Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä oli naurettavan näköistä, kun kaverille valmistui kallis okt, mutta päiväpeittona

Vierailija
28.03.2009 |

halpamarketin rääsy :D

ei voi kuin nauraa

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla ihmisistä on tosi huono maku.

Vierailija
22/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä väliäkään - jokainen asuu kuten pystyy ja haluaa resursseihin nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄÄÄÄK.

siis kammottavaa

Vierailija
24/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ankka-fani

Mutta ei ole sentään mitään ankkaa seinällä.

18

Vierailija
25/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykätä niistä.

Tulot n. 8000€/kk, joten ei ainakaan varallisuudesta ole kiinni.

Vierailija
26/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi hieno omakotitalo, kaupungin arvostetuimmalla alueella, valtavalla tontilla.

Päiväpeitot Hemtexistä a´29€, kun oli sellaiset mitä hain.

Mitähän tuumaisit meidän huonekaluista, kallein huonekalu on maksanut meille 70€.

Meidän perhe arvostaa kierrätystä ja se myös näkyy meillä kotona, yhtään uutta huonekalua ei taloomme ole ostettu eikä osteta. Kaikki tullaan ostamaan jatkossakin kirppareilta. Tästä syystä kotimme sisustus on kesken, kun on aika vaikeaa löytää kirppareilta juuri sellaisia huonekaluja kuin haluan.

Vierailija
27/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi kivalta, iso talo ja tontti sekä omantyylinen sisustus - olisi kiva nähdä, miltä teillä näyttää 29 :-).

Meillä on jotain todella kalliita juttuja, mutta suuri osa on tavaroista on jätelavoilta ja roskiksista yms. paikoista.

Vierailija
28/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakentaneet. Toivottavasti ette ole myymässä "ihanuuksianne".

Vierailija
29/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätelavoilta voi löytää ihan kelpo tavaraa: löysin sieltä mm. Kaj Frankin emaliastioita, Paavo Tynellin valaisimen, 50-luvun tanskalaisen design-tuolin (wegner tms.), 50-luvun kotimaisia tuoleja, pöytiä yms. joten ei pidä suhtautua ennakkoluuloisesti:-).

Vierailija
30/54 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se juuri tekee siitä KODIN!

Vierailija
31/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska nyt asumme huomattavasti pienemmässä asunnossa, on selvä, etteivät nykyiset huonekalut, verhot yms. riitä. Tulomme ovat kuitenkin vähintäänkin kohtuulliset, joten uskon, että saamme ajan kanssa kaiken tarpeellisen hankittua.

Mitään niin typerää kuin 10 000 euron lisävelkaa sisustukseen emme aio ottaa. Kulutusluotoista nyt puhumattakaan.

Joten ap voi tulla seuraavaksi meille nauramaan. Tosin meitä naurattaa enemmän, koska talon jälleenmyyntiarvo on suuri ja on realisoitavissa, kun taas päiväpeiton yms. sisustuksen kanssa on niin ja näin.

Vierailija
32/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on nousemassa suuri kivitalo ja valmiiksi se pitäisi sitten sisustaakin. Haluan niin minimalistisen sisutuksen kun vain voi, siiivouksen kannalta. Onneksi meillle senkin tekee sisustussuunnitelija joten voin sitten vieraiden kanssa yhtyä haukkuihin.

Kun ei omaansa saa enää itselleen laittaa vaan se pitää miellyttää kaikkia...

Vierailija
33/54 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiettyjä asioita.

Parhaimman näköiset kodit ja sisustukset rakentuvat hiljalleen, eri aikakausien esineistöstä. Ei kaiken tarvitse olla heti valmista, voi miettiä ajan kanssa, mikä sopii mihinkin ja mitä oikeasti haluaa.

Vierailija
34/54 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustaa voi sitten pikkuhiljaa vuosien varrella, kun varallisuutta kertyy, vastuuton ihminen sisustaa lainarahalla (suurin osa meistä kun kuitenkin taloa varten ottaa lainaa, joten sisustamisen vaihtoehtona on pienempi laina).

Ihminen joka pitää junttina omien lasten piirrustuksia, on mielestäni aika surullinen tapaus, mutta vielä surullisempia tapauksia ovat hänen lapsensa. Meillä on seinillä sekä taiteilijoiden tekemää grafiikkaa, että lasten aikaansaannoksia, ja jos se tekee meistä jonkun mielestä sivistymättömiä, niin ihan sama. Minulle lapseni ovat kuitenkin tärkeämpiä, kuin joidenkin ihmisten absurdit käsitykset 'sivistyneisyydestä'.

Vierailija
35/54 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on päiväpeitot ikeasta, halvin 4,90€.

Nyt itkettääääääää, ollaanko me jotain juntteja vai? Ja lapset on itse piirrustuksiaan laittaneet seinälle sikin sokin, niissä ei ole kehyksiä. Nyt vasta juntteja ollaankin!!

Vierailija
36/54 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendien perässä juoksevat, sisustusuunnitelijoissa roikkuvat ovat trendipellejä joilla ei ole mitään omaa tyyliä/persoonaa/makua.

Kaiken pitää olla sitä viimeisintä mikä sisustuslehtien tai jonkun hinttarisuunnittelijan mapista tullut. Tauluakaan ei voi seinälle valita. Varsinkaan sellaista josta itse todella pitäisi, kun ei tiedä pitääkö muut ja sitten olisi NIIN out.

Koti näyttää minimalistisuudessaan museolta. Hammaslääkärin odotushuoneen musta sohva ja klassikko "diisaainiia" edustava kaffepöytä.

Upeaa!

Mä olen varmasti todella sivistymätön kun mulla on seinällä vanha petsattu ulko-ovi. Keittiö on tapetoitu lasten piirustuksilla ja taideteoksilla.

Pöytänä on Singerin ompelukoneen jalusta jne jne.

Tämä onkin MUN koti ja minä pidän siitä. Jos joku ei viihdy niin on se onni ettei hänen tarvitse asua täällä.

Vierailija
37/54 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole jokaisen oma asia, millaisia päiväpeittoja ja huonekaluja kotiinsa laittaa.

Miten joku viitsiikin arvostella toisten koteja?

Vierailija
38/54 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli niin hyvä :)

Vierailija
39/54 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti tai isä ripustaa lapsen oman kehystetyn piirustuksen seinälle. Kuinka monelta lapselta tämä hieno riemu jää pois kun vanhempien pitää ajatella mitä naapuri/ystävä ajattelee heidän sisustuksesta.

Surullista

Vierailija
40/54 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no kyllä meilläkin mies halusi uusia huonekaluja meidän vastavalmistuneeseen omekotitaloon, mutta mun mielestä vanhat kannattaa käyttää melkein loppuun.. Mulle niillä on tavallaan tunnearvoa, vaikka halpoja ovatkin.

Päiväpeiton tilasin ellokselta, maksoin alehintaan 15e.. kaunis satiininen, röyhelöinen, lumenvalkea peitto :)

Ei siinä mitään, jotkut vaan arvostaa erilaisia asioita :)