Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempiasentosi

Vierailija
29.03.2009 |

Oletko mies vai nainen ja saatko orgasmin yhdynnässä?

Mä:

-Mies päällä

-Nainen

-Saan, monta

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onha se niin, että seljällään oottelen maanjäristystä, kun nainen ratsastaa

Vierailija
22/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 ja lempiasentona lähetyssaarnaaja lujaa häpykumpua vasten painautuneena ja kummankin karvat ajeltu pois paremman ihokontaktin takia. Haluan kyllä vähän kaikissa asennoissa, mutta sitten kun on loppuhuipennuksen aika, haluan antaa tulla lähetyssaarnaajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2009 klo 16:22"]

Oletko mies vai nainen ja saatko orgasmin yhdynnässä?

Mä:

-Mies päällä
-Nainen
-Saan, monta

[/quote]

Vaimo pöydän reunalla hänen jalat levitettynä sivuille käsienvaraan. Kumpikin saamme. Mies 50+

Vierailija
24/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:42"]

Onha se niin, että seljällään oottelen maanjäristystä, kun nainen ratsastaa

[/quote]

Vai selällään.

Vierailija
25/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sanottava se lähetyssaarnaaja ihan siksi, että se on se ainut "perus" asento, jota meillä ei käytetä (mies ei tykkää). Mutta niistä, mitä käytetään, lusikka on se mieluisin, koska laukean siinä helpoiten ilman klitan räpläämistä.

N31

Vierailija
26/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä 19v nelinkontin ja takaapäin aunukseen. Kumpikin saamme.
M62

Vierailija
27/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies 50 v (vaikkei ikää kysytty)

-lähetyssaarnaaja, ihana suudella rakastellessa

-saan (jos vain olisi seksiä kotona)

iseasiassa nautin kun huomaan naisen nauttivan, asennolla ei niin väliä...tosin mistä minä mitään tiedän kun seksi on luppunut ensimmäisen lapsen jälkeen...nyt vain ihmetyttää miten ne  kaksi muuta lasta on saaneet alkunsa!!!

Vierailija
28/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:06"] 

-mies 50 v (vaikkei ikää kysytty)

-lähetyssaarnaaja, ihana suudella rakastellessa

-saan (jos vain olisi seksiä kotona)

iseasiassa nautin kun huomaan naisen nauttivan, asennolla ei niin väliä...tosin mistä minä mitään tiedän kun seksi on luppunut ensimmäisen lapsen jälkeen...nyt vain ihmetyttää miten ne  kaksi muuta lasta on saaneet alkunsa!!!
[/quote]

Syyttäkäämme postinjakajaa.

Vierailija
29/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Kontallani, kun mies nuolee ja sormettaa, uuh. Varma tapa laueta. Siitä on sitten kätevä käydä vaikka sängyn laidalle ottamaan suihin seisovalta mieheltä. Päätyy kyllä monesti lähetys-saarnajaan lusikkaan tai takaa päin, mutta ratsastan myös mielelläni. Tässä asennossa mies hyväilee rintojani, joka tuntuu myös jumalaiselta. Lemppari myös esim pöytään nojaten, josta mies nostaa monesti toisen  jalkani pöydän päälle (ihanan rivo tunne) ja pöydän päälläkin on mahtavaa

Hmm, pidän monenlaisista asennoista. Tilanteen ja tunnelman mukaan!

Vierailija
30/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Alkaa panettamaan! Missäköhän asennossa?

Vierailija
31/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:06"]  -mies 50 v (vaikkei ikää kysytty) -lähetyssaarnaaja, ihana suudella rakastellessa -saan (jos vain olisi seksiä kotona)   iseasiassa nautin kun huomaan naisen nauttivan, asennolla ei niin väliä...tosin mistä minä mitään tiedän kun seksi on luppunut ensimmäisen lapsen jälkeen...nyt vain ihmetyttää miten ne  kaksi muuta lasta on saaneet alkunsa!!! [/quote] Syyttäkäämme postinjakajaa.

[/quote]

postinjakaja, talonmies, nuohooja, putkimies, rakennusmies... palo ja pelastuspalvelu, paikallinen lätkäjengi, paikallinen fudisjengi ihan vaan alkuun...

Vierailija
32/32 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaminen sopii minun anatomialleni parhaiten. 

Nautin siitä, että mies ei liiku - vaan toimii dildonani niin kuin olen leikillisesti sanonut hänelle - ja saan kihnuttaa g-pistettäni heppiin juuri sillä tavalla ja tempolla kuin itse haluan. Oih, nytkin alkaa panettaa, kun mietin sitä ihanaa orgasmia minkä ratsastamalla saan...

N45