Kylläpä oli naurettavan näköistä, kun kaverille valmistui kallis okt, mutta päiväpeittona
Kommentit (54)
tärkeintä on, että itse tykkää ja viihtyy. Jokainen voi sisustaa niin kuin tykkää, vaikka tapetoida hesarilla jos mielestään on kiva..... Sama tuo maksaako 5 € vai 5 000 €...
kun tuttavalle (kolmen hengen perhe) valmistui 350 neliön talo ja mamma paasaa minulle yksiössä asuvalle, että kuinka tärkeää on ilmastonmuutoksen takia käyttää kestovaippoja.
kallis talo ja ostettiin vain yksi uusi sohva kun tänne muutettiin. Loput kamat jopa yli 100v vanhoja;) Karmeeta eikös?
Meilläkään ei ole päiväpeittoja ollenkaan.... jos olisi niin ulkonäkö merkitsisi enemmän kuin se mitä se on maksanut tai mistä ostettu. Anttila tms kelpaisi ihan hyvin, mielummin laitan ylimääräiset rahat matkusteluun
Tuossapa sen sivistyksen juuri huomaakin...
Niinpä on arvotauluja ne stenvall printit. Aitoja kopioita. Hihih. Joo, onhan ne varmasti numeroituja. Eiköhän jokaisen kodin sisustus ole yksityisasia?
tyttökaverini elämä.
2 duunaria halusi vähän leveillä ja saivat sitten tontin kaupungin rikkaiden alueelle. Talo rakennettiin ja hienohan se on.
Mutta..
Nyt on paniikki kun muut siellä ovat rikkaita. Kun pitääkin ostaa kouluun luistimet uutena kun ei voi mennä enää kirppisluistimilla. Ja vaatteet. Enää ei voi ostaa kirppiskamppeita kun kaikilla muilla kersoilla on merkkivaatteet.
Velkaa otetaan velan päälle, ettei lapsia kiusattaisi sillä alueella.
No, onhan heillä nyt hieno talo hienolla alueella, mutta....
t. toinen duunari, joka on elänyt palkkapussin mukaan ja on olut varaa matkustaa lasten kanssa ja ostaa tavaraa uutena.
ostaa käytettyä ja vaikka löytää tavaroita roskalavalta, jos niin onnekkaasti käy että sieltä jotain kunnollista löytää. Ja näillä ihmisillä on kaikilla ns. "hyvät työpaikat" ja osalla vielä ihan messevät palkatkin.
Kamalaa, jos olisi pakko ostaa vain uutta ja merkkitavaraa ulkoisesta pakosta!
halpamarketin rääsy :D
ei voi kuin nauraa
Harmi vaan, että kateus vie kalatkin vedestä :/ Toivottavasti kaverisi ymmärtää varoa sinua.
... mutta kyllä minä mielumin käytin rahat siihen, mitä on seinien välissä ja pinnoilla, kuin siihen mitä sängyn päällä lojuu. EI homehdu tämä talo ihan heti.
meiltä puuttuu verhokiskotkin vielä kokonaan, yhtään tauluakaan ei ole seinillä ja muutama listakin vielä puuttuu...
puuttuu kaikenlaista sisustuksesta...muutama matto, valaisin, kaappi yms.
En usko, että meillä on ikinä täysin valmista ja voisi vain syljeskellä kattoon tekemisen puutteessa.
Miksi ostaa joku hiton kallis päiväpeitto?? Halvalla saa ihan varmasti kestävän (päiväpeitot ei kauheesti kulu) ja nätin ja kun kyllästyy voi hyvällä omallatunnolla ostaa uuden. Ap raukka on niiiiin kateellinen kaverilleen!!
5 euroa lapsen vaatteisiin, mutta samalla selittää, kuinka paljon hienompi talo ja paremmalla alueella heillä on kuin meillä.
t. se, jonka tuttu oli rakentanut kalliin talon hienostoalueelle ja nyt rahapulassa lainaillaan rahaa ruokaan ja vaatteisiin meiltä "huonommilta" ihmisiltä.
ostaa käytettyä ja vaikka löytää tavaroita roskalavalta, jos niin onnekkaasti käy että sieltä jotain kunnollista löytää. Ja näillä ihmisillä on kaikilla ns. "hyvät työpaikat" ja osalla vielä ihan messevät palkatkin.
Kamalaa, jos olisi pakko ostaa vain uutta ja merkkitavaraa ulkoisesta pakosta!
Ei oo varaa monellakaan tähän taloon, mutta halpa päiväpeitto se meilläkin on.
Peräti vain 100 euron tuntumissa tais olla uutena. Ei kyllä oo päälläkään kuin silloin kun on vieraita. :D Ja muukin sisustus on Ikea-Sotka-linjaa. Miks pitäisi olla muuta?
Tavallisia ihmisiä me ollaan, ja kyse on siitä, että ne näyttää meidän tavaroilta ja me pidetään, ja värit sointuu keskenään. Ei hinnalla ole väli vaikka saisi kirppikseltä ilmaiseksi ja teetetty halvalla Kiinassa. Mieluummin hinta-laatusuhde kohdilleen, ja halvempaa, matkustetaan sitten enempi, ostetaan hyvää ruokaa jotta voidaan kestittää vieraitammekin usein, ja maksetaan talolaina nopeammin pois.
Ja en edes kaipaa kalliimpaa, olen kotoisin yh-äidin perheestä, jolla tulot oli aikanaan alle 1000 mk kuussa. Minulle on luksusta kun saan itse ostaa päiväpeittoni uutena Anttilasta, vaikka sitten joka toinen kuukausi vuodenaikojen mukaan...