Lempiasentosi
Oletko mies vai nainen ja saatko orgasmin yhdynnässä?
Mä:
-Mies päällä
-Nainen
-Saan, monta
Kommentit (32)
Synnyttänyt pillu tuntuu tällä tavoin tiukimmalta. Ja tietenkin saan orgasmin, muuten en panisi.
-Mies
Ehdottomasti takaapäin. kunnolla lantiosta kiinni ja naisen pää täysin alas painettuna.
ja kyllä saan aina kun haluan
lempiasentoa. Monista tykkään, esim takaapäin tai sitten selällään ja jalat miehen olkapäällä, niin menee tosi syvälle. Kun mies tietää mitä haluaa ja on määrätietoiset otteet, sillä on paljon enemmän vaikutusta kuin asennolla.
Kaikista parasta on se hetki, jolloin saa munan sisäänsä, oli asento mikä tahansa :)
Exän kanssa oli takaapäin ihan paras, kun osasi ottaa ronskisti. Nykyisen hoidon kanssa olen itse mielummin päällä, jolloin saankin helpoiten.
eli takaapäin ja parasta on saada anaaliin ja jos vielä hiuksista revitään niin hyvä. myös selällään toinen jalka miehen olkapäällä on hyvä asento. Ratsastuskin on kivaa. Riippuu päivästä ja haluista. Olen siis nainen.
Ah, parasta on kun on mies päällä, edestä tai takaa. Myös lusikassa on ihanaa. Ja saan aina orkun yhdynnässä.
Ratsastamisesta en pidä yhtään ja saankin ratsastamalla tosi harvoin. Yks eksä pakotti ratsastamaan kyykyssä, niin että on jalkapohjat patjaa vasten ja eihän se tuntunut kuin kivuliaalta mulle.
-Takaapäin niin että nojaan reilusti taaksepäin mieheen
-Nainen
-Saan
Naisen nautinnon takia niitä on silti mukava harrastaa, vaikka homma menee enempi kuntoiluksi kuin nautinnoksi. Kannattaisi sinunkin ehkä vähän harrastaa liikuntaa ja vaikkapa tehdä pitkiä sarjoja jalkakyykkyä kevyellä tangolla....
Yks eksä pakotti ratsastamaan kyykyssä, niin että on jalkapohjat patjaa vasten ja eihän se tuntunut kuin kivuliaalta mulle.
eli olen nainen ja saan yleensä yhdynnässä orkut...
ja sitten se asento, eli tykkään kun pannaan takaapäin ja ratsastuksesta.. toki muutkin menee oikein hyvin, mutta nuo on mukavimmat.. keittiön pöytää pitäs tässä testailla lähiaikoina myös ;)
olipa sit kontillaan, mahallaan, lusikassa tai ratsastaen. Synnyttänyt olen ja sillai tuntuu parhaiten. Muutkin asennot kyllä jees. Saan lähes joka kerta. N35
Ehkä se paras asento on, kun nainen on alla ihan levällään ja kiihotusta lisäisi, jos naisen ranteet olisi sidottu. Sitten taka-asento on myös kiihottava. Saan orgasmin, mutta jos on nautiskellut hiukan liikaa, niin silloin pitää naida aika pitkään välillä ennen kuin se laukeaa.
Nainen 17
Erityisesti puolittain ja helpoimmin vähän vinosti. Sinänsä hyvä, että tuo sopii kaikille, vaikka olisi selkäkipeä.
-Mies-
Takaapäin ehdottomasti! Hitaita pitkiä työntöjä...ja vaikka sormella vähän peppureikään....
Siis jos yksi pitää valita, mutta kaikki perusasennot käy hyvin.
Olen mies ja saan jos haluan.