolla, eikä siinä mitään, karvaiset miehet on seksikkäitä. Ei haittaa edes karvat suussa, kun pussataan... :)

Vierailija
24/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i ]

Moni mies on sanonut, että ulos tulevat pienemmät häpyhuulet ovat seksikkäämmät kuin viiva!

Vierailija
25/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti puhuen en itse sheivaa alapäätä muuten kuin siistin bikinirajan.

Alapään karvatupet tulehtuvat helposti, ja sänki on kamalan epämiellyttävä.

vaimoltaan posliinia.

Tai kuinka moni mies suostuisi vahaukseen kun odottaa, että vaimolla pitää olla tavara paljas.

Naiset alistuvat kaikkeen mahdolliseen saadakseen miehen pidettyä itsellään.

Vierailija
26/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kauniimpi osapuoleni osaa pitää huolta itsestään. Eli huolehtii, että karvoitusta ei ole.

Ja itse olen samaan valmis, mikäli niin hän haluaisi.

Vierailija
27/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä karvattomuuden takana on: emättimen eritteet on yäk, karvat on yäk, exän luontainen tila alapäässä on vitsin aihe (KUKA puhuu exiensä alapäästä nykyisensä kanssa!?) ja viimeisenä sen, että Mies sanoo painavan sanansa, pitäisi saada meidät kaikki kääntymään posliiniuskontoon...

Vierailija
28/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo painavan sanansa, pitäisi saada meidät kaikki kääntymään posliiniuskontoon...

Posliiniuskontoon? Mihin ihmeen posliiniuskontoon?

Jos kielipeliä haluaa, turha sitä on karvatuherolla odotella.

Vierailija
29/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei VAATINUT posliinia, vaan pyysi nätisti joten suostuin. En alistunut mitenkään vaan mielelläni kokeilin. Sitten huomasin itsekin, että se oli paljon mukavampi kuin pehko oli luonnollisessa tilassa, vaikka ei siinäkään ole sinänsä mitään vikaa. Kukin tyylillään. En viitsi kiitorataa tai muuta tupsua askarrella kun en osaa mitään siistiä ajella. :)

Kuukautisten aikana posliini on ihan oikeasti käytännöllinen ja hygieeninen. Alapesu on helpompi, eikä ole mitään ällöä (haisevaa) verilönttää karvoissa. Yäk. Siksi pidän posliinina, koska se tuntuu puhtaalta ja mukavalta. Ja bonuksena se, että seksikin on kivempaa.

Sheivaaminen ei vie aikaa, eikä tule näppyjä kun siihen on tottunut. Itse huuhtaisen sheivaamisen jälkeen tosi kylmällä vedellä huokoset kiinni, se toimii mulla ainakin ja pitää ihon sileänä. Uimahallissa tai rannalla ei karvat tursua uikkarista.

Vierailija
30/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka nätisti pyytäisi, että sheivaa pikkutytön karvaton pimppi niin siltikin...

Vierailija
31/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivailen alapääni suihkussa joka ilta. Ei vie kauaa aikaa, eikä näppyjäkään tule, koska iho jo tottunut ( ole ajellut jo 10v ). Mies ei sitä minulta pyytänyt, saatikaan vaatinut, vaan ihan itse asiasta päätin. Entiseen en enää palaisi.

Ja meillä kyllä mies, aivan oma aloitteisesti, siistii myös alapään karvoitustaan. Joten tasa-arvoisia ollaan!

Minustakin on hygieenisenpää ja itseäni varten sen teen. Mutta kyllä mieskin tykkää ehdottomasti! Ja seksiä harrastaessa ehdoton plussa!

Raskauksien aikana en enää loppuvaiheessa nähnyt itse sheivata, mutta mies hoiti silloin sen. Eikä tullut mitään ongelmia.

Vierailija
32/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Kaikki aika, mikä menee sheivaukseen, on liikaa. Turhaa hommaa!

B) Ne karvat on siellä alapäässä nimenomaan hygienian takia. Siis normaalihygienian, ei minkään mielikuvitusäklöhygienian.

Ja tuo uskontoheitto, jonka tein, viittasi siihen, että tämäkin ketju oli parin ekan viestin ajan vertaisketju niille, jotka ei ymmärrä sheivausta. Ja sitten alkoikin käännytys. Ihan kuin jotkut saamarin karvajehovat ois hyökänneet ovelle. "Menet helvettiin jos et sheivaa! Jumala tahtoo posliinin..."

Itse sheivailen alapääni suihkussa joka ilta. Ei vie kauaa aikaa...

Minustakin on hygieenisenpää ja itseäni varten sen teen.

Vierailija
33/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan näppylöitä siitä ja kutinaa. Pakko siis tyytyä olemaan tuhero, mutta eipä tuo ole miestä koskaan haitannut. siistin itseäni vähän lyhyemmäksi karvoista, kainalot ym. ajan mutta alapään iho ei kestä ollenkaan. t. herkkä iho kaikkialta. Säärikarvojen poiston jälkeenkin ihoa kuumottaa ja punottaa.

Vierailija
34/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen älykääpiö naureskelee miehen kanssa tämän ex-vaimon alapäälle? Siis miten alas voi ihminen vajota??? Ketä edes kiinnostaa, tosi kipeää!

Vierailija
35/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat ovat herkkien alueiden suojaksi evoluution aikana jäänyt.

Aikuisilla ihmisillä on alapäässä karvoitus!

Kohta varmaan Suomessakin ollaan mukana USA:n alapään kauneusleikkauksissa. "Kun mieheni nätisti pyysi" tai "Itse haluan siistin, vekittömän ja rypyttömän alapään" ovat perusteluja silloinkin Silloin kummastellaan normaalissa olotilassa olevia naisia .

Vierailija
36/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen on sitten mukavampi lipitellä alapäässä kun ei tarvi ruskeaa reikää tuijotella.

Vierailija
37/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jää ryppyjä.

miehen on sitten mukavampi lipitellä alapäässä kun ei tarvi ruskeaa reikää tuijotella.

Vierailija
38/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se peittää klitoriksen pään. se on aika ikävä jos sitä pitää vedellä alas kuin jotain esinahkaa. hygieenisempääkin ilman moista lerpaketta.

Vierailija
39/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että ne haistaa menkkojen aikana metrien päähän.

Vierailija
40/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytättekö vaahtoa tmv?Mulla ainakin tulee näppyjä ja ei tosiaan iho kestä kuin max 2 ajelua viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi