Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempiasentosi

Vierailija
29.03.2009 |

Oletko mies vai nainen ja saatko orgasmin yhdynnässä?

Mä:

-Mies päällä

-Nainen

-Saan, monta

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos yksi pitää valita, mutta kaikki perusasennot käy hyvin.

Olen mies ja saan jos haluan.

Vierailija
2/32 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja saan orgasmin joka kerta, ainakin yhdesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttänyt pillu tuntuu tällä tavoin tiukimmalta. Ja tietenkin saan orgasmin, muuten en panisi.

-Mies

Vierailija
4/32 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin jos joku panis,puuttuu vaan se mies =(

nainen 40

Vierailija
5/32 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa, ei ole lempiasentoa

Vierailija
6/32 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti takaapäin. kunnolla lantiosta kiinni ja naisen pää täysin alas painettuna.

ja kyllä saan aina kun haluan

Vierailija
7/32 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lempiasentoa. Monista tykkään, esim takaapäin tai sitten selällään ja jalat miehen olkapäällä, niin menee tosi syvälle. Kun mies tietää mitä haluaa ja on määrätietoiset otteet, sillä on paljon enemmän vaikutusta kuin asennolla.

Kaikista parasta on se hetki, jolloin saa munan sisäänsä, oli asento mikä tahansa :)

Vierailija
8/32 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli takaapäin ihan paras, kun osasi ottaa ronskisti. Nykyisen hoidon kanssa olen itse mielummin päällä, jolloin saankin helpoiten.

Vierailija
9/32 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli takaapäin ja parasta on saada anaaliin ja jos vielä hiuksista revitään niin hyvä. myös selällään toinen jalka miehen olkapäällä on hyvä asento. Ratsastuskin on kivaa. Riippuu päivästä ja haluista. Olen siis nainen.

Vierailija
10/32 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, parasta on kun on mies päällä, edestä tai takaa. Myös lusikassa on ihanaa. Ja saan aina orkun yhdynnässä.

Ratsastamisesta en pidä yhtään ja saankin ratsastamalla tosi harvoin. Yks eksä pakotti ratsastamaan kyykyssä, niin että on jalkapohjat patjaa vasten ja eihän se tuntunut kuin kivuliaalta mulle.

Vierailija
11/32 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Takaapäin niin että nojaan reilusti taaksepäin mieheen

-Nainen

-Saan

Vierailija
12/32 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nautinnon takia niitä on silti mukava harrastaa, vaikka homma menee enempi kuntoiluksi kuin nautinnoksi. Kannattaisi sinunkin ehkä vähän harrastaa liikuntaa ja vaikkapa tehdä pitkiä sarjoja jalkakyykkyä kevyellä tangolla....

Yks eksä pakotti ratsastamaan kyykyssä, niin että on jalkapohjat patjaa vasten ja eihän se tuntunut kuin kivuliaalta mulle.

Vierailija
13/32 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen nainen ja saan yleensä yhdynnässä orkut...

ja sitten se asento, eli tykkään kun pannaan takaapäin ja ratsastuksesta.. toki muutkin menee oikein hyvin, mutta nuo on mukavimmat.. keittiön pöytää pitäs tässä testailla lähiaikoina myös ;)

Vierailija
14/32 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa sit kontillaan, mahallaan, lusikassa tai ratsastaen. Synnyttänyt olen ja sillai tuntuu parhaiten. Muutkin asennot kyllä jees. Saan lähes joka kerta. N35

Vierailija
15/32 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiön pöytää pitäs tässä testailla lähiaikoina myös ;)

Vierailija
16/32 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se paras asento on, kun nainen on alla ihan levällään ja kiihotusta lisäisi, jos naisen ranteet olisi sidottu. Sitten taka-asento on myös kiihottava. Saan orgasmin, mutta jos on nautiskellut hiukan liikaa, niin silloin pitää naida aika pitkään välillä ennen kuin se laukeaa.

Vierailija
17/32 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 17

Erityisesti puolittain ja helpoimmin vähän vinosti. Sinänsä hyvä, että tuo sopii kaikille, vaikka olisi selkäkipeä.

Vierailija
18/32 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 45

Minä alla, tyyny pepun alla.

Laukean :)

Vierailija
19/32 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies-

Takaapäin ehdottomasti! Hitaita pitkiä työntöjä...ja vaikka sormella vähän peppureikään....

Vierailija
20/32 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen kyljellään.