mitä kertoo miehestä tämä tai yleensä suhteesta???
olen raskaana ja täytin vuosia.Mies laittoi onnitteluviestin, ei muuta.
Olen tosi loukkaantunut, onko se itsekästä?
raskausaika on mennyt kohta ohi, en ole saanut huomiota ollenkaan.
Olen muistanut hänen synttärinsä, vienyt kahvit sänkyyn, ostanut lahjan.
On niin paha mieli.Onko tämä taas niitä hormonijuttuja, vai onko aihetta olla loukkaantunut?
Kommentit (17)
no minäkin olen raskaana eikä mies muistanut syntymäpäivääni ollenkaan ennenkuin itse sanoin :)
osaa pahoittaa mun mielen nykyään usein.
Mies ei ostanut joululahjaa.
Synttäreilläni pian joulun ja synnytyksen jälkeen kysyi aamulla mitä haluan, sanoin ettei tartte hakea mitään (tylyä lähteä synttäripäivänä ostamaan). Meni kuitenkin ja osti sitruspusertimen. Ja meillä ei ole KAIKKEA jo ennestään!
Sun kannattaa vaan avautua miehelle. Mun olis tarttenu sanoa suoraan heti että kuule; ei enää synttäripäivänä mennä ostoksille ja mulle saa tuoda aina vaikka korvikset. Sitruspuserrin tuntui siinä vaiheessa NIIIIIN minun heijastukselta! ;)
Kerro miehelle että kaipaat huomiota. Ja sen jälkeenkin kannattaa sanoa että mitä haluaa. Oma ukko totesi että mene ostaan omat korus niin saat mitä haluat.. Muuten ihana jössikkä! :D Ei vaan tajua romantiikasta p*skaakaan.
hämmentää, niin samanlailla se koskee minuakin=(
Ei se oikeuta minusta tähän käytökseen.
Olen puhunut hänelle että tarvin huomiota yms.
Ei ole edes joululahjaa tullut.Minusta se oli niin noloa kun ite ostanut ison paketin ja toinen ei anna mitään.
Moni sanonut PISTÄ PIHALLE .....
ap
ihan sama onko nainen raskaana vai ei, kaikkien perheenjäsenten merkkipäivät kuuluu muistaa!!! Ihmisillä, jotka eivät sitä tee, on kotikasvatus ihan poskellaan. Jos on rahasta tiukkaa voi lahjasta tinkiä, muistamisesta ei koskaan.
Jos mies ei älyä antaa lahjaa, sitä voi pyytää, jos se siitä oppisi. Pihalle en tuosta pelkästään pistäisi, mutta toivottavasti äijä tokenee vauvan tultua.
Minun mieheni on myös aika ajattelematon tuolla saralla. Mutta kun välillä muistutan, että arvostan ja kaipaan pientä muistamista välillä, niin kyllä hän ottaa opiksi. Sain kivan joululahjan ja hääpäivänä ruusun, vaikkemme juurikaan hääpäivää vietä.
saisin edes ruusun, olisin ikionnellinen
ap
ja synntyssalissa valkeni mulle se että siitä ei edes ollu isäksi.....itkin sairaalassa kun muut isät oli vaimojensa luona koko päivän meidän hyvä että uskalsi tulla käymään....No erohan siitä tuli aikoinaan sitten....ÄLÄ SÄKÄÄN MUISTA MIESTÄS MITENKÄÄN.....ENÄÄ...
ja synntyssalissa valkeni mulle se että siitä ei edes ollu isäksi.....itkin sairaalassa kun muut isät oli vaimojensa luona koko päivän meidän hyvä että uskalsi tulla käymään....No erohan siitä tuli aikoinaan sitten....ÄLÄ SÄKÄÄN MUISTA MIESTÄS MITENKÄÄN.....ENÄÄ...
nainen tuotiin huoneeseen noin 17.15. Vähän ajan päästä köntysti huoneeseen lihava mies. Hoitaja pörräsi naisen luona ja kyseli heti haluaisiko hän nyt jotain. Mies huikkaa yks konjakki kiitos. Voi luoja mulla loksahti leuka auki =D
Mutta minä sanon suoraan mitä miehen pitää tuoda minulle lahjaksi. Sanon että käy hakemassa se ja se lahja kultasepänliiikkeestä tai hae mulle kukkakaupasta neilikoita yms. Joululahjat ostan itse ja laitan miehen maksamaan. Piruako minä alan jälkeenpäin täällä itkemään. JOs miehillä ei sytytä niin ei sitten koskaan.
meillä ei ainakaan vietetä kuin lasten synttäreitä. En edes halua, että mun synttäreitä vietettäisi jotenkin. Muistihan mies,kun laittoi viestin. No ehkä olisi voinut onnitella myös illalla kotona. Mutta ei tuosta nyt kannata loukkaantua. Ei ihme, että eroja on niin paljon, jos noin pienistä loukkaannutaan ym.
Kodeissa on erilaiset kulttuurit näissä asioissa. Oletteko ihan tuore pariskunta, jolla yhteiset systeemit ovat vasta muotoutumassa? Vai onko teillä vuosia muistettu synttärit uskollisesti, ja nyt tänä vuonna mies sitten yllätti tällaisella välinpitämättömyydellä?
Meillä synttärit huomioidaan aina lahjalla ja kakulla, ja jos mies jonain vuonna pistäisi vain onnitteluviestin, se olisi poikkeus normaalista ja siksi outoa.
hämmentää, niin samanlailla se koskee minuakin=(
Ei se oikeuta minusta tähän käytökseen.
Olen puhunut hänelle että tarvin huomiota yms.
Ei ole edes joululahjaa tullut.Minusta se oli niin noloa kun ite ostanut ison paketin ja toinen ei anna mitään.
Moni sanonut PISTÄ PIHALLE .....
ap
Suunsa aukaisemalla selviää monesta ongelmasta
Sillä eri perheissä eletään eri lailla, joissakin kahvitellaan ja muistetaan niin synttäreinä, nimppareina, jouluna, äitien-/isänpäivänä jne. jne. KUNNOLLA...!
Eli tarjotaan kakkukahvit jopa ruuat ja viedään lahja (joka sekin vaihtelee kukasta/kahvipaketista koruihin/muihin arvoesineisiin)
Toisissa perheissä taas ei välttämättä edes sitä tekstiviestiä synttäreinä muisteta laittaa, ei ehkä edes joulukorttia lähetetä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä ettei välitettäisi, se vaan ei ole ollut tapana ja kyseisen perheen jäsenistä saattaisi jopa tuntua teennäiseltä tmv. alkaa lahjoja ostelemaan jne.
Toki TEIDÄN PERHEESSÄ on omat säännöt ja tavat, eli TEIDÄN pitää luoda omat käytäntönne eikä kopioida niitä yksi yhteen jomman kumman lapsuuden perheestä.
Mutta totuus on se, että pieni _ajatuksella_ kirjoitettu paperilappu jääkaapin ovessa voi olla monta kertaa romanttisempi vert. kallis koru joka on ilman tunnetta annettu.
Itse olen parisuhteissani aina korostanut miten tärkeää muistaminen minulle on jne. ;) ja hyvin on oppi aina mennyt perille :)
Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita, kannattaa ihan selkeästi ilmaista heille asiat eikä vihjailla. Miehet eivät kuitenkaan ole tyhmiä, ja jokainen voi oppia muistamaan juuri sillä oikealla tavalla:)
Onko synttärit tänään? Ehkä miehesi tuo lahjan illalla.