Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka on ihan pihalla "karvamuodista"!!

Vierailija
30.03.2009 |

Vaihdoin pari kk sitten työpaikkaa ja perjantaina oli eka yhteinen saunailta. Hämmästyin todella kun olin ainoa lähes luonnonvaraisen häpykarvoitukseni kanssa. Toki enimmät "irto"karvat on siistitty ja hieman karvoja lyhennetty mutta kun kaikilla muilla oli joko vain pieni tupsu, viiva tms.

Olen pitänyt itseäni kuitenkin ihan aikaa seuraavana, mm. pukeudun ihan kivasti ja pidän huolta ulkonäöstäni enkä kovin kouluttamatonkaan ole. Mutta mitä ihmettä, onko teilläkin siis kaikilla tapana pitää tuollaista karvoitusta ja olenko siis ihan pihalla tästä päivästä.

Piitsu-71

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävät väliinkin...ja kaikkea muutakin epämukavaa.

Paljon kivempaa olla siisti ja karvaton.Ei haisekaan niinkuin joillakin karvamatoilla.

Vierailija
42/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliinia ja ihastuin. Jouduin vain kasvattamaan karvat takaisin kun en halua mitään ylimääräisiä tuijotuksia yleisissä saunoissa. En tosin sellaista leveää karvamattoa enää koskaan halua vaan tuollaisen kiitoradan :) On paljon siistimmän näköinen ja oloinen, itselläkin on oikeasti paljon seksikkäämpi olo.

Mies tykkäsi posliinista koska silloin ensimmäistä kertaa näki tuon alapään myös kun esim. seisoin. Siis näki muutakin kuin vain karvaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman haluaisit mieheksesi?

Vierailija
44/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi haluat olla?

Vierailija
45/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että ne haistaa menkkojen aikana metrien päähän.

Eikä roiku veret luomukarvoissakaan kun käyttää kuukuppia!

Vierailija
46/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalo- ja säärikarvatkin aikuisella naisella. Harva niitä vaan ilkeää kasvattaa.

Kumpi haluat olla?

Vierailija
47/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pitemmälle luen:))))) Kyllä me naiset osataan laukoa! Mut kiitos hyvistä nauruista. T. siistitty malli

Vierailija
48/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen ddr:n kuulantyöntäjä, olen lihava ja vaikka mulla on häpykummullakin raskausarpia, on mulla silti posliini.

Mutta ei ole posliini miehen takia vaan siksi, että seksi on mulle nautinnollisempaa niin. Koskaan EI KOSKAAN ole ollut yhtä ainutta alapään tulehdusta, ei mitään paiseita tms.

Sairaanhoitajana kehoitankin teitä miettimään, mistä ne tulehdukset oikeasti tulevat? Ja miten esimerkiksi kohdunkaulansyöpä kehittyy?

Harvalla ne karvat suojaa mitään limakalvoja. Hah hah. Eiköhän ne ole ne suuret häpyhuulet, jotka niitä limakalvoja suojaa. Onkohan parta ja viiksetkin ihan vain sitä varten että suojaavat suun herkkiä limakalvoja. Ja niillä miehillä, jotka partansa ajelevat, on TOSI PÖPÖNEN SUU.

Karvareuhkat voisivat joskus nyppästä puskastaan tukon ja ihailla mikroskoopilla sitä viidakon villiä elämää. Hoitoalalla työskentelevänä voin kertoa, että reuhkapildet on väkevän hajuisia. Mikäs siinä, jos hajut ei haittaa. Se on makuasia onko se sitten nättiä, kun on juustosnacksuja housuissa.

Ja toi on kyl tosi kipeetä, et ylipäätään puhutaan eksän pimpistä. Ou mai.

Enkä kyllä edelleenkään lähde yleiseen uimahalliin virkistäytymään. Tämäkin ketju todistaa, että yhtä lihatiskiä kaikki tyynni. Ei kiinnosta olla pällisteltävänä.

Vierailija
49/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että ne haistaa menkkojen aikana metrien päähän.

Vierailija
50/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut posliini monta vuotta, mutta en ole kiinnittänyt huomiota siihen miltä muut näyttää. Häppärit ei roiku ja tykkään itse karvattomuudesta, ei miehel toki mitään sitä vastaan ole...

Vierailija
51/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Pyytäkäähän karvoituksella siunatut miehiänne haistamaan sitä rehotusta ja rehellisesti sanomaan miltä se haisee? Tai miten piristävältä tuntuu suuseksiä antaessa sellainen teräsvilla naamalla ja hampaiden välissä?

Karvareuhkat voisivat joskus nyppästä puskastaan tukon ja ihailla mikroskoopilla sitä viidakon villiä elämää. Hoitoalalla työskentelevänä voin kertoa, että reuhkapildet on väkevän hajuisia. Mikäs siinä, jos hajut ei haittaa. Se on makuasia onko se sitten nättiä, kun on juustosnacksuja housuissa.

Vierailija
52/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kylla kuntosalilla tai saunaosastolla ole vuosiin enaa kenellakaan minkaanlaisia alapaan karvoja nahnytkaan. Kaikki ovat ajelleet itsensa posliiniksi jo kauan, ja taalla myos puolet miehista ajelevat alaosaston karvat pois.

Itse olen ollut jo pari vuotta posliini, silla taalla katsottaisiin kylla kauhulla jos karvoja nakyisi , mutta mieheni ei viela ole suostunut kokeilemaan! Olen kertonut hanelle, kuinka kivalta karvattomat miehet kuntosalin saunassa nayttavat (taalla kaikki saunat ovat yhteisia seka miehille etta naisille), mutta ei han usko... :)

Vierailija
53/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kunnon luomutilassa? Eikä ANNA sheivata?! Mun mies unelmoi sellaisesta alkunaaraan tussusta ja minä salaa siistin suihkussa, kun en itse halua ihan sitä luokkaa olla... Mutta huomaa yleensä ja moittii, enkä saa munaa kuin vasta viikon päästä.

Vierailija
54/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sekasaunassa ja kyllä jälkikäteen miehet kävivät sanomassa minulle, että olin kaunein kun minulla oli posliini. Jopa yksi työkaveri sanoi, että hänellä hävetti vaimonsa reuhka kun vertasi sitä minuun.

Joten kysykääpä todellinen mielipide mieheltänne niin saatte kuulla, että jokainen mies haluaa mieluummin nuolla posliinia ja nähdä koko alapään, eikä imeskellä limaisia, valkovuotoisia karvatuppoja.

Vierailija
55/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisessa seurassa oikein sekasaunot? Miehet esittävät jälkeenpäin kommentteja sun alapäästä? Ja juu, posliini olen minäkin eli tämä ei ole mikään haisevan karvatupon kommentti mutta mua kyllä nolottaisi ihan sairaasti jos joku (vieras? kaveri?) mies alkaisi vertailla mun pillua vaimonsa omaan, kamala sentään. .

Vierailija
56/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella, että mieheni sanoisi naispuoliselle työkaverilleen, että kyllä hävetti ajatella vaimon pimperoa sinun pimperosi rinnalla!

Vierailija
57/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa peräaukon ympärystän, pallit ja munan varren myös.

tykätään :)

Vierailija
58/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nr 80 Hollannista lukee kateellisena etta jonkun mies suostuu myos ajelemaan!

Vierailija
59/78 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen ddr:n kuulantyöntäjä, olen lihava ja vaikka mulla on häpykummullakin raskausarpia, on mulla silti posliini.

Mutta ei ole posliini miehen takia vaan siksi, että seksi on mulle nautinnollisempaa niin. Koskaan EI KOSKAAN ole ollut yhtä ainutta alapään tulehdusta, ei mitään paiseita tms.

Sairaanhoitajana kehoitankin teitä miettimään, mistä ne tulehdukset oikeasti tulevat? Ja miten esimerkiksi kohdunkaulansyöpä kehittyy?

Harvalla ne karvat suojaa mitään limakalvoja. Hah hah. Eiköhän ne ole ne suuret häpyhuulet, jotka niitä limakalvoja suojaa. Onkohan parta ja viiksetkin ihan vain sitä varten että suojaavat suun herkkiä limakalvoja. Ja niillä miehillä, jotka partansa ajelevat, on TOSI PÖPÖNEN SUU.

Ja toi on kyl tosi kipeetä, et ylipäätään puhutaan eksän pimpistä. Ou mai.

Enkä kyllä edelleenkään lähde yleiseen uimahalliin virkistäytymään. Tämäkin ketju todistaa, että yhtä lihatiskiä kaikki tyynni. Ei kiinnosta olla pällisteltävänä.

Jos huolehtii hygieniasta ja on puhtaat sheivausvälineet (ainoastaan sinne alapäänalueelle oma) niin helposti pystyy pitämään paikat karvattomana. Sipaisu ihoa desinfioivalla aineella ajelun jälkeen on hyvä muistaa.

Vierailija
60/78 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuvat sun alapäätäs ja häpesivät vaimonsa karvoja:) Buaahahahhah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme