Lempiasentosi
Oletko mies vai nainen ja saatko orgasmin yhdynnässä?
Mä:
-Mies päällä
-Nainen
-Saan, monta
Kommentit (32)
M41 ja lempiasentona lähetyssaarnaaja lujaa häpykumpua vasten painautuneena ja kummankin karvat ajeltu pois paremman ihokontaktin takia. Haluan kyllä vähän kaikissa asennoissa, mutta sitten kun on loppuhuipennuksen aika, haluan antaa tulla lähetyssaarnaajassa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2009 klo 16:22"]
Oletko mies vai nainen ja saatko orgasmin yhdynnässä?
Mä:
-Mies päällä
-Nainen
-Saan, monta
[/quote]
Vaimo pöydän reunalla hänen jalat levitettynä sivuille käsienvaraan. Kumpikin saamme. Mies 50+
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:42"]
Onha se niin, että seljällään oottelen maanjäristystä, kun nainen ratsastaa
[/quote]
Vai selällään.
Kai se on sanottava se lähetyssaarnaaja ihan siksi, että se on se ainut "perus" asento, jota meillä ei käytetä (mies ei tykkää). Mutta niistä, mitä käytetään, lusikka on se mieluisin, koska laukean siinä helpoiten ilman klitan räpläämistä.
N31
Tyttöystävä 19v nelinkontin ja takaapäin aunukseen. Kumpikin saamme.
M62
-mies 50 v (vaikkei ikää kysytty)
-lähetyssaarnaaja, ihana suudella rakastellessa
-saan (jos vain olisi seksiä kotona)
iseasiassa nautin kun huomaan naisen nauttivan, asennolla ei niin väliä...tosin mistä minä mitään tiedän kun seksi on luppunut ensimmäisen lapsen jälkeen...nyt vain ihmetyttää miten ne kaksi muuta lasta on saaneet alkunsa!!!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:06"]
-mies 50 v (vaikkei ikää kysytty)
-lähetyssaarnaaja, ihana suudella rakastellessa
-saan (jos vain olisi seksiä kotona)
iseasiassa nautin kun huomaan naisen nauttivan, asennolla ei niin väliä...tosin mistä minä mitään tiedän kun seksi on luppunut ensimmäisen lapsen jälkeen...nyt vain ihmetyttää miten ne kaksi muuta lasta on saaneet alkunsa!!!
[/quote]
Syyttäkäämme postinjakajaa.
Nainen
Kontallani, kun mies nuolee ja sormettaa, uuh. Varma tapa laueta. Siitä on sitten kätevä käydä vaikka sängyn laidalle ottamaan suihin seisovalta mieheltä. Päätyy kyllä monesti lähetys-saarnajaan lusikkaan tai takaa päin, mutta ratsastan myös mielelläni. Tässä asennossa mies hyväilee rintojani, joka tuntuu myös jumalaiselta. Lemppari myös esim pöytään nojaten, josta mies nostaa monesti toisen jalkani pöydän päälle (ihanan rivo tunne) ja pöydän päälläkin on mahtavaa
Hmm, pidän monenlaisista asennoista. Tilanteen ja tunnelman mukaan!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:06"] -mies 50 v (vaikkei ikää kysytty) -lähetyssaarnaaja, ihana suudella rakastellessa -saan (jos vain olisi seksiä kotona) iseasiassa nautin kun huomaan naisen nauttivan, asennolla ei niin väliä...tosin mistä minä mitään tiedän kun seksi on luppunut ensimmäisen lapsen jälkeen...nyt vain ihmetyttää miten ne kaksi muuta lasta on saaneet alkunsa!!! [/quote] Syyttäkäämme postinjakajaa.
[/quote]
postinjakaja, talonmies, nuohooja, putkimies, rakennusmies... palo ja pelastuspalvelu, paikallinen lätkäjengi, paikallinen fudisjengi ihan vaan alkuun...
Ratsastaminen sopii minun anatomialleni parhaiten.
Nautin siitä, että mies ei liiku - vaan toimii dildonani niin kuin olen leikillisesti sanonut hänelle - ja saan kihnuttaa g-pistettäni heppiin juuri sillä tavalla ja tempolla kuin itse haluan. Oih, nytkin alkaa panettaa, kun mietin sitä ihanaa orgasmia minkä ratsastamalla saan...
N45
Onha se niin, että seljällään oottelen maanjäristystä, kun nainen ratsastaa