Haluan vain ja ainoastaan varakkaan miehen
Rahan takia menen naimisiin, en minkään muun. Kun köyhyys astuu ovesta sisään niin rakkaus lentää ikkunasta ulos.
Kommentit (16)
Myös homoavioliitoissakin on ongelmia?
Mitä sinulla on tarjota sellaista josta varakas mies kiinnostuisi? Siis sellaista joka on ainutlaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hommautuisi itse varakkaaksi?
Miksi nähdä vaivaa kun on kaunis ja nuori?
Varakkaat ovat monesti äärettömän pihejä. Poislukien tietysti iltapäivälehtien ja Seiskan etusivun sählärit. Jee, susta voi tulla vaikka julkkis, ainakin vartiksi.
Paljokaan raha ei tee onnelliseksi, maailman rikkaimmat ihmiset ovat maailman onnettomimpia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on tarjota sellaista josta varakas mies kiinnostuisi? Siis sellaista joka on ainutlaatuista.
Öööh😳😳. Kysytkö tuota ihan vakavasti naiselta inseli😨😨?
Vierailija kirjoitti:
No tietysti huippuälykkyyteni sekä jalkojeni välissä oleva pilluksi kutsuttu sukupuolielin.
Vierailija kirjoitti:
Paljokaan raha ei tee onnelliseksi, maailman rikkaimmat ihmiset ovat maailman onnettomimpia.
Tuo on täysi vale, nimittäin rahahan tekee onnelliseksi. Kyllä sinäkin olet onnellisempi kun on vuokra maksettuna, ruokaa jääkaapissa ja katto pään päällä. Meneppä kysymään näiltä rikkailta niin penniäkään eivät antaisi pois vaikka ovat kuinka onnettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietysti huippuälykkyyteni sekä jalkojeni välissä oleva pilluksi kutsuttu sukupuolielin.
Jokaisella naisella on pillu ja epäilen älykkyyttäsi. Olen tavannut muutaman älykkään naisen eikä niistä kukaan ollut metsästämässä rikasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella naisella on pillu ja epäilen älykkyyttäsi. Olen tavannut muutaman älykkään naisen eikä niistä kukaan ollut metsästämässä rikasta miestä.
Heh, epäilen kyllä sinun älykkyyttäsi.
Kelpaisko tällanen 62 vuotias Jarkko. 157cm 162kg. Komia poika täältä maalta.
On Raktorit ja pelit ja vehkeet?
Luin kerran eksän viestejä joita oli lähettänyt kaverilleen että sitten kun menemme naimisiin niin se ottaa eron äkkiä jotta saa puolet omaisuudestani. Sitten vihjailin sille etten koskaan halua naimisiin niin se alkoi painostaa minua naimisiin.
Tai ylipäätänsä kukaan kiinnostuisi, kuka haluaa kylmän pyrkyrin?
Ainahan sitä saa valita, onnea yritykseen. Veikkaan vähän että jos olet vanhapiika joka elää tällä palstalla niin et ole kovaa valuttaa
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisko tällanen 62 vuotias Jarkko. 157cm 162kg. Komia poika täältä maalta.
On Raktorit ja pelit ja vehkeet?
Nii oothan Ahkera. Ossaat leipoa Pullaa ja viäntää karjalanpiirakat?
Vae hajenko Taimaasta?
Mikset hommautuisi itse varakkaaksi?