Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette valinneet miehellenne kevätpuvun?

Vierailija
27.03.2009 |

Valitsitteko kaksiosaisen vai haalarimallin?

Me ostettiin se haalarimalli,ettei ole selkä paljaana kun hiekkalaatikolla möyrii tuo miehen vonkale...koko oli 198 cm.

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä murehdi. Mullakin on 35-vuotias mies ja kuulostaa tutulta tuo meno!

Pitäis muistaa, että ton ikäinen on kuitenkin vielä tosi nuori. Meillä joskus tepsii, kun mies ottaa kaverilta mallia. esim. tukan kampaaminen sujuu nykyään tosi hyvin, kun kaikki kaveritkin kampaa.

Tää on kyllä tosi hankala ikä. Pitää vaan muistaa ne rutiinit, ne helpottaa "pikkumiehen" elämää kummasti. Ja kuria täytyy ton ikäsellä olla. Jäähypenkkiä myös kehutaan, tosin meillä ei oo vielä onnistunut,kun en millään saa miestä istumaan sitä 35 minuuttia paikoillaan. Aina se tietokone houkuttelee niin paljon.

Mä en muuten tän ikäistä vielä yksin ulos päästäis. Kun naapurin Anssi tulee pyytämään kaljalle, niin siinä unohtuu kaikki säännöt ja varoitukset saman tien.

Yksin kotiinkaan ei oikein vielä uskaltais miestä jättää. No, ehkä just ja just voi huoltsikalla kipaista, mut en pariks tunniks kyl jättäis vielä tämän ikäistäkään.

Vierailija
82/156 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppilaan. Mies sitten yöllä herännyt ja lähtenyt ulos, onneksi kuuliainen naapuri on nähnyt ja soittanut poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis mies 35 ja hirveet ilmavaivat ajoittain, ja pieree ihan avoimesti kotona ja jopa kyläillessä. Soitin ihan muusta asiasta miehen työnantajalle, niin hänkin otti asian esiin, kuulemma myös kiroilua yms esiintyy päivittäin tän piereskelyn lisäksi. Sovittiin sit aika palaveriin missä olis läsnä joku ammattiauttajakin, ei tunnu kivalle : (

Työterveystarkastuksissa ei mitään ihmeellistä oo ollu, no paino huitelee yläkäyrillä mut niin se on aina ollu, ja kolesteroli päälle 5, mut ei kai se selitä tätä kaikkee? Kohtalotovereita???

Vierailija
84/156 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mielelläni jätä meidän Rapea yksin kotiin, koska se kuitenkin on tietsikalla koko sen ajan, ja netti on täynnä kaikkea miehille sopimatonta! Voi saada vaikka jotain traumoja. Mä otan meidän Rapen aina kauppaan mukaan, koska Cittarissa on nykyään niitä kivoja autokärryjä, joista Rapekin tykkää. Vähän ne on pieniä meidän Rapelle, mutta kun sitä oikein survoo, niin kyllä mahtuu. Ja hyvä vaan, kun saa siinä kärryissä väännellä rattia, niin ei koko ajan kitise, että tarttis saada olutta ja makkaraa, tarttis sitä ja tätä. Lehtihyllyt kierrän kaukaa, koska Rape saa yleensä uhmisraivarit, jos ei saa jotain miestenlehteä. Enkä mä nyt joka kauppareissulla voi sellaisia ostaa. Karkkipäiväkin on vain lauantaisin, silloin saa nekkua.

Mun miäs tarvii töissä Bossin kokopuvun, ja ne on kyllä käteviä. Pikkutakki, suorat housut, kauluspaita ja kravatti kaikki yhteen ommeltu. Bossin mallissa on se hyvä puoli Turoon verrattuna, että kun Turossa on napit takana, niin Bossissa on tuulilistallinen vetoketju toisessa kyljessä alas asti. Sen takia ne Bossin haalarit varmaan maksaa enemmän. Mutta tässä kohdassa olis väärä säästönpaikka, on ne vetoketjut vaan paljon helpompia. Meidän Rape kokeili Turon nappihaalaria yhtenä keväänä, ja ei kauheesti tykännyt, kun joutui aina pyytää sihteeriä mukaan vessareissuille nappeja avaamaan. Sen sihteeri oli silloin sellainen eläkeikää lähestyvä Sinikka, jolla oli kuulemma liian kylmät sormet. Bossin kokohaalarin se saa itse auki.

Vapaa-ajan haalareiksi mä ostin aina ennen Reinotecit, mutta nyt me kokeillaan tää kausi Ticket to Hellin uusinta mallia. Se T2H:n edellinen baggie-malli oli kyllä kiva, mut Rape sanoi, että haluais jo aikamiesten mallin. Kaksiosaista mä en vielä suostunu ostamaan, oli niin kallis, mutta kokeillaan nyt sitten sitä tavallista. Voi kun se Rape oppis vielä itse laittamaan kumilenksut saappaiden alle, niin mulla olis paljon helpompaa.

Vierailija
85/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään haalariin kannattaa panostaa, kestävät kovassakin käytössä mieheltä toiselle, kun jokaiselle ei tarvitse ostaa uutta pukua. Kasvavat kuinkin niin eri tahtiin, ettei edellisen miehen haalari, jota hän käytti vielä 35 -vuotiaana välttämättä mahdu, vaikka seuraava mies olisi vasta alle 3-kymppinen.

Miehiin kannattaa luottaa heti alusta alkaen. Itse olin huolissani meidän Pertistä, kun on niin hiljainen ja juro - joskus jopa töykeä - kotona. Otin tämän esille työpaikan vaimovartissa, mutta siellä kuulemma Pertti on aivan toinen mies, juttelee avoimesti, naurattaa naisia ja kuulemma myös ne jutut ovat alkaneet kiinnostaa. Hyvä kuulla, että Pertti on normaali mies, vaikka kotona ei ole vielä ollut mitään siihen suuntaan viittaavaa esille. Jotenkin me vain odotamme ja asetamme liian paljon vaatimuksia liian varhain.

Vierailija
86/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sai uuden flanellipaidan

Vierailija
87/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mussukalle tuo Reimatekki on ainoa oikea! Mä en suostu edes kokeilemaan muita: kuosit on parhaat ja laatu saa maksaa!

Vähän hirvittää kyllä, kun mussu on kova kastelemaan (sisältä ja ulkoa, vessailut ei aina onnistu, vaikeuksia pönttöön osumisessa aamuisin ja kun on saanut liikaa pulloa). Jos ne siellä töissä kuivaa tuon mussun puvun väärin tai laittaa vielä kurahousut sille?? Aatelkaa, toinen ihan hiessä, vaikka kallis puku ostettu!

Kaksosanen ois ollut parempi, kun ostoksilla mussulta olis voinut riisua sen yläosan vaan, on vähän vaivalloista saada se riisumaan ja pukemaan haalaria edes takas. Meinaa aina vähän kiukutella sen haalarin kans!

Mutta kun huutispaketissa haalarista saa paremman hinnan! Saa sitten taas ostaa uutta kuosia...

Vierailija
88/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä pärjää huonommassakin kelissä, kohtuuhintainen ja aina muodikas kuosi.

http://www.varusteleka.eu/prebeo/showproduct.php?show_product=_2IY0TA0IF

Vierailija
89/156 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[harmi vaan etten saa hoitajaa millään.

Mitä mieltä? Sulhanenkin on jätetty pois.

Siellä opiskelijatytöt saavat katsos lisätienestiä miesten hoitamisesta.

Mää oon kokenu hirveen hyväks ton liiton palvelun.

Meillä on sieltä yks vakihoitaja, Mirkku, joka tulee mun miehen kans tosi hyvin toimeen. Mieskin tykkää siitä hirveesti ja on tosi innoissaan aina, kun mulla on jonnekin meno ja tietää, että Mirkku tulee taas hoitamaan.

Tosi kiva, kun voi luottavaisin mielin lähteä eikä miestä tarvitse jättää yksin kotio.

Vierailija
90/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian synkkä..Miks ei voisi olla iloisempia värejä..mä ainakin hankin lime/oranssi/v.sini/puna ja kyllä erottuu meiän vesseli muitten köriläiden joukosta. Eikä haittaa jos vähän innostuu mutaleikkeihin..on tuossa värien sekamelskassa sekin hyvä juttu, että lika ei niin erotu.

Vierailija
91/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti sai valita kuvat ja painaa silitysraudankin ja oli tosi innoissaan.

Vierailija
92/156 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän lähtee aina liian vähissä vaatteissa liikenteeseen- niin kuulemma kaikki muutkin on pukeutuneet. Mut nyt kun ostin noi jatkohihat (lahkeet on harkintalistalla) niin se voi sitten just ennen perille saapumista nykästä ne pois. Säilyy imago. SUOSITTELEN.

http://www.loeffler.at/fi/Tuotteet/Bike/Men/Accessories/2065-%C3%84RMLI…

Mutta onko kukaan löytäny XXL koon hanskoja? Oikeeta kokoa ei löydy sitten millään. Saa olla vaikka ulkomaalainen nettikauppa ja hinnasta viis- kunhan löytyy sopivat!

Vierailija
93/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakan, akkuhapon ja hitsauskipinöiden polttamassa harmaassa puuvillahaalarissa.Sinne voi sitten lisätä villaa alle, jos on kylmä.Ja kesällä sitten voi kulkea seksikkäästi napit auki yläosasta.

Vierailija
94/156 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko käyttäneet kantoliinaa?

Vierailija
95/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=2397

Kyllä näillä kelpaa sitten kesähelteillä pikkualtaassa pihalla polskia!

Vierailija
96/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mankinihän on pikkumiehelle tosi vaarallinen! Oletteko ikinä kuulleet UV-säteilystä? Lasten uimapukujen pitää peittää koko iho. Mutta hankkikaa vaan ihosyöpä, ihme että vesipetonne ovat enää edes hengissä jos tuollaisia uikkareita pidetään vielä nelikymppisinä. Me siirryttiin miehellä kokovartalouikkariin jo 30 vuotta sitten.

Vierailija
97/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii tyylitöntä. LOL

tupakan, akkuhapon ja hitsauskipinöiden polttamassa harmaassa puuvillahaalarissa.Sinne voi sitten lisätä villaa alle, jos on kylmä.Ja kesällä sitten voi kulkea seksikkäästi napit auki yläosasta.

Vierailija
98/156 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on sitten niitä omia erikoiskärryjä, joilla ajellaan.

Ja kyllä useimmat jaksaa ihan hyvin kävelläkin sen ikäisinä.

Eri asia on tietysti nää sohvaperunamiehet, joita vaimot kiltisti kuskaa rattaissa varmaan vielä nelikymppisinäkin. Ja miehet vaan mankuu, ettei jaksa tehdä mitään. Ei varmaan, kun ei mitään fyysistä tarvi tehdä. Korkeintaan siirtyä tietokoneen äärestä ruokapöytään ja siitä rattaisiin.

Vierailija
99/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu sitten millään, kiristys ja lahjontakin on jo kokeiltu. Ollaan muutettu pois Suomesta ja kuulemma hävettää hiekkalaatikolle laittaa haalari päälle kuin muillakaan ei oo. Siellä se nytkin nököttää pikkukengissä ja puvussa, selkä suorana ja polvet tiukasti yhdessä. Varoo ettei murustakaan hiekkaa tuu vaatteille, ettei vaan likaannu (toisaalta parempi vaan mulle, ei tartte pyykätä sitten niin kovasti).

No jotain suomalaista oon saanut sille onneksi iskotettua päälle kuitenkin, nimittäin noi superpehmeät hahtuvavillahousut! Ne on niin pehmeet ettei kuulemma edes p*rsettä kutita kun hiekkiksella istuu ja peppu pysyy lämpösenä siinä samalla. <3

Pääasiallisestihan mä noi hommasin siksi, kun toi Markku on aika kova "tiputtelemaan" (vessan lattiakin aina hirveen näkönen kun käy vessassa), niin pysyypähän nyt sitten ainakin kalsarit hyvin paikoillaan ja noi hahtuvavillahousuthan ei tunnu missään vaiheessa märiltä. Ei tartte pestä niin usein kun eivät oo edestä keltaset-takaa ruskeat niinku nuo edellliset froteekalsarit mitkä sillä oli. Hoidoksi riittää tuuletus, ei tarvi pestä joka päivä. Suosittelen!!

Vierailija
100/156 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tuo meidän hulttio istuskelee hiekkisen reunalla ihan tyytyväisenä, vaikka onkin talvihaalari päällä..pistettiin ihan kevyet vaatteet.

Tuossa se tekee onnellinen hymy naama hiekkakakkuja ja toisessa kädessä on pinkki vesikannu. Vesikakkuja ahertaa uusi reiman pipo ihan mutasena..

Ois pitänyt muuten laittaa kurikset. Ei vaan tahdo löytyä 190 senttisiä mistään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan