Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Valitsitteko kaksiosaisen vai haalarimallin?

Me ostettiin se haalarimalli,ettei ole selkä paljaana kun hiekkalaatikolla möyrii tuo miehen vonkale...koko oli 198 cm.

Sivut

Kommentit (158)

Vierailija

On kätevämpi kun möyrii kuitenkin hiekassa ja alaosa kastuu& suttaantuu, mutta ei sitten tarvi aina takkia pestä.

Olisin muuten saanut yhden hyvän haalarin käytettynä mutta väri oli kuulemma liian tyttömäinen, kun miehellä ikää jo 35 niin on vähän sitä omaa tahtoa noissa väriasioissakin "pikkumiehellä" :)

Vierailija

En mä mitään haalaria voi tolle laittaa. On niin kranttu. Väittää että naapurin Markku alkaa ilkkumaan jos menee pihalle Hankkian haalarissa. Ja kyllä mä itsekkin tykkään että on siististi puettu. Laittaa kulmahousut jalkaan kun lähtee telmimään. On Stokkalta hommatut, laadukkaat, niin ei mene pesussa juuri miksikään. Pitää vain valita sellaiset housut joissa ei ole "upslaakia" kun ruukaavat keräämään hiekkaa mukanaan niin julmetun määrän.

Vierailija

Mä löysin miehelleni kirppikseltä lähes uuden veroisen haalarin, ei ollut kuin vähän tupakan tekemiä reikiä, mutta niitä nyt on aina. Haisi pas*alta, mutta pesin ja oli kuin uusi. Koska puku oli niin edullinen, säästyi rahat sitten samansävyiseen kypärämyssyyn ja kintaisiin. Hiukan se haraa vastaan tota kypärämyssyä, kun kuulemma töissä haukutaan sitä, muilla miehillä on pipot + puuvillakypärät alla.

Pitääkin tästä lähteä nimikoimaan vaatteita, että osaa sitten töissä ottaa oikean puvun.

Vierailija

Ja haluaa kiittää kaikkia keskusteluun osallistuneita,annoitte hyviä vinkkejä mieheni hiekkalaatikkoleikkejä varten.

Ostamme hänelle huomenna ne kurahousulliset haalarit kera kypärämyssyn sekä kurakinttaiden.

Vinkuu myös saada kesäksi vilkkuvat Spiderman lenkkarit..voi noita miehiä,ovat ne NIIN suloisia mussukoita.

Vierailija

Ettei jalat mene pilalle. Ja kannattaa mitata kotona jalat, kaupassa ei kuitenkaan jaksa sovittaa, vaan kiukuttelee, kun ei pääse kaljaosastolle.

Vierailija

Tokihan se aurinko lämmittää, mutta kevätsää on tosi petollinen. Ei auta edes ne tumpunpidikkeet. Jässikällä on näppärät sormet ja voimaa vaikka muille jakaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat