Vatsanympärysmitta 114cm!!!!
Järkytyin tänään, kun mittasin vatsanympäryksen: 114cm., vähän turhan paljon!
ikää 45v, 160cm/76kg. Miten muilla vatsanympärys suhteessa painoon?
Kommentit (26)
Ja naisilla pitäisi olla vielä alle 80cm... on mulla senttejä karistettavana! Mutta mielestäni suhteessa paljon senttejä verrattuna painoon/BMi
t.ap
Samoja ikiä, 166 cm/63,5 kg ja ympärys 80 cm.
Vierailija kirjoitti:
Melkonen lotko
Sanopa muuta.
En itsekään meinannut uskoa, kun en ole 10 vuoteen mitannut. Mutta laitoin miehenikin mittaamaan ja sai saman tuloksen. Pst. Ja en ole raskaana edes!
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta painan 30kg enemmän.
Huuuuuh!!
Mulla 95 cm, mitat 171 cm / 70 kg. Taipumus kerätä rasvaa voimakkaasti vyötärölle (pcos). Ulkomuodosta ei uskoisi, että käyn salilla 4 kertaa viikossa enkä käytä alkoholia ollenkaan.
Mittasitko siis vatsan vai vyötärön kohdalta? Vyötärö pitäisi olla alle 80 cm
Aloittaja on lyhyt ja omenavartaloinen. Rimpulat jalat, eikä pyllyä lainkaan?
100kg elopainolla vyötärön ympärys 108cm.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on lyhyt ja omenavartaloinen. Rimpulat jalat, eikä pyllyä lainkaan?
Mulla ainakin on just näin (kirjoittaja nro 10). Paitsi en ole lyhyt. Jalat todella pitkät ja laihat. Treenaan niitä salilla ja kyllä niihin hiukan lihasta tulee, mutta pysyvät rimpulana 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mulla 95 cm, mitat 171 cm / 70 kg. Taipumus kerätä rasvaa voimakkaasti vyötärölle (pcos). Ulkomuodosta ei uskoisi, että käyn salilla 4 kertaa viikossa enkä käytä alkoholia ollenkaan.
Sama, olen käynyt aktiivisesti kuntosalilla jo vuosia, lenkkeilen jne. Mutta vyötärönympärys jäänyt lapsen saannin myötä isoksi (aikaa jo 8 vuotta), vaikka sitä ennen minulla oli tiimalasivartalo. T.ap
Mulla myös pcos, mutta vyötärö ollut aina kapea. Tällä hetkellä ikää 40v, 162cm/54kg, vyötärö 65cm.
Mulla 168cm/70kg/84cm
Pudotettavaa ja kavennettavaa löytyy. Mutta 10cm vyötäröltä lähtenyt 10kg painon pudotuksella.
Sulla varmaan lähtisi enemmänkin cm/kilo kun on pituutta vähemmän. Suosittelen painon pudotusta. Kummasti olo kevenee..
Mulla vyötärö on 100 cm ja olen 171 cm pitkä ja nyt 88 kg (lihonut muutaman kilon).
Eli aika omppu olen.
Liikaa ruokaa, liian vähän TÖITÄ!
Vierailija kirjoitti:
En usko sinua ap.
Onhan nuo erikoiset lukemat, olisiko mittavirhe?
Melkonen lotko