Joko olette valinneet miehellenne kevätpuvun?
Valitsitteko kaksiosaisen vai haalarimallin?
Me ostettiin se haalarimalli,ettei ole selkä paljaana kun hiekkalaatikolla möyrii tuo miehen vonkale...koko oli 198 cm.
Kommentit (156)
Olen katsonu parhaaksi hiukan palkita kotitöistä. Tottakai osa kuluu tehdä ihan automaattisesti, esim sängyn petaus on Tepon heiniä, samoin lumen siistiminen rapuilta. Mutta jos on viikolla reipas, tiskaa ja vie roskia ja muuten auttelee, oon antanu *vähän* ylimääräistä.
Ihan omasta työstään saamansa rahat saa sitten käyttää lisäski kuten parhaaksi näkee. älillä onkyllä ongelmia just ton veikkauksen kanssa, mutta kyllä se on jo vähän oppinut, kun sitten on kuivakkaa olla loppukuu ilman rahaa. Vinkumista joskus kuuluu, kun "Matti ja Seppo on menossa matsiin ja mää en koskaan pääse". Siihen ei auta kun sanoa et sellasta on elämä, eikä raha kasva minullekaan puissa! Eli lisää ei tipu.
Välillä sitä on kyllä aika kovilla ton miehen kanssa. Pakko tunnustaa. En tiedä oisko nyt jotain tohon ikään (35) liittyvää vai onko joku mennyt kertakaikkisesti kasvatuksessa pieleen. Niin omapäinen ja välinpitämätön tuo joskus on! Tavarat jää just siihen mihin sattuu tippumaan, tukkaa ei muisteta kammata ja parturiin ei millään! Ei muka tarvi! Yöt kihnataan autotallissa tai tietokoneella ja ollaan niin itsenäistä ja aikuista. Ja kuitenkaan ei oikein mistään muista huolehtia!? Kokemuksia?
Säästääkö mies viikkorahoistaan vai ostatteko jonain bonuksena?
Sukat aina lattialla! Ja ne perseiset kädet!
meidän Uunolla..ei auta vaikka kuinka kiellän joka ilta että yhtään kaljaa et enää ota..en ees vessaan tai suihkuun illalla pääse kun vahdin vaan Uunoa ettei käy jääkaapilla=/Ja noi nukkumaan menot on meillä ihan hirveitä,ei nukahda ilman unipulloa ja montaa kertaa käy oven raossa kattomassa joko oon nukahtanu niin hakis vielä kaapista pullon.Yöllä sitten joutuu herättämään Uunon useasti vessaan,kun juo illalla niin paljon.Muuten on sänky varmasti märkä,vaippaakaan en enää viitsisi takaisin laittaa kun viime kesänä siitä vihdoin päästiin..
On oikein sydvestikin. Meillä on vaan usein kiistaa, kun minä haluasin pukea mieheni trendikkääseen merkipukuun, niin yksi tunkee päällensä valtion oranssi-siniset kumiasut.
Ja aina ja joka paikkaan. Esim. kaupaan lähtiessä mies saa tajuttomat kiukkukohtaukset, kun yritän harhauttaa ja pistää siihen eteisen lattialle pukeutumista odottamaan vähän kevyempää, esim. viime viikolla ostamani välikausihaalarin.
Vaikka kuinka yritän puhella mukavia ja innostan, vaikka että saa kaupassa työntää kärryjä, niin tuo mokoma aina huomaa ja alkaa kiskoa niitä kuravaatteita.
Olenkin miettinyt jäähypenkkiä. Vai mikä auttaisi?
Välillä olen kaupassa katsellut, kun on toisten ukot niin huonosti puettu. Varmaan sitä white trash-porukkaa. On laitettu päälle esim. verkkatakki(liian pieni ja -80 luvulta) sekä jotkut college-housut, selvästi Tallinnasta hommatut, kun on joku tyylitön Pokemonin kuva reidssä.
Välillä sitä on kyllä aika kovilla ton miehen kanssa. Pakko tunnustaa. En tiedä oisko nyt jotain tohon ikään (35) liittyvää vai onko joku mennyt kertakaikkisesti kasvatuksessa pieleen. Niin omapäinen ja välinpitämätön tuo joskus on! Tavarat jää just siihen mihin sattuu tippumaan, tukkaa ei muisteta kammata ja parturiin ei millään! Ei muka tarvi! Yöt kihnataan autotallissa tai tietokoneella ja ollaan niin itsenäistä ja aikuista. Ja kuitenkaan ei oikein mistään muista huolehtia!? Kokemuksia?
Meillä on 32-v mies ja oikeasti joskus kyllä mietin, että miten sitä jaksan loppuikäni. Juuri tämä tavaroiden jättäminen. Esimerkiksi; meidän Mikolla on tosi vaikeaa laittaa takki naulakkoon vaan se jää yleensä sohvalle. Toinen mikä on jotenkin hankalaa on, että veisi astiat takaisin tiskipöydälle. Ei, vaan ne jätetään tietokonepöydälle karkkipapereiden jne kanssa. Olen yrittänyt opettaa, että jos ei roskia viedä roskiin, ei karkkia tipu. Mikko on vaan jo sen verran iso, että kun olen töissä tai harrastuksissa, osaa mennä itse ostamaan kiskalta karkkia... Olen miettinyt, että pitäisikö se kieltää? Mitä olette mieltä? Vai onko 32 liian epäkypsä olemaan kotona ilman vaimoa? Olenko nyt hirviövaimo ja saan syytteen miehen heitteillejätöstä?
kaksiosainen kaksilla housuilla. Kätevää!
yhteyttä miestensuojeluun? tai naapurit tehneet ilmoitusta?
yhteyttä miestensuojeluun? tai naapurit tehneet ilmoitusta?
kun se meidän Mikko on tosiaan yksin monesti kotona... Olen jotenkin ajatellut, että 32 on kypsä ikä olla muutama tunti yksin, mutta ehkei se ole? Kun näitä juttuja luin niin huolettaa, et tuleeko nyt oikeasti tehtyä virhe? Minkä ikäisinä olettte antaneet miestenne olla yksin vaikkapa jumppatunnin ajan?
80
Mitä mieltä? Sulhanenkin on jätetty pois. Syöväthän ne miehet paljon ja juovat vieläkin enemmän, mutta mielestäni kuuluvat häihin.
todellakaan tuon ikäistä EI jätetä HETKEKSIKÄÄN yksin, EI autoon, EI kotiin, EI vaunuihin kaupan eteen!!!
Mä ainakin otan mun Maunon mukaan jumppaan, siellä on tehty sellanen karsina jossa voivat muitten ukkojen kanssa nostella levytankoa, pelata pleikkaa ja lukea TM:iä, ihan hyvin viihtyy siellä. Vaadi teidänkin kuntosalille tollanen ukkoparkki. Aika monessa kaupassakin on jo, esim. Petikon Eurokankaassa.
harmi vaan etten saa hoitajaa millään.
Mitä mieltä? Sulhanenkin on jätetty pois. Syöväthän ne miehet paljon ja juovat vieläkin enemmän, mutta mielestäni kuuluvat häihin.
meillä mahtu vielä viimekauden puku Sininen Halti. aattelin ostaa muutamat kurahanskat ja välikelihanskat sekä pikkustikkarilta ja Tintulta pipoja oon kyllä katellu unq:n päähineitä sillä silmällä.
uudet goret ostin koossa 47, mahtuu sitten vielä syksyllä. Pitäskö ostaa kumpparit vai pärjättäskö pelkillä goreilla
Helmikuussa hän sai tuoda työkaverinsa Inkerin meille yöksi. Minä menin jo ajoissa nukkumaan, kun oli aikainen herätys. Ei siitä nukkumisesta tullut mitään, kun Markku ja Inkeri katsoivat ensin jotain maksullista voimistelukanavaa. Joivat viiniä ja aamulla oli pöydässä kauheat renkaat, kun eivät olleet käyttäneet lasinalusia. Sitten alkoi se sängyssä myllääminen viereisessä huoneessa. Kauhea kikatus ja puuskutus ja möyhiminen oli käynnissä, vaikka minä koputin seinään monta kertaa. En meinannut aamulla saada kaveruksia millään hereille töihin lähtöä varten, kun olivat riekkuneet niin myöhään. En ole sen jälkeen antanut lupaa yökyläilyihin. Lomalla sitten vasta. Mites muilla? Oletteko hyväksyneet yökyläilyt myös arkena?
Joo, niin aionkin kyllä vaatia, kiitos vinkistä=)
Mutta tohon shoppailuun, mulla on tosiaan tapana ottaa Mikolle mukaan aina TM ja Autosport ja jotain pientä purtavaa, kun menemme kaupungille. Jätän sitten istumaan siihen sovituskopin penkille kun sovittelen vaatteita. Joskus saatan viedä sitten kaljalle, JOS on ollut erityisen kilttinä.
todellakaan tuon ikäistä EI jätetä HETKEKSIKÄÄN yksin, EI autoon, EI kotiin, EI vaunuihin kaupan eteen!!!
Mä ainakin otan mun Maunon mukaan jumppaan, siellä on tehty sellanen karsina jossa voivat muitten ukkojen kanssa nostella levytankoa, pelata pleikkaa ja lukea TM:iä, ihan hyvin viihtyy siellä. Vaadi teidänkin kuntosalille tollanen ukkoparkki. Aika monessa kaupassakin on jo, esim. Petikon Eurokankaassa.
kun olin sovittelemassa vaatteita ja olin jättäny miehen siihen pukukopin lähelle pelaamaan kännykällä (ei voi ottaa sovituskoppiin, kun menee tirkistelemään verhojen raoista, huoh) niin eikös kohta tuu kuulutus, että "kolmekymmentäkolmevuotias Samuli odottaa vaimoa infotiskillä". No sinne sit pää kolmantena jalkana ja siellä se Samppa kökötti itkua vääntäen, sen oli joku ystävällinen naisihminen löytäny harhailemasta alusvaateosastolla ja pelastanu sinne infoon...
on sillä onneks yks goretex-takki sentään mutta tuo housupuoli vähän mietityttää kun ei oo mitään kosteussuojattua... no ehkä se ei lätäköissä istu.
tyylille. Meidän maassa miehet puetaan aina siististi paitapuseroon ja suoriin housuihin. Muutenkin miehet on täällä niin paljon paremmin kasvatettuja - osaavat käyttäytyä ravintolassa.
siksi haalarit ovat täällä käytössä
"Onko kukaan löytänyt sellasta yksiosaista pukua
juhliin? Siskon häät tulossa ja olis kiva pukea mies tilaisuuteen sopivalla tavalla. en vaan löydä mistään tarpeeksi isoa haalaria jossa olis paita, liivi ja suorathousut samassa ja vetskari takana. Entä voiko teidän mielestänne keväthäissä käyttää kyläilyhaalaria joissa vähän kulumaa polvien kohdalla vai pitäiskö olla joku siistimpi takki esim. duffeli?"
Mäkin oon etsinyt tuollaista yksiosaista. Sais olla sellainen, ettei mies saa itse vetskaria auki. Kaveri tulee aina niin villiksi saatuaan makeaa, ettei meinaa vaatteissaan pysyä. Vetskarillista on vaikeempi avata, ja vois miehellä kerrankin pysyä pöksyt jalassa kotiin saakka... :(
ihan paras ketju.. voitti perseiset kädet mennen tullen!